4-А клас
4-А клас Викладач: Шульга Любов Василівна.
Зворотній зв’язок: Мобільний додаток «Viber» за номером +380502797890
- Електронна пошта: Luba260 @gmail.com
12.05 | Українська мова | Тема: Дієслова на ся (-сь) і -ться | Опрацювати §29
с.175, впр.279 (усно)- звернути увагу на вимову і правопис; с.177 впр.281 (1,2,3)- визначити час, особу дієслів. |
Вайбер
Електронна пошта |
Математика | Тема: Ділення складених чисел на двоцифрові числа | с.165 №1059(усно); №1060 (1)- письмово; № 1061 – розв’язати задачу. | Вайбер Електронна пошта | |
Природознавство | Тема: Тіла і речовини | с.163-165- опрацювати за підручником. | Вайбер
Електронна пошта |
13.05 | Природознавство | Тема: Стани речовин | с.165-167- опрацювати, вивчити стани речовин. | Вайбер
Електронна пошта |
Математика | Тема: Знаходження значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами | с.166 № 1067 (1) – письмово ; №1068(1) – письмово ;№1071 розв’язати задачу. | Вайбер
Електронна пошта |
|
Російська мова | Тема: Наречие как часть речи. | с. 168 – выучить правило; упр.307 (усно) – составить 4 предложения; с.170 упр.310 (письменно) – списать загадки, составить 2 предложения. | Вайбер
Електронна пошта |
14.05 | Українська мова | Тема: Вимова і правопис дієслів на –ся, -ться | с. 177 впр.283 (усно); с. 179 впр.285(письмово )- вибрати з тексту одне з дієслів і розібрати як частину мови. | Вайбер
Електронна пошта |
Я у світі | Тема: Охорона довкілля – спільна справа всіх на землі. | с.153-15 – опрацювати. | Вайбер
Електронна пошта |
|
Російська мова | Тема: Наречие, отвечающие на вопросы Где? Когда? Как? Почему? | с.171, упр.311(усно заполнить таблицу; упр.313 (письменно) – подобрать к глаголу наречие, составить 2 предложения. | Вайбер
Електронна пошта |
|
15.05 | Літературне читання (укр.) | Тема: В. Павличко «І сонечком разом» | с.187 –прочитати вірш, намалювати до нього малюнок. | Вайбер
Електронна пошта |
Математика | Тема: Ділення іменованих чисел на двоцифрові. Розширені задачі на зведення до одиниці | с.166 № 1076(усно);с.166 №1077 (письмово)- визначити порядок дій і розв’язати; с.167 № 1080 (письмово) – розв’язати задачу. | Вайбер
Електронна пошта |
|
Літературне читання (рос.) | А.А. Усачёв «Весёлые учебники» | с.168 – прочитать. | Вайбер
Електронна пошта |
18.05 | Математика | Тема: Знаходження значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами | с.167 №1085(усно); №1087(усно); №1088(письмово);№1090 ( розв’язати задачу) | Вайбер
Електронна пошта |
Літературне читання (рос.) | Внеклассное чтение Р.Киплинг «Рикки-Тикки -Тави» | Прочитать произведение, подобрать цытаты, характеризующие образы героев. | Вайбер
Електронна пошта |
|
Російська мова | Тема: Наречие | с.172, упр.314 (усно) озаглавь текст, выделите зачин и заключение: письменно – выпишите наречия с глаголами. | Вайбер
Електронна пошта |
|
19.05 | Природознавство | Тема: Різноманітність речовин і матеріалів, їх використання людиною | с. 173-175-опрацювати. | Вайбер
Електронна пошта |
Математика | Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на трицифрові | с.168 № 1093 (усно); №1094 (2) – письмово; №1096- скласти та розв’язати задачу по таблиці. | Вайбер
Електронна пошта |
|
Українська мова | Тема: Повторення вивченого за рік | с.180-181 , впр.287(усно) дати відповідь на запитання:
1. Виписати слова, якими автор називає зайця. 2. Добери синоніми. |
Вайбер
Електронна пошта |
20.05 | Математика | Тема: Натуральний ряд. Будова натурального числа в десятковій системі числення | с.1720-173 – опрацювати усно; №1001 (письмово);№1007 | Вайбер
Електронна пошта |
Російська мова | Тема: Повторение изученного за год | с.173, упр.317 – разобрать по членам предложения, указать части речи. | Вайбер
Електронна пошта |
21.05 | Українська мова | Тема: Повторення вивченого за рік | с.183-184 , впр.289(усно) – знайти окличні речення;с. 184 впр. 292 (письмово) – скласти речення, знайти головні і другорядні члени | Вайбер
