2-Б клас
2б клас
Учитель: Грабель В.А. (математика, російська мова та читання, ЯДС)
Укр..мова: Жарко О.М.
Англ.мова: Медведєва Н.К.
Інформатика: Коваль Д.О.
Соціальна мережа- Viber
Дата | Предмет | Тема | Мета | Зворотній зв’язок |
12.05 | Математика | Досліджуємо таблицю множення числа 6, таблицю ділення на 6 (с.129) | 1. Скласти таблиці с.132 №1,2 (усно)
2. Обчислити за зразком – с.132 №3,5 |
Фото звіт |
Російська мова та читання | Вимова та написання слів з ненаголошеними голосними в кінці слова. В. Біанкі «Купання ведмежат»
С.120-121 |
1. Прочитати текст с.120-121, виконати завдання до тексту с.120 №148
2. Записати слова, вставити пропущені букви №147 |
Фото звіт | |
13.05 | ЯДС | Проект «Книга, скарб природи» с.135 | 1. Виконати проект за планом і рекомендаціями с.135 | Фото звіт
|
Математикаа | Діагностична робота (підсумкова) | Діагностичні роботи з математики 2 клас Urokok.com.ua | Фото звіт | |
14.05 | Російська мова та читання | Закріплення вивченого. Складання та запис речень зі спільнокореневими словами.
В. Данько «Веселі всі діти» с.122-123 |
1. Підібрати спільнокореневі слова с. 122 №150 (усно)
2. Записати вірш с.123 №152 3. Вивчити вірш напамять с.123 |
Фото звіт
Відео звіт |
Фото звіт | ||||
Математика | Аналіз к.роботи. розв’язуємо складені задачі на кратне порівняння | 1. Порівняти задачі, підібрати опорну схему, розв’язати с.133 №3 (1,2) | Фото звіт | |
15.05. | Російська мова та читання | Закріплення вивченого про спільнокореневі слова.
В.Вікторов «В гості до літа» |
1. Прочитати вірш, виконати завдання с.123 №153
2. Малюнок до віршу (с.123-124) |
Фотоззвіт (малюнок) |
ЯДС | Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота | 1. Повторити вивчений матеріал (с.56-70) | фотозвіт | |
18.05. | ЯДС | Правила безпечного відпочинку влітку с.136-137 | 1. Опрацювати текст (с.136-137)
2. Скласти правила відпочинку влітку |
Фото звіт |
Математика | Досліджуємо таблицю множення числа 7 і таблицю ділення на 7 (с.134) | 1. Скласти таблиці – с.134 (№1,2)- усно
2. Порівняти числа с.134 (№4,5) |
Фото звіт
|
|
Російська мова та читання | Діагностична робота. Мовна тема «Споріднені слова. Корінь» | 1. Повторити правила с.113, 116,118 | Фото звіт
|
|
19.05. | Російська мова та читання | Аналіз діагностичної роботи. Р.М. Складання висловлення «Мої літні канікули» | 1. Записати текст за темою уроку
2. Малюнок до тексту |
фотозвіт |
Математика | Перевіряємо таблиці множення та ділення | 1. Перевірити результати дій с.135
2. Перевірити роботу учня с.135 №4 |
Фото звіт | |
20.05 | ЯДС | Які наші завдання на літо. Літні свята. Літні розваги (с.139-142) | 1. Опрацювати текст.
2. Підготувати малюнки за темою уроку |
Фото звіт (малюнки) |
Математика | Досліджуємо таблицю множення чисел 8 та 9; таблицю ділення на 8, на 9 (с.136) | 1. Скласти таблиці, розкрити її секрети (с.136 № 5,6) | Фото звіт | |
21.05. | Математика | Повторюємо вивчене. Підсумковий урок (с.138) | 1. Порівняти задачі (усно) с.138 №1
2. Обчислити вирази с.138 №2 |
Вивчити за літо таблицю множення та ділення (всю) |
Російська мова та читання | Перевірка навичок читання. Повторення вивченого | 1. Текст «Чарівний олівець» Ю. Рєзнік
2. Виконати завдання с.121 №149 |
Відеозвязок | |
22.05 | ЯДС | Підсумковий урок за рік | 1. Спостерігати за погодою влітку | Вести календар природи |
Російська мова та читання | Підсумковий урок за рік. Закріплення вивченого. Книги для літнього читання | 1. Робота зі слова рем с.130-131, запам’ятати слова | Фото виставка | |
Дата | Предмет | Тема | Мета | Зворотній зв’язок |
27.04 | ЯДС | Як утворюється грунт. Дослідження складу грунту (с. 114-117) |
1. Прочитати с. 114-117 2. Відповісти на запитання 3. 3. Скласти опис грунту за запитаннями – с.114 |
Фото звіт |
Математика | Розв’язуємо складені задачі на різницеве порівняння (с.125) | 1.Порівняти задачі усно с.125 №3 (1,2)
2.Розв’язати задачу с.125 №4 |
Фото звіт | |
Рос.мова та читання | Споріднені слова О. Трутнева «Літо» (с.112-112) | 1. Записати пари слів по зразку с.112 №132, скласти та записати два речення з любою парою.
