Фізика
Фізика Учитель: Чередніченко Н.М.
Предмет | Клас | Дата | Тема | Мета | д\з | Зворотній звязок |
фізика | 9 клас | 14.05. | Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково- технічний прогрес | Розглянути науку фізику як фундаментальну науку про природу | Підготувати матеріал до семінарського заняття | Viber
nataly1961@ukr.net |
19.05 | Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії | Уяснити взаємозв’язок природничих наук, та вплив людини на розвиток природи | Підготувати повідомлення на семінарське заняття (робота в групах) | Viber
|
||
20.05. | Альтернативні джерела енергії | Розвивати навички креативного та критичного мислення | Підготувати повідомлення з теми | Viber
|
||
21.05. | Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі | Систематизувати знання з заданої теми | Viber
|
|||
Фізика | 10 клас | 15.05. | Провідники та діелектрики в електричному полі. Розв’язування задач | Перевірка рівня засвоєння даного матеріалу | Тест «На урок»
«Провідники та діелектрики» |
Viber
|
18.05 | Електроємність. Конденсатори. Енергія зарядженого конденсатора. Розвязування задач. | Перевірка практичних навичок | «На урок» тест – розв’язування задач | Viber
|
||
19.05. | Контрольна робота з теми «Електричне поле» | Перевірка рівня засвоєння теми | Підготувати повідомлення Розвиток уявлень про електричне поле. Електрика та ми. | Viber
|
||
22.05. | Підсумковий урок | Систематизувати знання з вивченої теми | ||||
Фізика | 11 клас | 13.05- 18..05 | Захист навчальних проектів | Формування навичок створення та захисту проектів, аргументації своєї точки зору, уміння вступати в діалог | Підготовка презентацій навчальних проектів, аналіз та обговорення результатів | Viber
|
20.05. | Річна контрольна робота | Перевірити рівень засвоєння матеріалу | Viber
|
|||
Астрономія | 11 клас | 24.04-15.05 | Захист навчальних проектів | Формування умінь та навичок, пошуку необхідної інформації, створення презентацій, оформлення та написання рефератів по вказаних та вибраних учнями темах | Підготовка матеріалу, пошук інформації , створення презентацій, моделей, написання рефератів | Viber
|
22.05. | Контрольна робота за другий семестр. | Перевірити рівень засвоєння матеріалу |
Предмет | Клас | Дата | Тема | Мета | д\з | Зворотній звязок |
фізика | 9 клас | 28.04 | Лабораторна робота №7 Вивчення закону збереження механічної енергії | Показати справедливість цього закону | Оформити лабораторну роботу, зробити обчислення та похибку вимірювання | Viber
nataly1961@ukr.net |
29.04 | Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження | Формувати критичне мислення та розвивати дослідницькі компетенції | Опрацювати § 39 | Viber
|
||
30.04 | Розв’язування задач на закони збереження імпульсу та енергії | Розвиток навичок робити аналіз фізичної природи явища | Розв’язати задачі | Viber
|
||
05.05. | Підсумковий урок з теми. Перевірка рівня засвоєння даного матеріалу | Перевірити рівень засвоєння матеріалу | Тест «На урок»
Теоретичний матеріал Закон збереження енергії |
Viber
|
||
06.05.- 13.05 | Захист учнівських проектів | Формування умінь та навичок, пошуку необхідної інформації, створення презентацій, оформлення та написання рефератів по вказаних та вибраних учнями темах | Підготовка матеріалу, пошук інформації , створення презентацій, моделей, написання рефератів | Viber
nataly1961@ukr.net |
||
Фізика | 10 клас | 24.04. | Підсумковий урок по темі «Термодинаміка» | Перевірка рівня засвоєння даного матеріалу | Тест «На урок»
Знання основних теоретичних положень, формул, одиниць вимірювання величин |
Viber
|
27.04 | Підсумковий урок по темі «Термодинаміка» | Перевірка практичних навичок | «На урок» тест – розв’язування задач | Viber