Електронна пошта |
22.05 | Математика | Тема: Узагальнення і систематизація вивченого за рік | с.1671 № 1109 (усно) – поставити пропущені математичні знаки; №1114 (усно) розв’язати задачу. | Вайбер
Електронна пошта |
27.04 | Літературне читання (укр.) | Урок позакласного читання. Науково – художні твори. | Прочитати твір на вибір. | Вайбер
Електронна пошта |
Математика | Тема: Письмо ділення трицифрових чисел на двоцифрові. | с.157 № 996(усно); №1000(усно)- звернути увагу на знаходження середнього арифметичного; с.159 №1006 (2) – письмово; №1008-розв’язати задачу. | Вайбер
Електронна пошта |
|
Російська мова | Тема: Правописание личных глаголов окончаний | с. 156 упр.281 (устно) – обратить внимание на правописание окончаний глаголов во 2-ом лице ед.числа.; с.157 упр.283-поставить глагол в 3-ем лице мн.числа; с.158 упр.285 – списать, обозначить окончание глаголов; выучить правило. | Вайбер
Електронна пошта |
|
Літературне читання (рос.) | Внеклассное чтение Н.Носов «Витя Малеев в школе и дома» | Прочитать произведение в полном собрании. | Вайбер
Електронна пошта |
|
28.04 | Українська мова | Тема: Правопис закінчень дієслів теперішнього та майбутнього часу. | с.166, впр.263 (усно); впр.264-до виділених слів дібрати антоніми; с.168 впр.266(письмово) – дієслова теперішнього часу поставити у форму 1-ої особи однини. | Вайбер
Електронна пошта |
Математика | Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові | с.159№1005(письмово) с.159№1007(письмово) розв’язати задачу двома способами. | Вайбер Електронна пошта | |
Природознавство | Тема: Гори Карпати | с.147-152- опрацювати за підручником, позначити гори на контурній карті. | Вайбер
Електронна пошта |
29.04 | Природознавство | Тема: Кримські гори | с.152-155- опрацювати, нанести Кримські гори на контурну карту. | Вайбер
Електронна пошта |
Математика | Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування задач. | с.159 № 1013 (усно); №1014, №1012 – два на вибір, письмово; с.160 №1016-розв’язати задачу знаходячи середнє арифметичне. | Вайбер
Електронна пошта |
|
Російська мова | Тема: Первое лицо глаголов настоящего и будущего времени. | с. 158,упр.286 (усно) – определить время, лицо и число глаголов; с.159-выучить правило; с.160 – говори правильно(запомнить); упр.287 (письменно) – образовать глаголы настоящего времени;
стр.160 упр.290(письменно) – заменить глагол 1го лица ед. числа на глагол 1 лица мн. числа. |
Вайбер
Електронна пошта |
30.04 | Українська мова | Тема: Особові закінчення дієслів 1-ої, 2-ої, 3-ої особи однини і множини. | с. 169 впр.267-плрівняти особові закінчення дієслів в російській та українській мовах (усно); впр.268(2 )- письмово, перекласти на українську мову, визначити час дієслів. | Вайбер
Електронна пошта |
Я у світі | Тема: Ти і світ людей | С.139-145 – опрацювати, відповісти на питання, озвучити ілюстрації (усно). | Вайбер
Електронна пошта |
|
Російська мова | Тема: Второе и третье лицо глаголов настоящего и будущего времени. | с.160-161, впр.291(усно); -определить тип и основную мысль, выбрать глаголы в форме 2-го лица единственного числа.
Запомни! На конце глаголов 2-го лица ед. числа пишется мягкий знак: упадёшь. с.161 упр.292 (письмово) – записать пословицы, обозначить окончание, время. |
Вайбер
Електронна пошта |
|
04.05 | Літературне читання (укр.) | Тема: Г. Черінь «Рідна хата»
С.Сосюра «Любіть Україну» |
с.178-179 – навчитися виразно читати вірші, дотримуючись логічних пауз. | Вайбер
Електронна пошта |
Математика | Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арефметичного | с.160 № 1023(два приклада) -письмово;с.161 №1025-розв’язати задачу, знаходячи серед.арифметичне; с.161 № 1026 (письмово) – розв’язати і перевірити множенням. | Вайбер
Електронна пошта |
|
Російська мова | Тема: Глаголи оканчивающиеся на –ся, -сь | с. 165 упр.297 (устно).