2. Прочитати вірш с.111, відповісти на питання. Вивчити вірш (до 30.04) |
Фото звіт
відеозв’язок |
|
28.04 | Математика | Досліджуємо таблицю множення на 4, таблицю ділення на 4 (с.126) | 1. Перевірити правильність складених таблиць – с.126 №»; №4 (усно)
2. Знайти значення виразів за зразком: с.126 №4. Вивчити таблицю множення числа 4 |
Фото звіт фотозв’язок |
Російська мова та читання | Споріднені (однокореневі слова). Корінь слова (с.112-113) РДК вірші О.Трутневої | 1. Усно відповісти на питання впр.133 с.112, ознайомитись з правилом – с.112 | Фото звіт | |
29.04 | ЯДС | Їстівні та отруйні ягоди. Отруйні речовини (с.119-121) | 1.Опрацювати с.118-121, виконати завдання за малюнками.
2. Заповнити друкований зошит за темою |
Фото звіт |
Математика | Задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць (с.127) | 1. Порівняти вирази усно – с.127 №2
2. Скласти та розв’язати обернену задачу – с.127 №3 |
Фотозвіт | |
30.04 | Російська мова та читання | Закріплення умінь визначати спільнокореневі слова (с.114-115) О. Благиніна «Веселка» | 1. Виконати усно завдання с.114 №137
2. Виписати спільнокореневі слова і виділити корінь – с.114 №139 3. Виразно читати вірш с.115 №140 |
фотозвіт |
Математика | Збільшуємо або зменшуємо число в кілька разів (с.128) | 1. Практична робота з геометричним матеріалом с.128 №2
2. Порівняти задачі с.128 №3; розв’язати №3(3) |
фотозвіт | |
Відеозв’язок з батьками та учнями; перевірка знання таблиць множення чисел 2,3,4; вірш напамять (О. Трутнева. Літо) | ||||
04.05. | ЯДС | Які турботи у тварин влітку (с.122-124) | 1. Прочитати статтю, розглянути малюнки, відповісти на питання.
2. Скласти правила поведінки у лісі |
Фото звіт |
Математика | Вивчаємо назви компонентів та результатів дій множення та ділення (с.110 | 1. Розглянути завдання та зрбити висновки с.110 №2,3. Вивчити назви компонентів та результатів дій множення та ділення
2. Обчислити приклади в друкованому зошиті с.48 №181 |
Фото звіт
|
|
Російська мова та читання | Повторення та закріплення умінь у визначенні спільнокореневих слів. О. Балиніна «Веселка» с.115-116 | 1.Виконати вправу с.116 №141- деформований текст. Вивчити правило с.116
2. Відповісти на питання до вірша с.115, навчитись виразно читати; малюнок веселки |
Фото звіт
фотомалюнок |
|
05.05 | Російська мова та читання | Підбір спільнокореневих слів з даним коренем. А. Кузнєцова «Пори року» с.117-118 | 1. Усно виконати завдання с.117 №142
2. Вивчити правило с.117 3. Записати слова, вставляючи пропущені букви с.118 №143 |
фотозвіт |
Математика | Досліджуємо таблицю на 5, таблицю ділення на 5 | 1. Складання таблиць множення та ділення усно – с.129 №2
2. Виконати завдання №3,4 за зразком |
Фото звіт | |
06.05 | ЯДС | Проект «Хто мешкає у старому пеньку?» С.125 | Виконати проект за планом (с.125) захист проекту | відеозвязок |
Математика | Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми (с.120) | 1. Порівняти задачі с.130 №1(1,2); підібрати опорну схему
2. Розвязати задачу з поясненням с.128 №2 |
Фото звіт | |
07.05. | Математика | Вивчаємо кратне порівняння | 1. Практична робота з геометричним матеріалом с.131 №2. Зробити висновок
2. Розвязати задачу , підібрати схему с.131 №4 |
Фото звіт |
Російська мова та читання | Вимова та написання слов з ненаголошеними голосними в корні О. Кузнєцова «Пори року» | 1.Ознайомитись з правилом с.118
