Математика
Учитель Губіна Л.Л.
Завдання в Google Class | |||
Дата | Клас та Предмет | Тема | Мета |
12.05 | 5-Б | Розв’язування текстових задач | Узагальнити та систематизувати способи та методи розв’язування текстових задач.
Розв’язати №23(стр327) №48(стр 329), №36(стр 328) |
12.05 | 7-А Геометрія | Трикутники. Сума кутів трикутників. | Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Сума кутів трикутника» |
12.05 | 7-Б Геометрія | Підсумкова контрольна робота (річні) | Перевірити знання учнів, набуті під час вивчення геометрії в 7 класі |
12.05 | 9-А Алгебра | Розв’язування текстових задач | Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми «Розв’язування текстових задач»; Удоскоеналити вміння розв’язувати задачі з цієї теми |
12.05 | 11-А Геометрія | Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач. | Узагальнити знання шкільного курсу стереометрії; удосконалити вміння розв’язувати задач13.05 |
13.05 | 5-Б | Розв’язування задач геометричного змісту. | Узагальнити та систематизувати знання геометричного матеріалу. Розв’язати:
№29(с.328), 56(с.330),57(с.337) |
13.05 | 9-А Геометрія | Теорема косинусів, синусів. | Удосконалити вміння розв’язувати задачі з теми «Теореми синусів і косинусів. Розв’язування трикутників» |
14.05 | 5-Б | Розв’язування прикладів на всі дії з дробами | Узагальнити та систематизувати знання учнів про всі дії з дробами. Розв’язати №76(с.331),№78(с.331), №85(с.332) |
14.05 | 7-А Геометрія | Підсумкова контрольна робота | Перевірити знання учнів під час вивчення геометрії в 7 класі |
14.05 | 9-А Алгебра | Підсумкова контрольна робота | Перевірити знання учнів під час вивчення геометрії в 9 класі |
14.05 | 11-А Алгебра урок 1 | Підсумкова контрольна робота | Перевірити знання учнів під час вивчення геометрії в 11 класі |
14.05 | 11-А Алгебра | Аналіз к/р. Розв’язування структурних задач. | Удосконалити вміння учнів застосовувати знання з курсу алгебри під час виконання структурних задач |
15.05 | 7-А
7-Б Алгебра |
Підсумкова к/р. | Перевірити знання учнів під час вивчення геометрії в 7 класі |
15.05 | 9-А Геометрія | Річна к/р. | Перевірити знання учнів під час вивчення геометрії в 9 класі |
18.05 | 5-Б | Розв’язування прикладів на всі дії з дробами | Узагальнити та систематизувати знання учнів про дії з дробами. Розв’язати №93(с.333)№96(с.334) |
18.05 | 7-А
7-Б Алгебра |
Розв’язування задач підвищенної складності | Удосконалити й поглибити знання учнів, набуті під час вивчення алгебри у 7 лкасі; формувати вміння застосовувати знання у нестандартних ситуаціях. |
18.05 | 7-Б Геометрія | Аналіз к/р. Розв’язування задач | Узагальнити та систематизувати навчальний матервал курсу геометрії в 7 класі. |
19.05 | 5-Б | Підсумкова контрольна робота | Перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу за курс математики 5 класу. |
19.05 | 7-А
7-Б Геометрія |
Розв’язування задач | Узагальнити знання учнів, набуті під час вивчення курсу геометріх |
19.05 | 9-А Алгебра | Аналіз к/р. Розв’язування вправ. | Проаналізувати помилки, допущені при написанні к/р. |
19.05 | 11-А Геометрія | Виконання тренувальних вправ | Удосконалити вміння учнів застосовувати знання з курсу геометрії під час виконання текстових задач. |
20.05 | 5-Б | Аналіз к/р. Розв’язування вправ | Проаналізувати помилки, допущені при написанні к/р. Скласти кросворд із математичних термінів |
20.05 | 9-А Геометрія | Річна контрольна робота | Перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу за курс геометрії 9 класу |
21.05 | 5-Б | Підсумкова к/р. | Узагальнити і систематизувати знання учнів, набуті під час вивчення курсу математики 5 класу |
21.05 | 7-А Геометрія | Розв’язування задач | Узагальнити і систематизувати знання учнів, набуті під час вивчення курсу геометрії в 7 класі |
21.05 | 9-А Алгебра | Розв’язування вправ. Узагальнення матеріалу вивченого за рік | Узагальнити і систематизувати знання учнів, набуті під час вивчення курсу алгебри основної школі |
21.05 | 11-А Алгебра | Розв’язування задач на встановлення відповідностей | Узагальнити вміння учнів розв’язувати задачі |
21.05 | 11-А Алгебра | Виконання тренувальних вправ | Удосконалити вміння учнів застосовувати знання з курсу алгебри під час виконання текстових завдань |
22.05 | 7-А
7-Б Алгебра |
Розв’язування задач | Повторити й узагальнити навчальний матеріал курсу алгебри 7 класу |
22.05 | 9-А геометрія | Аналіз к/р. Розв’язування вправ. | Проаналізувати помилки, допущені під час написання к/р. Узагальнити і систематизувати знання учнів, набуті під час вивчення курсу геометрії основої школи |
Дата | Клас, Предмет | Тема | Мета | Завдання
(усі завдання на Google Classroom) |
27.04 | 5Б | Розв’язування задач на відсотки | Узагальнити й систематизувати знання учнів про розв’язування задач різних видів на відсотки | №123, 124, 125 стр336 |
27.04 | 7-А
7-Б Алгебра |
функції | Узігільнити та систематизувати знання учнів про зміст основних понять теми «Функції» | |
27.04 | 7-Б Геометрія | Паралельні прямі. Ознаки паралельності прямих. | Удосконалити вміння застосовувати ознаки паралельності прямих до розв’язування задач | |
28.04 | 5-Б | Розв’язування задач. Самостійна робота | Узагальнити й систематизувати знання учнів про види задач на відсотки; Здійснити діагностику засвоєння знань і сформованих умінь учнів | |
28.04 | 7-А Геометрія | Паралельні прямі. Ознаки паралельності прямих. | Удосконалити вміння застосовувати ознаки паралельності прямих до розв’язування задач | |
28.04 | 7-Б Геометрія | Трикутники. Ознаки рівності трикутників. | Удосконалити вміння застосовувати ознаки рівності трикутників до розв’язування задач. | |
28.04 | 9-А Алгебра | Функції. Властивості та графіки функцій. | Узагальнити і систематизувати знання учнів із теми. | |
28.04 | 11-А Геометрія | Підсумкова К/р № 4 | Перевірити рівень засвоєння знань і вмінь із курсу стереометрії. | |
29.04 | 5-Б | Розв’язування задач. | Узагальнити знання про відсотки | |
29.04 | 9-А Геометрія | Правильні многокутники. Довжина кола. Площа круга(повторення) | Узагальнити і систематизувати знання учнів із теми. Удосконалити вміння розв’язувати задачі з цієї теми. | |
30.04 | 5-Б | Контрольна робота №10 із теми «Ділення десяткових дробів» | Перевірити рівень засвоєння учнями матеріалу тему «Відсотки» | |
30.04 | 7-А Геометрія | Трикутники. Ознаки рівності трикутників. | Удосконалити вміння застосовувати ознаки рівності трикутників до розв’язування задач. | |