Запомни! В глаголах перед –ся сохраняется мягкий знак: учишься. упр.298 (письменно) – списать три пословицы, определить время глаголов, лицо; стр.166 упр.300 (письменно) – выписать слова с пропущенными орфограммами. |
Вайбер
Електронна пошта |
|
Літературне читання (рос.) | Внеклассное чтение Н.Носов «Витя Малеев в школе и дома» | Дочитать произведение, выписать цитаты, характеризующие образ героя. | Вайбер
Електронна пошта |
05.05 | Математика | Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частина містить нулі | с.161 №1030(усно)- звернути увагу, коли у частці ставимо нуль; №1031(письмово) розв’язати два приклада; №1032(письмово) – розв’язати задачу на середнє арифметичне. | Вайбер
Електронна пошта |
Українська мова | Тема: Особові закінчення дієслів 1-ої, 2-ої, 3-ої особи однини і множини | с.170-171 впр.270 (усно)- визначити час, особу дієслів; впр. 271 (усно)- розглянути таблицю і порівняти закінчення в обох мовах.
Пам’ятай! В українській мові у закінченнях дієслів 2-ої особи однини не пишеться знак пом’якшення. с. 172 впр.274 (письмово) – виписати дієслова 2-ої особи однини. |
Вайбер
Електронна пошта |
|
06.05 | Природознавство | Тема: Навчальний проект «Що можна зробити для збереження природи у моєму краї?» | Підготувати навчальний проект на задану тему. | Вайбер
Електронна пошта |
Математика | Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі в кінці | с.162 № 1036 (усно)- звернути увагу, чому у ІІ розряді частка нуль десятків; №1037– обчислити з перевіркою; №1040-розв’язати задачу знаходячи середнє арифметичне. | Вайбер
Електронна пошта |
|
Російська мова | Тема: Произношение и написание –тся и –ться в глаголах. | с. 166,упр.301 (усно) – выучить правило;
Запомни! Перед –ся в глаголах в неопределённой форме пишется буква ь. с.168 упр.304 (письменно) – выписать глаголы, разбирая их как часть речи (два глагола). |
Вайбер
Електронна пошта |
07.05 | Українська мова | Тема: Особові закінчення дієслів 3-ої особи множини. | с.173, впр.275(усно) дібрати заголовок, визначити час, особу і число дієслів;впр.277(усно)- розглянути таблицю.
Запам’ятай!У закінчення дієслів 3-ої особи множини пишеться знак пом’якшення: ростуть. с.174 впр.277(2) (письмово)-перекласти на українську мову. |
Вайбер
Електронна пошта |
Я у світі | Тема: Ти і світ людей | С.139-145 – опрацювати, відповісти на питання, озвучити ілюстрації (усно). |
08.05 | Математика | Тема: Ділення складних іменованих чисел на двоцифрові. | с.163 № 1051 (усно)- звернути увагу на те, як ділиться іменоване число; №1052(два на вибір, письмово), №1053 – практично; №1054-розв’язати задачу знаходячи середнє арифметичне. | Вайбер
Електронна пошта |
Основи здоров’я | Тема: Звички і здоров’я | С.145-148-опрацювати, скласти особисті правила корисних звичок. | Вайбер
Електронна пошта |
|
Літературне читання (укр.) | Тема: Н.Вернигора «»На сопілці літо грало»
Л.Компанієць «Із сонечком разом» |
с. 179-182-опрацюватиобразні художні вирази. | Вайбер
Електронна пошта |
06.04 | Літературне читання (укр.) | Тема: О. Іваненко
«Батько-колючка та його гніздечко» |
Прочитати науково-художнє оповідання. Описати, яким є батько-колючка, знайти епізоди, що відповідають ілюстраціям.