2. Списати слова, підібрати перевірочні с.119 №145 3. Виразно читати вірш с.117, малюнок |
Фото звіт фотомалюнок | |
08.05 | ЯДС | Чому природа потребує охорони. Заповідники (с.131-135) | 1. Опрацювати матеріал підручника
2. Виконати завдання в друкованому зошиті |
Фото звіт |
Російська мова та читання | Правильна вимова та написання слів з ненаголошеними голосними в корені с.119-121 В. Біанки «Купання ведмежат» | 1.Записати слова, вставити пропущені букви – с.120 №147
2. Прочитати текст, відповісти на питання с.120-121 |
Фото звіт | |
Відеозв’язок з батьками та учнями; Захист проекту «Хто мешкає у старому пеньку?» |
Українська мова та читання. Учитель Жарко О.М.
27.04 | Слова, які називають дії предметів. | С.64, в.187,виписати слова-назви дій, в 188-вставити пропущені слова, записати |
28.04 | Слова, які називають дії предметів.
Словникові слова : жайворонок. |
С.65 -66, в.190, виписати слова і поставити запитання, с.193 списати, замінити виділені слова, близькими за значенням. |
29.04 | Слова, які називають дії предметів.
Словникові слова : жайворонок.
|
С.66-67, в.194, дописати слова, в 195- дібрати слова, протилежні за значенням (слова-дії предметів) |
30.04 | Б.Комар « Дві груші й одна» | 114 – 116, прочитати, |
04.05 | Б.Комар « Дві груші й одна» | 114 – 116 |
05.05 | Узагальнення та повторення вивченого матеріалу.
Словникові слова :диван, шофер. Діагностична робота. Списування |
С.67, в.196-записати слова в три стовпчика; в.200-замінити, близькими за значенням словами-діями. |
06.05 | Узагальнення та повторення вивченого матеріалу.
Словникові слова :диван, шофер.
|
67 – 69,в 201-списати, вибираючи необхідне слово; в. 202 – доповнити висловлювання, записати. |
07.05 | О.Буцень « У новій школі» | 116 – 117, прочитати, відповідати на запитання. |
08.05 | Повторення вивченого за рік.
Словникові слова :виразно, зозуля. |
70 – 71, в 203-прочитати виразно, виписати назви птахів за алфавітом.в.204-визначити межі речень, поставити розділові знаки. |
Дата | Предмет | Тема | Мета | Зворотній зв’язок |
06.04 | ЯДС | Які зміни в житті звірів навесні (с88-91) | Ознайомитися зі змінами звірів навесні:
1. Прочитати текст с88-90 2. Виконати завдання с.91 – відгадати ребуси |
Фото звіт ребусів |
Математика | Вивчаємо ділення на рівні частини (с.115) | 1. Усно прочитати та порівняти задачі с.115 №2
2. Розв’язати задачу с.115 №3 |
Фото звіт виконаної роботи | |
Рос.мова та читання | Використання у своїй мові прикметників (с.92-93) | 3. Учитися використовувати прикметники
4. 1. Прочитати текст Н.Сладкова с.92 №108; записати відповіді на запитання; підкреслити прикметники 5. 2.доповнити речення прикметниками с.93 №109 |
Фото звіт виконаних вправ | |
07.04 | Математика | Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах (с.116) | 1. Зробити підсумок с.116 №4, ознайомитись з правилом
2. Обчислити приклади (с116 №5); вивчити правило |
Фото звіт |
Російська мова та читання | Використання у своїй мові прикметників (с.92-93) А.Усачев «Rак Соня научилась разговаривать»(с.93-95) | 1. Прочитати казку А Усачева с.93-95, відповісти на запитання
2. Виконати вправу 111 на с.95 |
Фото звіт | |
08.04 | ЯДС | Чому потрібно дбати про довкілля | 1.прочитати с.92-93
2. скласти текст за темою «Чисте шкільне подвіря» |
Фото – текст |
Математика | Повторення вивченого матеріалу | 1.повторити правила с.111,112,113,116
2.знайти значення виразів с.115 №4 |
Фото звіт | |