30.04 | 9-А Алгебра | Нерівності. Системи нерівностей | Узагальнити і систематизувати знання учнів із теми «Нерівності» | |
30.04 | 11 Алгебра | Текстові задачі | Узагальнити та систематизувати способи та методи розв’язування текстових задач | |
30.04 | 11 Геометрія | Прогресії | Узагальнити і систематизувати знання учнів із теми «Числові послідовності» | |
04.05 | 5-Б | Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ. | Здійснити аналіз типових помилок, допущених в контрольній роботі | №1581, 1596
стр. 323-324 |
04.05 | 7-А
7-Б Алгебра |
Лінійні рівняння ті їх системи | Удосконалити вміння розв’язувати лінійні рівняння та системи лінійних рівнянь | |
04.05 | 7-Б Геометрія | Трикутники. Ознаки рівності трикутників. | Удосконалити вміння застосовувати ознаки рівності трикутників до розв’язування задач. | |
05.05 | 5-Б | Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами | Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа»; Повторити способи розв’язування основних типів задач | |
05.05 | 7- А Геометрія | Трикутники. Ознаки рівності трикутників. | Удосконалити вміння застосовувати ознаки рівності трикутників до розв’язування задач. | |
05.05 | 7-Б Геометрія | Трикутники. Ознаки рівності трикутників. | Удосконалити вміння застосовувати ознаки рівності трикутників до розв’язування задач. | |
05.05 | 9-А Алгебра | Нерівності. Розв’язування систем лінійних рівнянь. | Узагальнити і систематизувати знання учнів із теми. Удосконалити вміння розв’язувати задачі з цієї теми | |
05.05 | 11-А Геометрія | Аналіз К/р. Розв’язування задач на встановлення відповідностей. | Удосконалити вміння учнів застосовувати знання зі школьного курсу геометрії до розв’язування задач на встановлення відповідностей | |
06.05 | 5-Б | Розв’язування задач і вправ на всі дії з натуральними числами. | Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа» | №14, 33, 36
Стр.327-322 |
06.05 | Геометрія
9-А |
Правильні многокутники | Узагальнити знання учнів із теми. | |
07.05 | 5-Б | Розв’язування текстових задач. | Узагальнити та систематизувати способи та методи розв’язування текстових задач | №43, 45
Стр.329 |
07.05 | 7-А Геометрія | Трикутники. Ознаки рівності трикутників. | Удосконалити вміння застосовувати ознаки рівності трикутників до розв’язування задач. | |
07.05 | 9-А Алгебра | Розв’язування текстових задач | Узагальнити і систематизувати знання із теми «РОзв’язування текстових задач» | |
07.05 | Алгебра
11 2 урока |
Елементи математичного аналізу | ||
08.05 | 9-А | Теореми синусів і косинусів | Узагальнити і систематизувати знання учнів із теми «Теореми синусів і косинусів» Розв’язування трикутників | |
08.05 | 7-А
7-Б Алгебра |
Лінійні рівняння та їх системи | Удосконалити вміння розв’язувати системи рівнянь різними способами |
Учитель Пузікова Н.М. Вайбер 0665120510, електронна пошта gelyapuzikova@gmail.com
Дата | Клас | Тема | Мета | Надіслати на Вайбер або
ел. пошту |
12.05 | 5-а | Розв’язування задач | Узагальнити і систематизувати знання ,вміння і навики учнів розв’зувати задачі на відсотки | Виконати №1545(с.318), №1495(с.312) |
12.05 | 8-а, 8-б | Геометрія
Розв’язування прямокутних трикутників |
Повторити і систематизувати навчальний матеріал з даної теми | Повторити параграф 21, виконати №729(с.224) |
12.05 | 10-а | Алгебра
Тригонометричні функції. Тригонометричні рівняння. |
повторити навчальний матеріал із теми
” Тригонометричні функції та їхні властивості”, відтворити вміння розвя’зувати задачі із цієї теми |
Повторити розділ 2, виконати №10.4(1-5) на с.104, №11.2.2 на с.114 |
13.05 | 5-а | Контрольна робота №10 з теми «Середнє арифметичне.Відсотки» | Перевірити рівень засвоєння знань учнями із даної теми | Текст контрольної роботи вишлю по Вайберу |
13.05 | 6-а | Додавання і віднімання раціональних чисел. | організувати діяльність учнів для повторення дій з раціональними числами, звичайними та десятковими дробами | Повторити параграфи 26-27,
виконати №1144(с.200), №1194 (с.208) |
13.05 | 8-а, 8-б | Алгебра
Степінь з цілим показником і його властивості. Функції y=k/x, y=x2, y = , їх графіки та властивості. |
Повторити та розширити знання учнів з даної теми. | Повторити параграфи
8-11, 17; Виконати №277(с.70), №354(1)(с.94) |
13.05 | 10-а | Алгебра
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій. |
Узагальнити і систематизувати знання учнів з теми «Похідна»; розширити та закріпити знання, уміння та навички дітей з даної теми. | Повторити розділ 3, виконати №16.1,
№1614(1,2) на с.165 |
14.05 | 5-а | Аналіз к.р. Натуральні та дробові числа. Арифметичні дії з натуральними та дробовими числами. Числові та буквені вирази. Формули. | Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи. Повторити та систематизувати знання учнів з даної теми. | Виконати №130(с.281),
№ 194(с.55) |
14.05 | 6-а | Розв’язування задач і вправ. | організувати діяльність учнів для повторення дій з раціональними числами, звичайними та десятковими дробами | Виконати №1196(с.208), повторити параграфи 26,27 |
15.05 | 6-а | Розв’язування задач і вправ. | Повторення і систематизація дій з раціональними числами, звичайними та десятковими дробами | Виконати №1206(с.209) |
15.05 | 8-а, 8-б | Геометрія
Многокутники та їх площі |
Повторити і систематизувати навчальний матеріал з даної теми | Повторити параграф 15-18, виконати №582(с.182), №588(с.183) |
15.05 | 10-а | Геометрія
Підсумкова контрольна робота за рік |
Перевірити рівень засвоєння знань учнями за рік | Текст контрольної роботи вишлю по Вайберу |
18.05 | 5-а | Розв’язування задач за допомогою рівнянь. Розв’язування текстових задач. | узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів за темою “Рівняння”; закріпити вміння застосовувати набуті знання і навички до розв’язування задач | Повторити параграфи 16,17
Виконати №597(с.141) |
18.05 | 6-а | Множення і ділення раціональних чисел. Розв’язування задач і вправ. | закріплення знань,умінь та навичок учнів виконувати дії над раціональними числами в процесі розв’язування різноманітних вправ. | Повторити параграфи 26,27, виконати №1262(с.219),
№1316(с.227) |
18.05 | 8-а, 8-б | Алгебра
Річна контрольна робота( №7) |
Перевірити рівень навчальних досягнень учнів за рік. | Текст контрольної роботи вишлю по Вайберу |
19.05 | 5-а | Розв’язування задач геометричного змісту. Відсотки.Середнє арифметичне. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал з даних тем | Повторити параграфи 9,10, 34-36.