Домашнє завдання:приготуватися до читання по особам. |
Вайбер |
Російська мова | Тема: Глагол как часть речи. Правописание –не с глаголами. | с.137 упр.244 (устно)
с.138 упр.246 – составить диалог; с.143-выучить правило. Домашнее задание:с.143 упр.257-списать, раскрывая скобки. |
Вайбер | |
Математика | Тема: Ділення чисел, що закінчуються нулями. Ділення іменованих чисел. | с.145 №911(усно); №912-обчислити письмово; №945-розв’язати задачу з поясненням.
Домашнє завдання:с.145 №920-обчислити. |
Вайбер | |
Літературне читання (рос.) | Тема: М.В. Дружинина
«Песенка обо всём» |
Прочитать произведение, приготовиться к чтению по ролям.
Домашнее задание:с.165-166- ответить на вопросы |
Вайбер |
07.04 | Українська мова
|
Тема: Активізація знань учнів про дієслово. Уживання дієслів у прямому та переносному значенні | с.149,впр.236-розказати за схемою, що ти знаєшь про дієслово; впр.237-виписати дієслова, визначити число; впр.238-прочитати, скласти речення зі словом ходить.
Домашнє завдання: с.151, впр.239-виписати дієслова, визначити число. |
Вайбер |
Математика | Тема: Повторення вивченого матеріалу | с.146 ,№1-скласти та розв’язати задачі; №8-розв’язати два рівняння.
Домашнє завдання:повторити вивчений матеріал. |
Вайбер | |
Природознавство | Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів
|
с.128-129-опрацювати матеріал підручника.
Домашнє завдання:повторити вивчений матеріал. |
Вайбер |
08.04 | Природознавство | Тема: Ґрунти України. Охорона ґрунтів. | с.129-132- опрацювати матеріал підручника.
Домашнє завдання:відповісти на питання, нанести на контурну карту ґрунти. |
Вайбер |
Математика | Тема: Письмове множення двоцифрових чисел на двоцифрові. | с.147 № 921(усно); №923-скласти вирази і знайти їх значення.
Домашнє завдання:с.148 №926-знайти число за частиною |
Вайбер | |
Російська мова | Тема:Изменение глаголов по кременам. Неопределённая форма глагола. | с. 144- выучить правило; упр.258 (устно) –ответить на вопросы.; с.146- выучить правило; упр.264-раскрыть значение одним глаголом.
Домашнее задание:с.147, упр.266-дополнить глаголами. |
Вайбер | |
Літературне читання (рос.) | Тема: А.А. Усачёв «Мои географические открытия» | с.167-прочитать стихи.
Домашнее задание: приготовить сообщение об одном из океанов или материке. |
Вайбер |
09.04 | Українська мова | Тема: Неозначена форма дієслова | с.155-вивчити правило; впр.-245(усно); с.156, впр.247-виписати дієслова.
Домашнє завдання: с.156, впр.248-дібрати синоніми |
Вайбер |
10.04 | Математика | Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. | с.149 №937-виконати з поясненням; №935-розв’язати задачу за схемою Домашнє завдання:с.150 №941(1 і 3 ст.)-обчислити | Вайбер |
Літературне читання (рос.) | Тема: Урок внеклассного чтения А. Милн «Винни Пух пошёл в гости» | Прочитать произведение по хрестоматии «Золотой веночек»
Домашнее задание: пересказывать близко к тексту |
Вайбер | |
Літературне читання (укр.) | Тема: О.Буцель «Неприємна пригода» | с.165-169-прочитати твір, усно озвучити малюнки до твору, знайти уривки, що характеризують образи.
Домашнє завдання: с.169-опрацювати питання. |
Вайбер |
13.04 | Літературне читання (укр.) | Тема: І. Прокопенко . Про берізчиних друзів та ворогів. | с.170-173-прочитати казку, виписати: що правдиве, а що казкове.
Домашнє завдання:приготуватися до виразного читання. |
Вайбер |
Російська мова | Тема: Изменение глаголов прошедшего времени по родам. | с.149- выучить правило; с. 148-149, упр.269 (устно) – ответить на вопросы; с.150, упр.273 – образовать глаголы прошедшего времени.
Домашнее задание:с.149, упр. 271-определить род глаголов в прошедшем времени. |
Вайбер | |
Математика | Тема: Множення складених іменованих чисел на двоцифрові числа | с.150 №945(усно); №943 (усно); №948-розв’язати запитаннями.