09.04 | Російська мова та читання | Слова, що означають назви дій
Е Баратинський «Весна!весна!» (с.97-98) |
1.навчитися знаходити в текстах слова, що означають назви дій(дієслів) с.97 записати своє оповідання
2.удосконалювати виразне читання; вивчити напамять вірш |
Відеозв’язок вірш напам’ять |
Математика | Досліджуємо таблицю множення числа 2 (с.117) | 1. Усна робота с.117 №1,2
2. Вивчення напам’ять таблиці множення числа 2 |
Відеозв’язок (перевірка таблиці) | |
10.04 | ЯДС | Узагальнення та систематизація знань учнів (с.94-95) | 1. Зробити з підручних матеріалів (пластик)транспортний засіб | Фото звіт поробки |
Російська мова та читання | Використання слів-дій предметів (дієслів) у мові. Задавання питань до них (с.98-99) | Розвивати уміння використовувати дієслів у власній мові
1. Списати впр.116, підкреслити дієслова 2. Вивчити правил (с.97) |
Фото звіт | |
13.04 | ЯДС | Із чого починається літо. Літні місяці (с96-102) | 1. Прочитати с.98-101; відповісти на запитання
2. Підібрати 3 народні прикмети про літо |
Фото звіт |
Математика | Досліджуємо таблицю ділення на 2 (с.113) | 1. Опрацювати таблиці на с.118 №4 усно; відповісти на запитання
2. Знайти значення виразів с.118 №6 3. Вивчити таблицю ділення на 2 |
Фото звіт відеозв’язок | |
Російська мова та читання | Знаходження слів, що означають дії предметів. Робота з репродукцією І. Левітана «Март» (с.100-101) | 1.Прочитати текст і розглянути картину (с.100 №118)
Списати поговорки про весну (с.100 №117), підкреслити дієслова |
Фото звіт | |
14.04 | Російська мова та читання | Задавання питань до слів, що означають дії предметів. З. Александрова «Капель» (с.102-103) | 1. Виразно читати вірш З Александрової «Капель» (с.102)
2. Виписати із вірша дієслова с.103 №120 |
фотозвіт |
Математика | Розв’язуємо складені задачі на знаходження остачі (с.119) | 1. Пояснити схеми до задач, порівняти задачі (усно с.119 №1)
2. Знайти значення виразів с.119 №2 |
Фото звіт | |
15.04 | ЯДС | Яка шана книжкам (с.103-105) | 1. Опрацювати с.103-105
2. Скласти правила користування книжками |
Фото звіт |
Математика | Розв’язуємо складені задачі на знаходження суми (с.120) | 1.Порівняння задач (с.120 №1 (1,2,3)-усно)
Розв’язання задач с.120 №1 (3) |
Фото звіт | |
16.04 | Російська мова і читання | Слова, що близькі за значенням (дієслова). Читання діалогу з казки Н.Сладкова «Ведмідь та сонце» (с.103-104) | 1. Виконати вправу 121 с.102
2. Прочитати казку Н.Сладкова с.104, відповісти на запитання |
Фото звіт |
Математика | Знаходимо невідомий множник, невідоме ділене або дільник | 1. Повторити зв’язок компонентів дії множення та ділення (усно) с.121 №2,3
2. Обчислити приклади с.121 №4 |
Фото звіт | |
17.04 | ЯДС | Які бувають форми земної поверхні (с.108-109) | 1. Прочитати с.108-109
2. Виконати завдання на контурній карті (рельєф України) |
Фото карта |
Російська мова та читання | Робота з дитячою книгою « Казки Н.Сладкова» | Прочитати казки та намалювати малюнок до однієї з них | Фото малюнок | |
21.04 | Математика | Досліджуємо таблицю множення числа 3 (с.122) | 1. Скласти таблицю множення числа 3, відповісти на запитання (усно –с.122 №1)
2. Вивчити таблицю множення числа 3 |
Фото звіт відеозв’язок |
Російська мова та читання | Слова, протилежні за значенням (дієслова) А.Барто «Скворцы прилетели» (с.105-106) | 1. Навчитися виразно читати вірш А.Барто с.106