Виконати №325(с.81), №1470(с.310) |
19.05 | 8-а, 8-б | Геометрія
Річна контрольна робота( №6) |
Перевірити рівень навчальних досягнень учнів за рік. | Текст контрольної роботи вишлю по Вайберу |
19.05 | 10-а | Алгебра
Підсумкова контрольна робота за рік |
Перевірити рівень навчальних досягнень учнів за рік. | Текст контрольної роботи вишлю по Вайберу |
20.05 | 5-а | Річна контрольна робота( №11) | Перевірити рівень навчальних досягнень учнів за рік. | Текст контрольної роботи вишлю по Вайберу |
20.05 | 6-а | Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь. | узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів за даною темою; закріпити вміння застосовувати набуті знання і навички до розв’язування задач | Виконати №1444(с.251) |
20.05 | 8-а,8-б | Алгебра
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ. |
Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи. | Виконати тестове завдання №4 на с.150 |
20.05 | 10-а | Алгебра
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ на повторення. |
Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи. | Виконати завдання на повторення №4.4(с.63), №3.2.2(с.58) |
21.05 | 5-а | Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ на повторення. | Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи. | Виконати №1591(с.324), №79(с.332) |
21.05 | 6-а | Підсумкова контрольна робота за рік | Перевірити рівень навчальних досягнень учнів за рік. | Перевірити рівень навчальних досягнень учнів за рік. |
22.05 | 6-а | Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ на повторення. | Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи. | Виконати тестове завдання №2 на с.285 |
22.05 | 8-а, 8-б | Геометрія
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ на повторення. |
Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи. | Виконати №578, 580(с.182) |
22.05 | 10-а | Геометрія
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування задач і вправ на повторення. |
Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи. | Виконати вправи на повторення №17.6, №17.7 на с.298 |
Дата
|
Клас | Тема | Мета | Надіслати на Вайбер або ел. пошту |
27.04 | 5-а | Знаходження відсотків від числа | Сформувати вміння знаходити відсотки від даного числа і розв’язувати задачі, що передбачають цю дію | Виконати №1471
на с.310 |
27.04 | 6-а | Знаходження дробу від числа і числа за його дробом | Систематизувати знання з данної теми; удосконалити вміння розв’язувати вправи і задачі на знаходження дробу від числа й числа за його дробом; | Повторити параграф 9 (с.55-58), №379 (с.63); параграф 10 (67-70), №442 (с.73) |
27.04 | 8-а, 8-б | Алгебра
Раціональні рівняння як математична модель реальних ситуацій |
Формувати знання, вміння та навички учнів розв’язувати задачі за допомогою раціональних рівнянь, продовжувати формувати вміння розв’язувати квадратні рівняння за формулою коренів, або теоремою Вієта; | Опрацювати параграф 23 (с.195-197), №779(с.197) |
28.04 | 5-а | Знаходження відсотків від числа | Закріпити вміння знаходити відсотки від даного числа і розв’язувати задачі, що передбачають цю дію | Виконати №1474
на с.310 |
28.04 | 8-а, 8-б | Геометрія
Аналіз контрольної роботи. Чотирикутники та їх властивості. |
Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи. повторити та систематизувати означення окремих видів чотирикутників і їх властивостей; удосконалити уміння та навички розв’язувати задачі, використовуючи їх властивості . |
Повторити параграфи
з1 по 5 (с.7-46), виконати №109(с.37), №149(с.47).