|
||
28.04 | Абетка електростатики | Повторити матеріал вивчений в 8 та 9 класах | Опрацювати | Viber
|
||
04.05 | Електричне поле | Сформувати уявлення про дане фізичне явище, розуміти фізичні процеси | Опрацювати , скласти 5 питань до теоретичного матеріалу по цій темі | Viber
|
||
05.05 | Розв’язування задач | формування навичок використання теоретичних знань при розв’язуванні задач | Впр. | Viber
nataly1961@ukr.net |
||
08.05. | Робота з переміщення заряду в електростатичному полі. Потенціал | Ознайомлення та закріплення теоретичного матеріалу | Опрацювати | Viber
nataly1961@ukr.net |
||
12.05 | Розв’язування задач | формування навичок використання теоретичних знань при розв’язуванні задач | Впр. | Viber
|
||
Фізика | 11 клас | 27.04 | Дозиметрія. Дози випромінювання. Захист від йонізуючого випромінювання | Ознайомити зі способами забезпечення безпеки ядерних реакторів і АЕС та методами реєстрації елементарних частинок | Опрацювати § 47 | Viber
|
29.04 | Елементарні частинки, їх класифікація та характеристики | Сформувати уявлення про елементарні частинки | Скласти опорний конспект §48 | Viber
|
||
30.04 | Розв’язування задач | Перевірка умінь використання теоретичного матеріалу при розв’язанні задач | §48 № 3.53, 3.63, 3.73 | Viber
|
||
04.05. | Перевірка рівня засвоєнності теми «Атомне ядро. Ядерні сили» | Встановити рівень засвоєння даного матеріалу | «На урок» тест «Ядро. Ядерні сили» | Viber
|
||
06.05 | Лабораторний практикум «Спостереження неперервного і лінійчатого спектрів речовини» | Формувати уміння спостерігати за фізичними явищами | Оформлення лабораторної роботи | Viber
nataly1961@ukr.net |
||
07.05. | Лабораторний практикум «Дослідження треків заряджених частинок за фотографіями» | Формувати уміння спостерігати за фізичними явищами | Оформлення лабораторної роботи | Viber
|
||
13.05 | Захист навчальних проектів | Формування умінь та навичок, пошуку необхідної інформації, створення презентацій, оформлення та написання рефератів по вказаних та вибраних учнями темах | Підготовка матеріалу, пошук інформації , створення презентацій, моделей, написання рефератів | Viber
|
||
Астрономія | 11 клас | 24.05-15.05 | Захист навчальних проектів | Формування умінь та навичок, пошуку необхідної інформації, створення презентацій, оформлення та написання рефератів по вказаних та вибраних учнями темах | Підготовка матеріалу, пошук інформації , створення презентацій, моделей, написання рефератів | Viber
|
Учитель: Карман Д.В.
Фотоотчет о выполненном д/з отправлять на e-mail: ksrman.1990@gmail.com
Дата | Клас | Тема | Завдання |
13.05 | 7-Б | Прості механізми. Момент сили. Умови рівноваги важеля. | 1) Переглянути відео за посиланнями –
– https://www.youtube.com/watch?v=uYuzedJBG20 – https://www.youtube.com/watch?v=ix4DwQz_mC8 2) Прочитати §34 3) Виписати терміни і формули та вивчити їх 4) Розв’язати задачі: 1 – 3 с.225 |
7-А | Прості механізми. Момент сили. Умови рівноваги важеля. | 1) Переглянути відео за посиланнями –
– https://www.youtube.com/watch?v=uYuzedJBG20 – https://www.youtube.com/watch?v=ix4DwQz_mC8 2) Прочитати §34 3) Виписати терміни і формули та вивчити їх 4) Розв’язати задачі: №1 – 3 с.225 |
|
8-Б | Електричний струм у металах та електролітах | 1) Переглянути відео за посиланням
– https://www.youtube.com/watch?v=azO2VZ2xUDc 2) Прочитати §36-37 3) Виписати та вивчити формули та терміни 4) Розв’язати задачі: а) У процесі електролізу з водного розчину срібної солі виділилося 500 мг срібла. Який заряд пройшов через електролітичну ванну? б) Для електричного одержання алюмінію використовуються ванни, що працюють під напругою 5 В за сили струму 40 кА. Скільки потрібно часу для одержання 1 т алюмінію і якими при цьому є витрати енергії? |