2. Записати слова, протилежні за значенням с.107 №127 |
Фото звіт | |
22.04 | ЯДС | Чи є в підземелля таємниці (с.110-112) | 1.Ознайомлення зі статтею с.110-112, відповісти на запитання
Вивчити слова зі словарика с.110 |
Фото звіт |
Математика | Досліджуємо таблицю ділення числа 3 (с.123) | 1.Опрацювати таблиці с.123 №4,5 (усно)
Обчислити приклади с.123 №8 |
Фото звіт | |
23.04 | Російська мова та читання | Слова, до яких неможна поставити запитання (службові слова) Я. Аким «Апрель» (с.107-108) | 1.Виразно читати вірш с.108 №129
2.Виконати вправу 128 с.107 3. Вивчити правило с.128 |
Фото звіт |
Математика | Розв’язуємо складені задачі на знаходження різниці (с.124) | 1.Відповісти на запитання уснос.124 №1,2
2. Розв’язати задачі с.124 №3 (1,2) |
Фото звіт | |
24.04 | ЯДС | Ознайомлення з гірськими породами свого краю та їх властивостями с.113 | Практична робота за планом с.113 | фотозвіт |
Російська мова та читання | Правопис службових слів ) Я. Аким «Апрель» (с.108-109) | 1.Вивчити напам’ять вірш «Апрель»
2. Записати народні прикмети, підкреслити службові слова с.109 №130 |
Фото звіт відеозв’язок |
Українська мова та читання
06.04 | Слова, які називають предмети.
Словникові слова : дятел, олень. |
Розглянути мал. С. 52,в 152, вивчити правило , записати слова в 2 стовпчики: хто?,що? в.156, доповнити речення,в.157, дібрати пару в.160 |
07.04 | Слова, які називають предмети.
Словникові слова : дятел, олень. |
Дібрати парус.54 в.160, виписати слова за зразком https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-25/ |
08.04 | В.Шаройко « Що за пташка ?». Л.Костенко « Перекинута шпаківня». | С.110-111, Виразно читати вірші, зробити малюнок. прослухати аудіо запис |
09.04 | Вживання великої букви.
Словникові слова : Київ. |
Прочитати правило с 55,доповнити речення і записати в.163, виписати назви і клички тварин в.164, прослухати аудіо запис https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-27/ |
10.04 | Вживання великої букви.
Словникові слова : Київ. |
Дібрати потрібне слово і записати реченняс.56, в 167, |
13.04 | В.Сухомлинський «Як Микола став хоробрим» | Прочитати оповідання с. 111-112, виконати завдання, прослухати аудіо запис |
14.04 | Слова, які називають ознаки предметів.
Словникові слова : ознака, червоний. |
Прочитай правило с.58, добери слова-ознаки і запиши в.171, випиши пари слів за зразком в.172, прослухай аудіо запис |
15.04 | Слова, які називають ознаки предметів.
Словникові слова : ознака, червоний. |
Поширити речення словами-ознаками в.173, доповни речення в.174 https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-28/ |
16.04 | Н.Лавренюк « Червоний сон», В.Мелещенко « Була неділя»
Словникові слова : неділя. |
Прочитати текст, виписати прислів’я, знайти слова-ознаки.в.175, прослухати аудіо запис, виписати слова-ознаки в.176. |
17.04 | В.Сухомлинський « Курчатко» | Випиши виділені слова, постав питання в 177,с.61, прослухати аудіо запис |
21.04 | Слова, які називають ознаки предметів. | Заміни словами, близькими за значенням в.179, с.62, утворити слова-ознаки в.180 |
22.04 | М.Стеценко « Першокласниця» | Прочитати с.112-113 , прослухати аудіо запис |
23.04 | М.Стеценко « Першокласниця» | Прочитати за особами с.112-113 |
24.04 | Слова, які називають дії предметів. | С.63 прочитати правило, дібрати слова-дії, в.184 прослухати аудіо запис https://video.novashkola.ua/2-klas/ukrayinska-mova-2-klas/urok-29/ |