|
28.04 | 10-а | Алгебра
Найбільше та найменше значення функції на відрізку. |
сформувати поняття найбільшого та найменшого значень функції на відрізку; домогтися засвоєння алгоритму знаходження найбільшого та найменшого значень функції на відрізку; сформувати вміння знаходити найбільше та найменше значення функції на відрізку; | Опрацювати параграф 18(с.171-177)
№18.1(с.177) |
29.04 | 5-а | Знаходження числа за його відсотком. | сформувати поняття знаходження числа за його відсотком (дробом); виробити вміння використовувати завдання, що передбачають знаходження числа за його відсотками. | Опрацювати параграф 35 (с.312-315), №1511 (с.315) |
29.04 | 6-а | Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки. | закріпити свідоме розуміння правил знаходження невідомого члена пропорції пропорційної залежності при розв’язуванні задач практичного змісту, систематизувати знання учнів про види задач на відсотки, про способи їх розв’язання; | Повторити параграфи 12(с.87-91), 13 ( с.93-97), виконати №573 (99) |
29.04 | 8-а, 8-б | Алгебра
Раціональні рівняння як математична модель реальних ситуацій |
Удосконалити знання, вміння та навички учнів розв’язувати задачі за допомогою раціональних рівнянь, продовжувати формувати вміння розв’язувати квадратні рівняння за формулою коренів, або теоремою Вієта; | Виконати №784(с.198) |
29.04 | 10-а | Алгебра
Розв’язування задач прикладного змісту. Узагальнення і систематизація знань. |
Розширити знання учнів про практичне використання похідної; узагальнити, систематизувати і поглибити знання учнів з теми «Похідна та її застосування». | Виконати тестове завдання №3
(завдання1-7) на с.178-179 |
30.04
|
5-а | Знаходження числа за його відсотком. | виробити вміння розв’язувати завдання, що передбачають знаходження числа за його відсотками | Виконати №1517, №1513
на с.316 |
30.04 | 6-а | Розв’язування задач і вправ. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал з теми «Відношення і пропорції. Відсоткові розрахунки». | Параграфи 14, 15(с.109-111),
№637(с.112), №654(с.113) |
04.05 | 5-а | Знаходження числа за його відсотком. | Закріпити вміння розв’язувати завдання, що передбачають знаходження числа за його відсотками. | Виконати №1535
на с.317 |
04.05 | 6-а | Коло. Круг. Діаграми. | Повторити і систематизувати навчальний матеріал з теми
«Коло. Круг. Діаграми.», підвищити рівень знань з цієї теми. |
Параграф 16 (с.116-120), №688(с.121), параграф 17 (с.123-125), №730(с.127) |
04.05 | 8-а, 8-б | Алгебра
Контрольна робота №6 за темою: «Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Розв’язування задач.» |
Перевірити рівень засвоєння знань учнями із даної теми | Текст контрольної роботи вишлю по Вайберу |
05.05 | 5-а | Розв’язування задач на відсотки. | формувати вміння застосовувати здобуті знання для знаходження відсотка від числа та числа за його відсотком; виробляти вміння розв’язувати задачі на відсотки, попередньо з’ясувавши до якого типу належить задача;
|
Виконати №1522
на с.316 |
05.05 | 8-а, 8-б | Геометрія
Теорема Фалеса. Подібні трикутники. |
Повторити і узагальнити матеріал за даною темою | Повторити п.6, п.10-12, виконати №398(с.125) |
05.05 | 10-а | Алгебра
Контрольна робота № 4 за темою: «Похідна та її застосування» |
Перевірити рівень засвоєння знань учнями із даної теми | Текст контрольної роботи вишлю по Вайберу |
06.05 | 5-а | Розв’язування задач на відсотки. | сформувати вміння розв’язувати задачі на відсотки, попередньо з’ясувавши до якого типу належить задача;
|
Виконати №1479
на с.310 |
06.05 | 6-а | Додатні та від’ємні числа. Модуль числа. | узагальнити та систематизувати набуті знання, вміння та навички учнів даної теми; удосконалити вміння учнів розрізняти та порівнювати додатні та від’ємні числа, розв’язувати вправи на різні дії з модулями; | Параграфи 21(с.157-159) , 22(с.163-165), №968(с.168),
Параграф 23 (с.170-174), №1021(с.178) |
06.05 | 8-а, 8-б | Алгебра
Аналіз контрольної роботи. Тотожні перетворення раціональних виразів. Розв’язування раціональних рівнянь. |
Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи. Повторити та систематизувати знання учнів з даної теми. | Повторити параграфи
1-6 , виконати тестові завдання 1-5 на с.49 |
06.05 | 10-а | Алгебра
Функції , їхні властивості та графіки. |
узагальнення знань про основні види вивчених функцій та їхні графіки; розвиток навичок розпізнавати та будувати графіки функцій.
|
Повторити параграф 1 (с.6-35), виконати №1.2.4
на с.25, №1.3.1(1,2) на с.31 |
07.05 | 5-а |
Розв’язування задач на відсотки. |
узагальнити й систематизувати знання, вміння та навики учнів розв’язувати задачі на відсотки; показати на прикладах практичну спрямованість математичних знань; | Виконати тестове завдання
на с.325 |
07.05 | 6-а |
Розв’язування задач і вправ. |
удосконалити вміння учнів розрізняти та порівнювати додатні та від’ємні числа, розв’язувати вправи на різні дії з модулями; | Виконати №1026(с.178) |
08.05 | 6-а | Розв’язування задач і вправ. | узагальнення, систематизації вивченого матеріалу про додатні та від’ємні числа, число 0, координатну пряму, модуль числа. | Виконати №1012, №1015 (с.177) |
08.05 | 8-а. 8-б | Геометрія
Теорема Піфагора. |
повторити з учнями зміст теореми Піфагора та наслідків з неї; формувати вміння застосування теореми при розв’язуванні задач. | Повторити параграф 13
(с.128-132), №426 (с.133) |
08.05 | 10-а | Геометрія
Координати і вектори |
Повторити, узагальнити і систематизувати знання, уміння і навички учнів з теми «Координати і вектори» | Повторити параграфи
16-17 (с.284-297), виконати завдання для самоконтролю №4-9 на с.310 |
Клас | Дата | Тема | Мета | Виконати та надіслати на вайбер(0506845545) або на gubinalubov1972@gmail.com |
7-Б | 06.04 | Геометрія.
Основні задачі на побудову |
Засвоїти особливості на побудову задач та алгоритм розв’язування задач на побудову | Виконати
№ 585, 591, 594 |
7-А
7-Б |
06.04 | Алгебра.
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь |
Формувати вміння розв’язувати задачі на рух складання систем рівнянь | Повторити п. 29, розв’язати №1089, 1091, 1095 |
5-Б | 06.04 | Математика.
Розв’язування вправ. Самостійна робота. |
Системазувати знання учнів про середнє арифметичне, середні величини. Здійснити поточний контроль навчальних досягнень учнів. Розвивати навички самостійної роботи. | № 1574,1560,1579 |
7-А | 07.04 | Геометрія.
Основні задачі на побудову |
Засвоїти особливості на побудову задач та алгоритм розв’язування задач на побудову | Виконати
№ 585, 591, 594 |
7-Б | 07.04 | Геометрія.
Розв’язування задач |
Системазуватита узагальнути знання учнів, набутів ході вивчення теми « Коло і круг» | Розв’язати домашню К/р с.94 Мерзляк А.Г II варіант |
9 | 07.04 | Алгебра.
Початкові відомості про статистику. Способи подання даних та їхньої обробки. |
Удосконалити вміння розв’язувати задачі на застосування початкових відомостей про статистику, способів подання статистичних даних | П.24(с.239-248)
№24.3,5,6,14 Тести на платформі «на урок» |
11 | 07.04 | Геометрія.
«Перпендикулярність прямих і площин у просторі» |
Повторити означення, ознаки та властивості перпендикулярності прямих і площин, теорему про три перпендикуляри;
Узагальнити й системазувати знання та вміння учнів з цієї теми |
С.164-166
Мат. Тренажер ЗНО Захарійченко Ю.О №4.1,2 №5.1,2 №6.1 Завдання в группі вайбер |
9-А | 08.04 | Геометрія.