|
8-А | Електричний струм у металах та електролітах | 1) Переглянути відео за посиланням
– https://www.youtube.com/watch?v=azO2VZ2xUDc 2) Прочитати §36-37 3) Виписати та вивчити формули та терміни 4) Розв’язати задачі: а) У процесі електролізу з водного розчину срібної солі виділилося 500 мг срібла. Який заряд пройшов через електролітичну ванну? б) Для електричного одержання алюмінію використовуються ванни, що працюють під напругою 5 В за сили струму 40 кА. Скільки потрібно часу для одержання 1 т алюмінію і якими при цьому є витрати енергії? |
|
14.05 | 8-Б | Застосування електролізу. | 1) Переглянути відео за посиланням:
– https://www.youtube.com/watch?v=2fKI0Cg6qgA 2) Прочитати §38 3) Виписати та вивчити терміни 4) Розв’язати задачу №3 с.207 (укр.) |
8-А | Застосування електролізу. | 1) Переглянути відео за посиланням:
– https://www.youtube.com/watch?v=2fKI0Cg6qgA 2) Прочитати §38 3) Виписати та вивчити терміни 4) Розв’язати задачу №3 с.207 (укр.) |
|
7-А | Прості механізми. Рухомий і нерухомий блоки. | 1) Переглянути відео за посиланнями –
– https://www.youtube.com/watch?v=3mhuKAxWOik – https://www.youtube.com/watch?v=7GbFmno5Pg0 2) Прочитати §35 3) Виписати терміни і формули та вивчити їх 4) Розв’язати задачі: №2-4 с.232 |
|
15.05 | 7-Б | Прості механізми. Рухомий і нерухомий блоки. | 1) Переглянути відео за посиланнями –
– https://www.youtube.com/watch?v=3mhuKAxWOik – https://www.youtube.com/watch?v=7GbFmno5Pg0 2) Прочитати §35 3) Виписати терміни і формули та вивчити їх 4) Розв’язати задачі: №2-4 с.232 |
20.05 | 7-Б | Коефіцієнт корисної дії механізмів. | 1) Переглянути відео за посиланням:
– https://www.youtube.com/watch?v=5JXX9HyRE74 2) Прочитати §36 3) Виписати терміни і формули та вивчити їх 4) Розв’язати задачі: а) Вантаж рівномірно піднімають за допомогою нерухомого блока, прикладаючи силу 300Н. Якою є маса вантажу, якщо ККД становить 70% б) Вантаж масою 12 кг піднімають один раз за допомогою нерухомого блока, а другий раз – за допомогою рухомого. Маса кожного блока 3 кг. Визначте ККД у кожному випадку. Тертям у блоках можна знехтувати. Чи є в умові зайві дані? |
7-А | Коефіцієнт корисної дії механізмів. | 1) Переглянути відео за посиланням:
– https://www.youtube.com/watch?v=5JXX9HyRE74 2) Прочитати §36 3) Виписати терміни і формули та вивчити їх 4) Розв’язати задачі: а) Вантаж рівномірно піднімають за допомогою нерухомого блока, прикладаючи силу 300Н. Якою є маса вантажу, якщо ККД становить 70% б) Вантаж масою 12 кг піднімають один раз за допомогою нерухомого блока, а другий раз – за допомогою рухомого. Маса кожного блока 3 кг. Визначте ККД у кожному випадку. Тертям у блоках можна знехтувати. Чи є в умові зайві дані? |
|
8-Б | Електричний струм у газах. Види самостійних газових розрядів. | 1) Переглянути відео за посиланнями:
– https://www.youtube.com/watch?v=wO7rGid5dxk – https://www.youtube.com/watch?v=qYmlYkyHQYo 2) Прочитати §39-40 3) Дати письмові відповіді на питання 5-8 с.217 (укр.) |
|
8-А | Електричний струм у газах. Види самостійних газових розрядів. | 1) Переглянути відео за посиланнями:
– https://www.youtube.com/watch?v=wO7rGid5dxk – https://www.youtube.com/watch?v=qYmlYkyHQYo 2) Прочитати §39-40 3) Дати письмові відповіді на питання 5-8 с.217 (укр.) |
|
21.05 | 8-Б | Контрольна робота №3 | Завдання буде розміщено в день проведення роботи на Google Classroom та Viber. Завдання контрольної роботи будуть доступними з 10:00. Роботу необхідно буде виконати до 12:00. |
8-А | Контрольна робота №3 | Завдання буде розміщено в день проведення роботи на Google Classroom та Viber. Завдання контрольної роботи будуть доступними з 10:00. Роботу необхідно буде виконати до 12:00. | |