Домашнє завдання:с.151 №949 (1)-з поясненням. |
Вайбер | |
Літературне читання (рос.) | Тема: М.М. Лукашина «Собака, рождённая для счастья» | с.169-172-прочитать, соотнести иллюстрации с отрывками из текста.
Домашнее задание: поразмышляй, что обьединяет ребят прошлого и настоящего. |
Вайбер |
14.04 | Українська мова | Тема: Спостереження за вживанням дієслів у неозначній формі у прислів’ях, приказках. | с.155, впр.246-вставити пропущені орфограми; впр.247(усно)-довести різне значення слова «писати».
Домашнє завдання:виписати з худ. літератури три прислів’я з дієсловами, що вжиті в неознач. формі. |
Вайбер |
Математика | Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії різного ступеня. | с.151 №950- скласти і розв’язати рівняння; №952 (усно)-пояснити порядок дій.
Домашнє завдання:с.152 №956-знайти площу. |
Вайбер | |
Природознавство | Тема: Природні зони України. Карта природних зон. | с.132-134- опрацювати матеріал з підручника.
Домашнє завдання: нанести на контурну карту природні зони. |
Вайбер |
15.04 | Природознавство | Тема: Мішані ліси (Полісся) | с.135-139- ознайомитися з поняттями «мішані ліси», з рослинним і тваринним світом.
Домашнє завдання:вивчити матеріал, знайти інформацію про лікарські рослини Полісся. |
Вайбер |
Математика | Тема: Письмове множення двоцифрових чисел на трицифрові. | с.152 № 959-порівняти множення на двоцифрове та трицифрове числа (усно); №960 (усно)
Домашнє завдання:с.152 №963-скласти задачу на зустрічний рух за виразом. |
Вайбер | |
Російська мова | Тема: Изменение глаголов настоящего времени. | с. 153,упр.276 –ознакомиться с таблицей; с.154-выучить правило; с.154, упр.278-определить время глаголов.
Домашнє завдання:с.154, упр.278 (2)-рассказать, что ты будешь делать, когда вырастешь. |
Вайбер | |
Літературне читання (рос.) | Тема: Е.В. Григорьева «Мечта» | с.172-прочитать.
Домашнее задание: ответить на вопросы (устно). |
Вайбер |
16.04 | Українська мова | Тема: Дієслова минулого часу. | с.157-вивчити правило, звернути увагу, що діэслова минулого часу тільки в однині змінюються за родами; впр.250-записати у 3 стовпчика.
Домашнє завдання: с.158, впр.252-виписати дієслова минулого часу. |
Вайбер |
Російська мова | Тема: Изменение глаголов будущего времени | с.155-виучить правило об изменении глаголов в будущем времени, упр.279-записать текст, указать время глаголов.
Домашнее задание: с.155,упр.280-указать время, лицо, число глаголов. |
Вайбер |
21.04 | Математика | Тема: Письмове множення багатоцифрових чисел виду 1578×403. | с.153 №968 (усно), №969-порівняти; №970-обчислити (письмово).
Домашнє завдання: с.154 №975-обчислити сторону трикутника. |
Вайбер |
Літературне читання (рос.) | Тема: К. Булычёв «Авшева лаборатория» | с.173-175 – прочитать, ответить на вопросы.
Домашнее задание: какие имена, события, факты показались тебе неизвестными? Ответить письменно |
Вайбер | |
Літературне читання (укр.) | Тема: Про берізчиних друзів та ворогів. | с.173-174-повторюю, пригадую, вигадую.
Домашнє завдання: підготувати невеличке наукове повідомлення про рибку-колючку. |
Вайбер |
20.04 | Літературне читання (укр.) | Тема: І. Січовик «Рідний край», М. Людкевич «Під небом України», Д. Павличко «Де найкраще місце на землі». | с.175-176-навчитися виразно читати вірш.
Домашнє завдання:визначити образні вислови, навчитися читати, дотримуючись логічних пауз. |
Вайбер |
Російська мова | Тема: Правописание личных окончаний глаголов | с.156- выучить правило, упр.281 (устно); упр.282 – выписать глаголы в 3 лице мн.числа. Домашнее задание:с.157, упр. 284-вставить нужную орфоргамму. | Вайбер | |
Математика | Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові, без остачі та з остачею. | с.154 №978(усно); №979 –знайти частку та остачу.