Аналіз Контрольної роботи. Чотирикутники |
Проаналізувати типової помилки.
Узагальнити і системазувати знання учнів із теми |
п.21 с.211
№24.7,21,22 |
5-Б | 08.04 | Математика.
Розв’язування вправ |
Узагальнити та системазувати знання учнів з теми «Ділення десяткових дробів». Розвивати вміння аналізувати умову задач | Розв’язати тестові завдання №1 на стр.303 |
9-А | 09.04 | Алгебра.
Розв’язування задач |
Узагальнити і системазувати знання учнів із теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики» | Розв’язати С/р №11, стр.38-39 зошит для контролю Т.Л. Корнієнко.
Платформа «На урок» тест |
11-А | 09.04 | Алгебра.
«Функції та графіки» |
Удосконалити вміння будувати графіки функцій, робити перетворення графіка функцій | Розв’язати тестові завдання тренажер ЗНО стр.71-87
№2.1,2(стр.71) №2.1,2(стр.75) №4(стр.76) №1.1,2(стр78) |
11-А | 09.04 | Алгебра.
Функції та графіки |
Систематизувати та удосконалити вміння «читати» функції, розпізнавати їх за властивостями та будувати графіки | Заповнити табл. Стр.71
Виконати тестові завдання варіант I-II(завдання в вайбері) |
5-Б | 09.04 | Математика.
Контрольна робота №9 |
Перевірити рівень засвоєння учнями меатеріалу теми «Ділення десяткових дробів» | Розв’язати К/р(умова в групі вайбер) |
7-А | 09.04 | Геометрія
Розв’язування задач |
Удосконалити, систематизувати вміння розв’язувати задачі із теми «Коло і круг» | Розв’язати тест «на урок»
Підготуватися до К/р |
7-А
7-Б |
10.04 | Алгебра.
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь |
Формувати в учнів вміння складати систем рівнянь за умови задачі | Розв’язати стр.37(I варіант) №205, 206,208
Збірник задач А.Г.Мерзляк |
9-А | 10.04 | Геометрія.
Чотирикутники |
Удосконалити вміння розв’язувати задачі із теми «Чотирикутники». Формувати вміння аналізувати й узагальнити інформацію | Розв’язати тести «на урок»
Повторити властивості чотирикутників, формули площ паралелограма, ромба, квадрата, прямокутника. № 21.6,8,20(стр.211) |
З 13.04 – 17.04
Клас | Дата | Тема | Мета | Виконати та надіслати на вайбер(0506845545) або на gubinalubov1972@gmail.com | |
7-Б | 13.04 | Геометрія.
Контрольна робота №5 |
Перевірити рівень засвоєння знань учнів із теми «Коло і круг» | Умова завдань в групі вайбер | |
7-А
7-Б |
13.04 | Алгебра.
Розв’язування задач |
Узагальнити знання учнів із теми «Лінійні рівняння та їх системи» | Платформа « На урок» пройти тест | |
5-Б | 13.04 | Математика.
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ |
Проаналізувати типові помилки; Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Десяткові дроби» | Виготовити колаж з етикеток, на яких використано десяткові дроби | |
5-Б | 14.04 | Математика.
Відсотки |
Формувати в учнів поняття про відсоток, вміння записувати відсотки десятковими і звичайними дробами. Розвивати увагу, обчислювальні навички. | Параграф 34
№ 1460, 1498, 1499 |
|
7-А | 14.04 | Геометрія.
Контрольна робота №5 |
Проконтролювати рівень засвоєння знань із теми «Коло і круг» | Платформа «На урок»
Розв’язати роботу( умова в вайбері) |
|
7-Б | 14.04 | Геометрія.
Аналіз контрольної роботи. ВИди та властивості кутів. |
Проаналізувати типові помилки. Повторити всі теореми стосовно кутів. | Опрацювати теорія стр.36;
№670,672,673 стр.197-198 |
|
9-А | 14.04 | Алгебра.
Контрольна робота №5 |
Проконтролювати рівень засвоєння теми «Основи комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики» | Повторити: 1) Означення та властивості пропорції
2)Відсотки Розв’язати К/р на платформі «на урок» |
|
11-А | 14.04 | Геометрія.
Многогранники та їх властивості |
Узагальнити і систематизувати знання учнів із теми «Многогранника» | Опрацювати теорію
Розв’язати №25.99,101,109 Тестові завдання розв’язати (завдання в вайбері) |
|
5-Б | 15.04 | Математика.
Знаходження відсотків від числа |
Формувати вміння знаходити відсотки від числа і розв’язувати відповідні задачі. Розвивати вміння здійснювати порівняльний аналіз. | №1473, 1480, 1467
Розв’язати тест «На урок» |
|
9-А | 15.04 | Геометрія.
Трикутники. Площа трикутників. Подібність трикутників |
Узагальнити і систематизувати зняння учнів із теми. Удосконалити вміння розв’язувати задачі. | Повторити теоретичний матеріал
Виконати №21.1,4,10,14(стр.212) |
|
5-Б | 16.04 | Математика.
Знаходження відстока від числа |
Формувати навички знаходження відсотків від числа. Розвивати вміння аналізувати умову задачі | Параграф 34
№ 1477, 1483, 1489 |
|
7-А | 16.04 | Геометрія.
Аналіз К/р. Види та властивості кутів |
Проаналізувати типові помилки. Повторити всі види кутів та теореми про їх властивості | Опрацювати стр.36
Стр.197-198 №670,672 |
|
9-А | 16.04 | Алгебра.
Аналіз к\р. Формули скороченого множення та їх застосування |
Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми. Удосконалити вміння розв’язувати задачі з цієї теми | Стр.104, №1-7
-формули скороченого множення -завдання в групі |
|
11-А | 16.04 | Алгебра.
Рівняння та системи рівнянь |
Узагальнити знання учнів про основні способи розв’язання систем і рівнянь; розглянути приклади розв’язування | Опрацювати теорію
№24.146- підручник Тестові завдання (в вайбері) |
|
7-Б
7-А |
17.04 | Алгебра.
Контрольна робота №5 |
Перевірити рівень засвоєння знань із теми «Лінійні рівняння та їх системи» | Розв’язати к/р.
Стр.110-111 варіант2 к/р№7 А.Г. Мерзляк збірник задач |
|
9-А | 17.04 | Геометрія.
Трикутники, Площа трикутників. Подібність трикутників. (Повторення) |
Удосконалити вміння. Розв’язати задачі з теми | Повторити теорію стр.5-35
№21.3(1,3),5,10,14 |
|
З 20.04 – 24.04
Клас | Дата | Тема | Мета | Виконати та надіслати на вайбер(0506845545) або на gubinalubov1972@gmail.com |
7-Б | 20.04 | Геометрія.