7-А | Контрольна робота №5 | Завдання буде розміщено в день проведення роботи на Google Classroom та Viber. Завдання контрольної роботи будуть доступними з 10:00. Роботу необхідно буде виконати до 12:00. | |
22.05 | 7-Б | Контрольна робота №5 | Завдання буде розміщено в день проведення роботи на Google Classroom та Viber. Завдання контрольної роботи будуть доступними з 10:00. Роботу необхідно буде виконати до 12:00. |
Дата | Клас | Тема | Завдання |
29.04 | 7-Б | Енергія. Потенціальна та кінетична енергія тіла. | 1) Просмотреть видео по ссылкам:
– https://www.youtube.com/watch?v=1ttI7UVOzhA – https://www.youtube.com/watch?v=kY40G-jnEvA 2) Прочитать §32 3) Выписать и выучить термины и формулы 4) Решить задачи: a. Камень массой 400 г, падая со скалы, в момент удара о землю имел кинетическую энергию 3,2 Дж. Определите скорость камня в момент удара. b. Найдите потенциальную и кинетическую энергии тела массой 3 кг на высоте 2 м от поверхности земли. Известно, что тело свободно падает с высоты 5 м. |
7-А | Енергія. Потенціальна та кінетична енергія тіла. | 1) Просмотреть видео по ссылкам:
– https://www.youtube.com/watch?v=1ttI7UVOzhA – https://www.youtube.com/watch?v=kY40G-jnEvA 2) Прочитать §32 3) Выписать и выучить термины и формулы 4) Решить задачи: a. Камень массой 400 г, падая со скалы, в момент удара о землю имел кинетическую энергию 3,2 Дж. Определите скорость камня в момент удара. b. Найдите потенциальную и кинетическую энергии тела массой 3 кг на высоте 2 м от поверхности земли. Известно, что тело свободно падает с высоты 5 м. |
|
8-Б | Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники. | 1) Прочитати §35
2) Дати письмову відповідь на питання: – Чому в електромережі час від часу відбуваються зміни напруги: збільшення та зменшення? – До чого це може призвести в обох випадках? Як не допустити таких наслідків? 3) Розв’язати задачу: Резистори з опорами 10 Ом, 20 Ом і 30 Ом з’єднано послідовно і підключено до джерела постійної напруги 36 В. Яка потужність струму в кожному з резисторів у всьому колі? |
|
8-А | Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники. | 1) Прочитати §35
2) Дати письмову відповідь на питання: – Чому в електромережі час від часу відбуваються зміни напруги: збільшення та зменшення? – До чого це може призвести в обох випадках? Як не допустити таких наслідків? 3) Розв’язати задачу: Резистори з опорами 10 Ом, 20 Ом і 30 Ом з’єднано послідовно і підключено до джерела постійної напруги 36 В. Яка потужність струму в кожному з резисторів у всьому колі? |
|
30.04 | 8-Б | Розв’язування задач | 1) Розв’язати задачі №1-4 с.193 (§35)
2) Накресліть схеми можливих різних з’єднань із чотирьох однакових опорів. |
8-А | Розв’язування задач | 1) Розв’язати задачі №1-4 с.193 (§35)
2) Накресліть схеми можливих різних з’єднань із чотирьох однакових опорів. |
|
7-А | Закон сохранения и превращения механической энергии | 1) Просмотреть видео по ссылке – https://www.youtube.com/watch?v=pkbCHu7zoJk
2) Прочитать §33 3) Выписать и выучить закон сохранения энергии и формулу к нему. 4) Решить задачи №3, №5 с.219 |
До 24.04.2020
7-А, 7-Б класи
Тема: Судоходство и воздухоплавание
- Прочитать §29
- Выписать и выучить термины и формулы с.188-189
- Заполнить таблицу с.185
Тема: Решение задач
- Решить задачу №7 с.184
- Решить задачи №1-3 с.191
8-А, 8-Б класи
Тема: Параллельное соединение проводников
- Прочитать и законспектировать §32
- Выписать и выучить формулы
- Упрощение электрических схем Рис.32.6 на с.175
- Выполнить письменно задачи №1-3 с.176
Тема: Решение задач
- Решить задачи 4-7 с.176
Фотоотчет о выполненном д/з отправлять на e-mail: ksrman.1990@gmail.com
Учитель: Чередніченко Н.М.