Домашнє завдання:с.155 №985 (письмово) |
Вайбер | |
Літературне читання (рос.) | Тема: К. Булычёв «Авшева лаборатория» (продолжение) | Дочитать произведение до конца.
Домашнее задание: поразмышляй: что тебя взволновало? что вызвало вопрос, недоумение? (устно) |
Вайбер |
21.04 | Українська мова | Тема: Правопис суфіксів у дієсловах минулого часу. | с.158, впр.251-знайти дієслова, позначити суфікси.
Домашнє завдання:с.159,впр.253-визначити число та рід. |
Вайбер |
Математика | Тема: Письмове діленні з остачею трицифрових чисел на двоцифрові. | с.155 №987 (усно); №990-розв’язати за питаннями.
Домашнє завдання:с.157 №992-розв’язати задачу. |
Вайбер | |
Природознавство | Тема: Лісостеп. | с.139-143- опрацювати матеріал з підручника.
Домашнє завдання:нанести на контурну карту лісостепи, вивчити. |
Вайбер | |
Українська мова
(9-А кл.) |
Тема: Будова слова.Словотвір. | §30-опрацювати. с.185, впр.408-дібрати слова до відповідних схем.
Домашнє завдання: с.185 впр.410- визначити спосіб словотворення. |
Вайбер |
22.04 | Природознавство | Тема: Степ | с.143-147- опрацювати, нанести природну зону на контурну карту.
Домашнє завдання:вивчити матеріал. |
Вайбер |
Математика | Тема: Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові | с.157 № 996(усно) ; №997 (письмово)
Домашнє завдання:с.157 №1000- з пояснюванням. |
Вайбер | |
Російська мова | Тема: Первое лицо глаголов настоящего времени. | с. 158-выучить правило; упр.286 (устно).
Домашнє завдання: с.159, упр.288-составить три предложения с глаголами настоящего времени. |
Вайбер | |
Літературне читання (рос.) | Тема: В.А. Рождественский «Над книгой» | с.184-185-прочитать.
Домашнее задание: составить вопросы к стихотворению. |
Вайбер |
23.04 | Українська мова | Тема: Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами. | с.161-вивчити правило, розглянути таблицю;с.160, впр.3 (усно); с.161, впр.2 (письмово).
Домашнє завдання: с.163, впр.258-визначити число та особу дієслів.. |
Вайбер |
24.04 | Математика | Тема: Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. | с.158 №1004-прочитай пояснення, с.159 №1005-знайди письмово частку.
Домашнє завдання:с.159 №1011розв’яжи з поясненням. |
Вайбер |
Літературне читання (укр.) | Тема: М. Сингаївський «Я все люблю», Л. Костенко «Усе моє, все зветься Україна» | с.174-навчитися виразно читати.
Домашнє завдання: розставити логічні паузи. |
Вайбер | |
Предмет | Клас | Дата | Тема | Мета | д\з | Зворотній звязок |
Англійська мова | 4 клас | 08.04 | Люблю подорожувати | Вивчити лексичний
матеріал теми: види транспорту вміти задавати та відповідати на запитання What’s your address? |
WB ex.3,4 p.80 | Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
09.04 | На вокзалі | Ознайомитись з новими словами теми arrive, leave, platform, information desk | WB ex.1,2 p.81
Повторити часові форми дієслів у Present Simple /Present Continuous Youtube.comШкола Барсукова |
Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
||
15.04 | Міські види транспорту | Повторити лексичний матеріал з теми, стор.169 види транспорту, правильно будувати питанняHow can I get to the…..? | Ex.3 p.170
WB ex.2 p/85 Ex.1 p.84 |
Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
||
16.04 | В аеропорту | Вивчити слова теми уроку, вміти застосовувати їх на рівні словосполучень та речень | Скласти 8 своїх словосполученнь з використання лексики теми уроку; 4 речення з використанням ЛО – Види транспорту
|
Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
||
22.04 | Видатні місця Лондону | Вивчити назви основних визначних місць Лондону
Вивчити структури I have been to…… Have you been to….. |
Переглянути відео
Визначні місця Лондону my mail.ru Test “London” Сайт «На урок» |
Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
||
23.04 | Мої враження від подорожі | Запитувати про погоду; давати характеристику порам року та погодним явищам | За зразком написати поштову листівку про подорож по Лондону
WB ex.1 p 90 |
Viber або
електронна пошта |