Види кутів та їх властивості |
Удосконалити вміння розв’язувати задачі на властивості кутів | №702,704,707 стр.201 |
7-А
7-Б |
20.04 | Алгебра.
Аналіз К/р. Цілі вирази. |
Зробити аналіз типових помилок. Повторити відомості про числові вирази, про поняття цілого числового виразу, виразу із степенями | Стр.220
№1139,1140(непарні), 1143,1145 |
5-Б | 20.04 | Математика.
Знаходження числа за значення його відсотків. |
Виробити навички й уміння знаходити число за занченням його відсотків. | Опрацювати параграф 35
№1511,1545,1546 |
5-Б | 21.04 | Математика.
Знаходження числа за значення його відсотків |
Формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження числа за значенням дробу(відсотка). Здійснювати порівняльний аналіз | Параграф 35.
№1517, 1522,1525 |
7-А
|
21.04 | Геометрія.
Аналіз К\р. Види та властивості кутів |
Формувати вміння розв’язувати задачі на всі види кутів та використовувати їх властивості. | №702, 704, 707 стр201 |
7-Б | 21.04 | Геометрія.
Паралельні прямі |
Удосконалити вміння розв’язувати задачі | №693, 696, 699 стр.200 |
9-А | 21.04 | Алгебра.
Тотожні перетворення раціональних видів. Розв’язування раціональних рівнянь( повторення ) |
Узагальнити та систематизувати знання учнів. Узагальнити та удосконалити вміння розв’язувати задачі з цієї теми. | Опрацювати теорію тест №1, №2 «на урок» (завдання в вайбері) |
11-А | 21.04 | Геометрія.
Тема «Обертання та їх властивості» |
Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми; Удосконалити вміння ррозв’язувати задачі з цієї теми. | Повторити теорію, формули
№25.113,116,119 Розв’язати тести(завдання в вайбері) Тренажер ЗНО 2020 |
5-Б | 22.04 | Математика.
Знаходження числа за значення його відсотків. |
Формувати вміння розв’зувати задачі на знаходження числа за занченням цого дробу(відсотків). Розвивати вміння виконувати порівняльний аналіз. | Парагарф 35.
№1528,1535,1537 |
9-А | 22.04 | Геометрія.
Прямокутний трикутник. Розв’язування прямокутних трикутників |
Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми. Удосконалити вміння розв’язувати задачі | Опрацювати теорію стр.12-29
№1-7 стр.26-27 Контроль знань в вайбері |
11-А | 23.04 | Алгебра.
Нерівності та системи нерівностей |
Узагальнити знання учнів про основні способи розв’язування систем нерівностей. Розглняти приклади розв’язування систем нерівностей
|
Розв’язати тестові завдання «на урок» платформа |
5-Б | 23.04 | Математика.
Розв’язування задач на відсотки. |
Узагальнути та систематизувати знання і вміння учнів розв’язувати задачі різних видів на відсотки. Розвивати вміння аналізувати умову задачі, кмітливість. | № 120(с.336)
№121(с.336) №122 |
7-А | 23.03 | Геометрія.
Паралельні прямі. |
Удосконалити вміння розв’язувати задачі | №693, 696,699 стр200-201 |
9-А | 23.04 | Алгебра.
Розв’язування квадратних рівнянь. |
Узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми. | Розв’язати тестові завдання платформа «на урок»
«мій клас» |
11-А | 23.04 | Алгебра.
Нерівностей та системи нерівностей |
Узагальнити основні типи нерівностей та способів їх розв’язування | Розв’язати тестові завдання платформа «на урок» |
7-А
7-Б |
24.04 | Алгебра.
Функцфї. Лінійна функція.
|
Узагальнити та систематизувати знання учнів із теми « Лінійна функція ті її графік»Функцфї. Лінійна функція.
|
Опрацювати теорію стр.132-160(стр.172 – головне)
№1214,1217,1218(2) Тести «на урок» |
9-А | 24.04 | Геометрія.
Прямокутний трикутник. Теорема Піфагора |
Удосконалити вміння розв’язувати задачі з теми | 1)Тестові завдання «на урок»
2) Повторити: теореми косинусів і синусів, наслідки |
Вчитель Пузікова Н.М.
дата | клас | тема | мета | Надіслати на Вайбер 0665120510 або ел. пошту gelyapuzikova@gmail.com |
06.04 | 5-а | Розв’язування задач на всі дії з десятковими дробами | Закріпити навики розв’язувати задачі і вправи на всі дії з десятковими дробами. | Завдання за підручником с.293,
№ 1392, №1394, №1393(1-3) |
06.04 | 6-а | Координатна площина. Розв’язування задач і вправ . | Формувати вміння побудови точок на координатній площині й уміння знаходити координати точок, побудованих на площині. | Завдання за підручником Опрацювати п.34, питання на с.266(усно), виконати №1527, №1530 |
06. 04 | 8-а, 8-б | Алгебра
Контрольна робота №5 з теми «Повні та неповні квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Віета». |
перевірити рівень засвоєння учнями змісту основних понять теми та рівень умінь, сформованих у ході вивчення теми. | Текст контрольної роботи вишлю по Вайберу (додатково) |
07.04 | 5-а | Розв’язування задач | Узагальнити, систематезувати знання та вміння учнів з теми «Множення і ділення десяткових дробів». | Завдання за підручникомвиконати на с.293
№ 1396, №1398, № 1400; усно відповісти на питання с.302 |
07.04 | 8-а, 8-б | Геометрія
Площа трикутника. Розв’язування задач |
вивести формули для обчислення площі трикутника; домогтися свідомого засвоєння і розуміння формул ; формувати вміння застосовувати формули для розв’язування задач. | Завдання за підручником
Опрацювати п. 17.1 на с.173-175 Виконати на с. 181 №572, №574, № 575 |
07.04 | 10-а | Алгебра
Правила диференціювання. Розв’язування задач |
сформувати вміння обчислювати похідні елементарних функцій, користуючись таблицею похідних; домогтися засвоєння правил диференціювання; сформувати вміння застосовувати ці правила до розв’язування задач; | Завдання за підручником опрацювати п.14 на с.148-150, п.15 на
с. 152-154 Виконати на с.150 №14.2, №14.3, № 14.4(1,2), №14.5 ; №15.1, №15.2(1), №15.3(1,2) |
08.04 | 5-а | Контрольна робота №9 з теми «Множення і ділення десяткових дробів» | Перевірити рівень знань та вмінь за даною темою | виконати тестові завдання за підручникомна с.303 |
08.04 | 6-а | Координатна площина. Розв’язування задач і вправ . | Удосконалити вміння побудови точок на координатній площині й уміння знаходити координати точок, побудованих на площині. | Завдання за підручником виконати №1533, №1536, №1537, №1540. |
08.04 | 8-а, 8-б | Алгебра
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен , його корені . Розкладання квадратного тричлена на множники. |
Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи.