Предмет | Клас | Дата | Тема | Мета | д\з | Зворотній звязок |
фізика | 9 клас | 07.04 | Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу | Ознайомити з поняттям імпульс та його законом збереження, знати формули для обчислення величин, сформувати навички розв’язування простих обчислювальних задач | Youtube.com
Переглянути Відеоурок104 Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї §36 п.1-3 Контрольні запитання після параграфа |
Viber
nataly1961@ukr.net |
08.04 | Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу | Вчимося розв’язувати якісні задачі , пов’язані з новим теоретичним матеріалом | Фізичний диктант по темі
Тест «Закон збереження імпульсу» Сайт «На урок» |
|||
09.04 | Розв’язування задач | Формування навичок кількісних задач, ознайомлення з розв’язком основних типів задач на закон збереження імпульсу | §36 п.4- розібрати розвязки задач підручника
Впр.36 № 4,5 –переглянути Відеоурок106 Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї
|
|||
14.04 | Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики | Ознайомити з поняттям реактивний рух, з умовами, при яких він буде виникати
Ознайомлення з внеском українських вчених в розвиток космонавтики |
Відеоурок107
Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї § 37 п.1 контрольні запитання 1-3 |
|||
15.04 | Розв’язування задач | Формування навичок розв’язування задач по темі, перевірка своїх навчальних досягнень | Самостійна робота з теми «Закон збереження імпульсу. Імпульс тіла» | |||
16.04 | Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах | Ознайомлення з законами збереження, відпрацювання алгоритму розв’язування задач із застосуванням закону збереження механічної енергії | Відеоурок122
Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї §38 п.1-3 розбір розв’язаних задач |
|||
21.04 | Розв’язування задач | відпрацювання алгоритму розв’язування задач із застосуванням закону збереження механічної енергії | Тест «Закони збереження енергії та імпульсу»
Сайт «На урок» Впр.38 №2 |
|||
22.04 | Розв’язування задач | відпрацювання алгоритму розв’язування задач із застосуванням закону збереження механічної енергії | Впр.38 №3, 4 | |||
23.04 | Лабораторна робота№7 Вивчення закону збереження механічної енергії | порівняти дві величини – зменшення потенціальної енергії, прикріпленого до пружини тіла під час його падіння та збільшення потенціальної енергії розтягнутої пружини. | Переглянути
Віртуальна фізична лабораторія Фізика 7-9 Виконати обчислення
|
|||
10 клас | 06.04 | Внутрішня енергіяю способи зміни внутрішньої енергії | Ознайомитись з поняттям внутрішня енергія та її властивостями; теплопередача та її види | Переглянути Відеоурок122
Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї, скласти опорний конспект §36
|
||
07.04 | Розв’язування задач | Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул | Відеоурок168
Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї Впр.36 №2,3 |
|||
10.04 | Робота в термодинаміці | Відповісти на питання як обчислити роботу газу, вивід формул, формування навичок використання формул для розв’язування задач | Відеоурок167
Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї Впр.37 №5 |
|||
13.04 | Розв’язування задач | формування навичок використання формул для розв’язування задач | §37 розібрати розвязок задач п.4
Тест «Робота в термодинаміці» Сайт «На урок» |
|||
14.04 | І закон термодинаміки. Адіабатний процес | Ознайомлення з І законом термодинаміки , його проявами в природі та застосуванні у техніці | Відеоурок177
Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї Впр.37 №5 |
|||
17.04 | Розв’язування задач | Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул | Відеоурок171
Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї Впр.38 №5,6 |
|||
