Моніторинг якості освіти
Результати навчальних досягнень учнів школи за останні 5 років:
Навчальний
рік |
К-ть учнів | Атесто
вано |
Рівні досягнень учнів у навчанні |
|||||||
початковий | середній | достатній | високий | |||||||
К-ть | % | к-ть | % | К-ть | % | К-ть | % | |||
2018/2019 | 311 | 284 | 6 | 2,1 | 157 | 55,3 | 99 | 34,9 | 22 | 7,7 |
2019/2020 | 311 | 289 | 10 | 3,5 | 171 | 59,5 | 92 | 31,5 | 16 | 5,5 |
2020/2021 | 327 | 286 | 8 | 2,8 | 174 | 60,8 | 87 | 30,4 | 17 | 6,0 |
2021/2022 | 318 | 240 | – | – | 150 | 62,4 | 74 | 31,0 | 16 | 6,6 |
2022/2023 | 295 | 199 | 1 | 0,5 | 131 | 65,8 | 57 | 28,7 | 10 | 5,0 |
Аналіз досягнень учнів за 2022/2023 навчальний рік
Згідно з планом роботи навчального закладу в 2022/2023 навчальному році адміністрацією було проведено аналіз досягнень учнів 2-11-х класів.
У закладі навчається 299 учня. Якість знань за 2022/2023 навчальний рік становить: середня школа –32,0%, старша школа – 41,0%.
Високий рівень навчальних досягнень мають 14 учнів – 7,5%, достатній 59 учня – 31,5%, середній – 114 учнів – 61,0 %, початковий – відсутні.
На першому ступені навчаються 111 учня, з них атестовано 111 учня, це учні НУШ.
Другий ступінь нараховує 143 учнів, якість знань 39,0%. На високому рівні – 10 учня – 7,0%, на достатньому – 46 учнів – 32,0%, на середньому – 87 учня – 61,0%, на початковому – відсутні. Учень 9-А класу Власов Д. отримал свідоцтво з відзнакою.
Учнів школи третього ступеня – 44. Якість знань 41,0%. На високому рівні – 4 учня – 9,0%, на достатньому – 13 – 30,0%, на середньому – 27 – 61,0%.
Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, дійшли висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня.
Порівнюючі досягнення здобувачів освіти, робимо висновок, що якість знань підвищилась в порівняння з першим семестром.
З учнями середнього рівня протягом року були проведені такі види роботи: індивідуальні бесіди з учнями та їхніми батьками, додаткові заняття з предметів, індивідуальні завдання. Розглядалось це питання на нараді при директорові й на засіданнях педрад, з’ясовувалися причини слабкої успішності учнів. Серед них були названі такі: відсутня система роботи зі слабо встигаючими учнями й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв’язок учителів із батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про рівень успішності дітей через щоденники, недостатній контроль батьків щодо успішності і поведінки учнів у навчальному закладі, недостатній зворотній зв’язок між учнями та вчителями під час дистанційного навчання (відсутність чи застарілість комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення в сім’ях та у вчителів, погана якість інтернет- та/або мобільного підключення).