Домогтися засвоєння учнями означення квадратного тричлена та його коренів, а також формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; сформувати вміння відтворювати вивчені означення і формули та використовувати їх для розв’язування завдань на знаходження коренів квадратного тричлена, розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
Завдання за підручником
Опрацювати п.21 на с179-181, питання с.181(усно) Виконати №729, №731, №728 |
08.04 | 10-а | Алгебра
Ознака сталості функції. Достатня умова зростання (спадання) функції |
домогтися засвоєння ознаки сталості функції, достатніх умов зростання та спадання функції; сформувати вміння застосовувати ці ознаки до розв’язування задач; | Завдання за підручником опрацювати п.16, с.156, с.160; питання на с.163(1-3) (усно)
Виконати на с.163 №16.1, №16.3, №16.6(1-4) |
09.04 | 5-а | Аналіз контрольної роботи. Середнє арифметичне | Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи. Ввести поняття середнє арифметичне, формувати вміння застосовувати його при розв’язуванні задач у практичній діяльності | завдання за підручником опрацюти п.36, с.319-321, питання с.321(1,2), виконати на с.322 №1556, 1557, 1558 |
09.04 | 6-а | Приклади графіків залежності між величинами | формувати в учнів уявлення про зміст поняття «графік залежності», сформувати уміння «читати таблиці» й виконувати побудову графіків простих залежностей за даними, розміщеними в таблиці | Завдання за підручником опрацювати п.35, с.271-274, питання на с.274, виконати №1568, №1569, №1571.
|
10.04 | 6-а | Розв’язування задач і вправ . | продовжити роботу з вироблення вмінь будувати графіки залежності за даними таблиці відповідних значень величин, а також умінь «читати» побудовані графіки залежностей; відпрацювати обчислювальні навички учнів. | Завдання за підручником
Виконати на с.277 №1573, №1574 |
10.04 | 8-а, 8-б | Геометрія
Площа ромба, трапеції
|
закріпити знання учнями формул для обчислення площі трикутника. Розглянути формулу для обчислення площі трапеції, ромба. Формувати в учнів уміння та навички застосовувати цю формулу для обчислення площі трапеції та ромба. | Завдання за підручником опрацювати п.17.2, 17.3 на с.174-180
Виконати на с.180 №579, №583, №585 |
10.04 | 10-а | Геометрія
Повторення, узагальнення та систематизація навчального матеріалу за темою «Перпендикулярність прямої і площини » |
Повторити і закріпити знання учнів з теми: «Перпендикулярність прямих і площин у просторі». Перевірити вміння учнів застосовувати набуті знання до розв’язування вправ і задач. | Завдання за підручникомповторити п.8, п.9 на с.240-247
Виконати на с.248 №9.3, №9.4, №9.5 |
13.04 | 5-а | Середнє арифметичне | Сформувати вміння застосовувати поняття середнього арифметичного при розв’язуванні задач у практичній діяльності | завдання за підручником повторити п.36, с.319-321, питання с.321(1,2); виконати на с.322 №1559, №1560 |
13.04 | 6-а | Розв’язування задач і вправ . | Сформувати вміння будувати графіки залежності за даними таблиці відповідних значень величин, а також умінь «читати» побудовані графіки залежностей; відпрацювати обчислювальні навички учнів. | Завдання за підручником
Виконати с.278 №1575, №1577. |
13.04 | 8-а, 8-б | Алгебра
Квадратний тричлен , його корені . Розкладання квадратного тричлена на множники. |
Закріпити знання учнями означення квадратного тричлена та його коренів, а також формулу розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; продовжити формувати вміння застосовувати вивчені означення і формули та використовувати їх для розв’язування завдань на знаходження коренів квадратного тричлена, розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. | Завдання за підручником
Виконати на с.182 №733, №732, №744 |
14.04 | 5-а | Середнє значення величини | Сформувати знання учнів про середнє значення величини, використовувати середнє арифметичне при знаходженні середніх значень величин | завдання за підручником опрацювати п.36, с.319-321, питання с.321(3.4), виконати на с.322 №1563, №1565,
№ 1566 |
14.04 | 8-а, 8-б | Геометрія
Площа ромба, трапеції
|
засвоїти теорему про площу трапеції та наслідок з теореми про площу трапеції; формувати вміння знаходити площу трапеції, ромба . | Завдання за підручником
Виконати на с.183 №587(1), №592, №597 |
14.04 | 10-а | Алгебра
Точки екстремуму |
сформувати поняття критичних точок функції, точок екстремуму, екстремумів функції; домогтися засвоєння необхідної й достатньої умови екстремуму, алгоритму знаходження екстремумів функції; сформувати вміння розв’язувати задачі, які передбачають використання цих понять, умов і алгоритму; | Завдання за підручником опрацювати п.16 на с.157-162, питання на с.163(4-7) (усно)
Виконати на с.165 №16.12, №16.14 |
15.04 | 5-а | Середнє значення величини | закріпити знання учнів про середнє значення величини, продовжити використовувати середнє арифметичне при знаходженні середніх значень величин | Виконати завдання за підручником с. 323
№ 1568, №1569, №1572 |
15.04 | 6-а | Узагальнення і систематизація знань з теми «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина » | підготувати учнів до виконання до тематичної контрольної роботи. | Завдання за підручником
Виконати на с.286 тестове завдання №2 |
15.04 | 8-а, 8-б | Алгебра
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
домогтися засвоєння учнями основних видів рівнянь, розв’язання яких зводиться до розв’язування квадратних рівнянь та схем їх розв’язання (дробово-раціональних рівнянь); сформувати вміння виділяти вивчені види рівнянь серед інших рівнянь, а також використовувати схеми для розв’язування названих видів рівнянь. | Завдання за підручником опрацювати п.22
на с. 185-187 Виконати №750, №753(1-3,6) , №755 |
15.04
|
10-а | Алгебра
Застосування похідної до дослідження функцій |
Повторити й узагальнити знання учнів про похідну функції, використовувати навички застосування похідної до дослідження функцій | Завдання за підручником опрацювати п.17 на с.166-171,