20.04 | Принцип дії теплових двигунів. Холодильна машина | Ознайомитись з принципом дії теплових, дизельних двигунів, та холодильної машини | Опрацювати §39
Скласти опорний конспект, розібрати задачу в §39 на розрахунок к.п.д. двигуна |
|||
21.04 | Розв’язування задач | Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул | Тест «Розвязування задач на к.п.д. теплового двигуна» | |||
24.04 | Розв’язування задач | Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул | ЗавДаННя ДЛя СаМОпеРевіРки ДО РОЗДіЛу III «МОЛекуЛяРНа фіЗика і теРМОДиНаМіка». Частина 2. основи термодинаміки
Стор.236 1-9 |
|||
фізика | 11 клас | 06.04 | Квантові властивості світла. Постулати Бора | Ознайомлення з постулатами Бора та дослідами Франка та Герца | Відеоурок 444
Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї Впр.39 контрольні запитання |
Viber
nataly1961@ukr.net |
08.04 | Випромінювання та поглинання світла атомами. Спектри. Спектральний аналіз та його застосування | Ознайомлення з явищами випромінювання та поглинання світла, з видами спекрів та застосуванням спектрального аналізу в техніці | §40, відповіді на контрольні питання Повідомлення Роль спектрального аналізу в астрономічних дослідженнях | |||
09.04 | Розв’язування задач | Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул | Стор. 164
Розв’язати задачі 3.5-3.9 |
|||
13.04 | Поширення механічних коливань у пружному середовищі | Розширити знання
з даного матеріалу, показати застосування цих властивостей в техніці |
Скласти опорний конспект
Тест «Механічні коливання» Сайт «На урок» |
|||
15.04 | Розвиток квантової фізики. Гіпотеза Планка | Ознайомити з основними положеннями | Переглянути ютуб відео Підготовка до ЗНООснови квантової оптики Квантові властивостісвітла. Гіпотеза М. Планка.відповісти на запитання§41- запитання до вивченого |
|||
16.04 | Фотон. Енергія, маса, імпульс фотона. Фотоелектричний ефект | Відповісти на питання, що таке фотон, знати його основні характеристики, та застосування явища фотоефекту у побуті та техніці | Відеоурок 434
Уроки фізики в Рішельєвському ліцеї §42 Дослідіть, у яких галузях використовується явище фотоефекту. |
|||
20.04 | Застосування фотоефекту | Ознайомитись з застосуванням явища фотоефекту у побуті та техніці | Підготувати реферати або презентації по вказаній темі | |||
22.04 | Розв’язування задач | Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул | Стор.172 № 3.5-3.9 | |||
23.04 | Розв’язування задач | Формування навичок розв’язання обчислювальних задач з використанням вивченого теоретичного матеріалу та відомих формул | Тест «Явище фотоефекту»
Сайт «на урок» Практикум «Розвязання задач»(с.р.) |
|||
Астрономія | 11 клас | 10.04 | Фізично-змінні зорі. Нейтронні зорі. Чорні діри | Ознайомитись з новими поняттями , скласти уяву про будову та розвиток Всесвіту |
переглянути Проект на тему Чорні діриютубвідео §23- опрацювати Розкрийте механізм радіовипромінювання пульсара
|
|
17.04 | Всесвіт. Проблеми космології. Фундаментальні взаємодії в природі. | Ознайомитись з процесами розвитку Всесвіту та взаємодіями, що відбуваються в природі | Опрацювати
§ 24 |
|||
24.04 | Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й розвиток Всесвіту. Основні положення теорії відносності. | Сформувати уявлення про розвиток Всесвіту
та взаємозв’язок фізики та астрономії |
Переглянути відео «СПЕЦІАЛЬНА ТЕОРІЯ ВІДНОСНОСТІ ЕЙНШТЕЙНА»
§30 –запитання до вивченого |
9 клас
Тема: 1. Закон всесвітнього тяжіння.
2. Рух тіла під дією сили тяжіння.
3. Рух тіла під дією кількох сил.
Розв’язання задач.
Домашнє завдання: вправа 33 (4; 5), вправа 34 (5). Контрольні питання після §33, 34,35.
10 клас
Тема: Механічні властивості твердих тіл. Рідні кристали.
Домашнє завдання: контрольні питання після §34, 35, стор. 215 1-10
11 клас
Тема: Квантова фізика.
§ 39-40 Розв’язування задач с. 164 3.12-3.10
Астрономія
Тема: Зорі і Галактики
§23, питання після параграфу