Виконати на с.171 №17.1(1), №17.2(1) |
16.04 | 5-а | Розв’язування задач | закріпити знання учнів про середнє значення величини, продовжити використовувати середнє арифметичне при знаходженні середніх значень величин | Виконати завдання за підручником с. 323
№ 1574, №1575, №1579 |
16.04 | 6-а | Контрольна робота №11 за темою: «Перпендикулярні і паралельні прямі. Координатна площина » | Перевірити рівень засвоєння знань учнями із даної теми | Текст контрольної роботи вишлю по Вайберу (додатково) |
17.04 | 6-а | Аналіз контрольної роботи. Подільність натуральних чисел. Звичайні дроби. | Проаналізувати типові помилки, які допустили учні при виконанні контрольної роботи. Повторити і систематизувати основні поняття про подільність натуральних чисел. Повторити ознаки подільності, НСК і НСД натуральних чисел, арифметичні дії зі звичайними дробами. | Завдання за підручником повторити п.1-п.3,
виконати на с.13 №55, №60, №98;
|
17.04 | 8-а, 8-б | Геометрія
Розв’язування задач на обчислення площ многокутників. Самостійна робота. |
поглибити знання учнів з даної теми; формувати вміння застосовувати отримані знання під час розв’язування задач, накопичувати методи й прийоми розв’язування задач. | Текст самостійної роботи вишлю по Вайберу (додатково) |
17.04
|
10-а | Геометрія
Вимірювання відстаней у просторі. Розв’язування задач і вправ. |
Повторити, узагальнити та систематизувати навчальний матеріал за даною темою | Повторити за підручником п.10 на с.251-252, виконати на с.253 №10.9(1,2), №10.5 |
21.04 | 5-а | Поняття відсотка | ознайомити учнів з поняттям «відсотки»; вчити записувати у відсотках десяткові дроби та відсотки у вигляді десяткових дробів; вдосконалювати обчислювальні навіки; вчити розв’язувати текстові задачі. | Виконати завдання за підручником опрацювати п.34,
с. 305-308, питання на с.308(1-4) усно, виконати: № 1460, №1461, №1462 |
21.04 | 8-а, 8-б | Геометрія
Розв’язування задач на обчислення площ многокутників. |
Узагальнити та систематизувати знання учнів з даної теми; формувати вміння застосовувати отримані знання під час розв’язування задач, накопичувати методи й прийоми розв’язування задач. | Завдання за підручником
Виконати на с.183 №586(б), №584, №591 |
21.04 | 10-а | Алгебра
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій. |
закріпити навички застосування похідної до дослідження функцій, продовжити роботу з формування вмінь виконувати дії відповідно до складеної схеми та зображувати ескізи графіків функцій за здобутими результатами дослідження її властивостей | Завдання за підручником повторити п.17 на с.166-171,
Виконати на с.172 №17.2(2,3), №17.3(1,2) |
22.04 | 5-а | Поняття відсотка | Домогтися учнями учнями з поняття «відсот»; сформувати вміння записувати у відсотках десяткові дроби та відсотки у вигляді десяткових дробів; вдосконалювати обчислювальні навіки; вчити розв’язувати текстові задачі. | Виконати завдання за підручником повторити п.34,
с. 305-308, питання на с.308(1-4) усно; виконати: № 1460, №1461, №1462, 1463, №1464 |
22.04 | 6-а | Подільність натуральних чисел. Звичайні дроби. Розв’язування задач і вправ | Повторити основні поняття про подільність натуральних чисел. Повторити ознаки подільності, НСК і НСД натуральних чисел, арифметичні дії зі звичайними дробами. | Завдання за підручником
Повторити п.4-п.5(с.20-27) Виконати на с.21 №136, №148; на с.28 №171, №174 |
22.04 | 8-а, 8-б | Алгебра
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних |
домогтися засвоєння учнями основних видів рівнянь, розв’язання яких зводиться до розв’язування квадратних рівнянь та схем їх розв’язання (дробово-раціональних рівнянь); сформувати вміння використовувати схеми для розв’язування названих видів рівнянь. | Завдання за підручником
Виконати на с.188 №757, №759, №761 |
22.04 | 10-а | Алгебра
Застосування похідної до дослідження функцій та побудови графіків функцій. |
закріпити навички застосування похідної до дослідження функцій, сформувати вміння виконувати дії відповідно до складеної схеми та зображувати ескізи графіків функцій за здобутими результатами дослідження її властивостей | Завдання за підручником
Виконати на с.172 №17.3(3,4), №17.4(2)(а,б) |
23.04 | 5-а | Знаходження відсотків від числа | Ознайомити учнів із знаходженням відсотків від даного числа; сформувати вміння записувати відсотки від числа і розв’язувати задачі, що передбачають цю дію | Виконати завдання за підручником повторити п.34,
с. 305-308, питання на с.308(6-7) (усно) виконати: № 1465, №1467, №1469 |
23.04 | 6-а | Розв’язування задач і вправ | Повторити і систематизувати основні поняття про подільність натуральних чисел. Повторити ознаки подільності, НСК і НСД натуральних чисел, арифметичні дії зі звичайними дробами. | Завдання за підручником
Повторити п.6 с.31-34 Виконати №221; повторити п.7-8 виконати на с.51 №286, №301, №317 |
24.04 | 6-а | Розв’язування задач і вправ | Закріпити знання, набуті в ході вивчення теми «Дії із звичайними дробами», та відпрацювати навички використання цих знань для виконання вправ, що передбачають усі арифметичні дії з дробами. | Завдання за підручником повторити п.9 с.55-58
Виконати на с.59 №335, №341, №362(1), №392(1) на с.65 |
24.04 | 8-а, 8-б | Геометрія
Контрольна робота №5 «Многокутники. Площі многокутників» |
Перевірити рівень засвоєння знань учнями із даної теми | Текст контрольної роботи вишлю по Вайберу (додатково) |
24.04 | 10-а | Геометрія
Вимірювання кутів у просторі. Розв’язування задач і вправ. |
Повторити і узагальнити поняття кута між прямими в просторі, що перетинаються, кута між площинами; поняття кута між прямою і площиною, між мимобіжними прямими; удосконалити вміння розв’язувати задачі, що передбачають використання цих понять; | Завдання за підручникомповторити п.11, п.12 (с.254-263)
Виконати на с.257 №11.3, на с.264 №12.3, №12.7. |