Англійська мова
Учитель англійської мови: Чередніченко Н.М.
Предмет | Клас | Дата | Тема | Мета | д\з | Зворотній звязок |
Англійська мова | 4-а | 14.05. | Контроль сформованості аудіювання | Перевірити рівень сформованості навичок аудіювання | Повторити правила утворення ступенів порівняння прикметників, теперішній, минулий та майбутній неозначений час | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
20.05 | Контроль сформованості навичок письма | Перевірити рівень сформованості навичок письма | Повторити лексику теми Лондон.
Екскурсія по місту, підготувати усну розповідь на одну із тем |
Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
21.05. | Контроль сформованості говоріння | Перевірити рівень сформованості усного мовлення | Прочитати дві казки на англійській мові (завдання на літо) | |||
Англійська мова | 5-а
5-б |
13.05. | Планування подорожі. Граматика Майбутній час. | Повторити граматичні правила утворення майбутнього неозначеного часу | Впр.7 стор.229 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
15.05. | Подорож Україною. Контроль аудіювання | Перевірка рівня сформованості навичок сприймання англійської мови на слух | Повторити слова теми «Свята і традиції» | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
19.05. | Свята і традиції. Контроль навичок читання | Перевірка рівня сформованості навичок читання | Повторити правила утворення неозначених часів | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
20.05. | Свята і традиції. Контроль навичок читання | Перевірка рівня сформованості навичок письма | Підготувати усну розповідь на тему Свята та традиції | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
22.05 | Свята і традиції. Контроль навичок говоріння | Перевірити рівень сформованості навичок говоріння на англійській мові | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
|||
Англійська мова | 6 клас | 12.05. | Контроль навичок читання | Перевірити рівень сформованості навичок читання | Підготувати усну розповідь на тему Київ – столиця України | Viber
nataly 1961 @ ukr.net
|
14.05 | Контроль навичок говоріння | Перевірити рівень сформованості навичок спілкування на мові, яку вивчаємо | повторити часові форми дієслів вивчених часів | Viber
nataly 1961 @ ukr.net
|
||
19.05. | Урок систематизації та узагальнення знань «Весела граматика» | Систематизувати знання по вивченому граматичному матеріалу | Підготувати повідомлення на тему «віртуальна подорож по столиці України» | Viber
nataly 1961 @ ukr.net
|
||
21.05. | Віртуальна екскурсія по столиці України | |||||
Англійська мова | 7-А
7-Б |
14.05 | Контроль сформованості навичок аудіювання | Перевірити рівень сформованості навичок сприймання англійської мови на слух | підготувати усну розповідь з теми – матеріал, ивченого в 7 класі | Viber
nataly 1961 @ ukr.net
|
19.05
20.05 |
Контроль сформованості навичок усного мовлення | Перевірити рівень сформованості навичок спілкування на мові, яку вивчаємо | повторити граматичний матеріал, вивчений в 7 класі | Viber
nataly 1961 @ ukr.net
|
||
21.05 | Контроль сформованості навичок письма | Перевірити рівень сформованості навичок письма |
Предмет | Клас | Дата | Тема | Мета | д\з | Зворотній звязок |
Англійська мова | 4-а | 22.04. | Видатні місця Лондону | Навчитись складати словосполучення та речення в теперішньому неозначеному та теперішньому тривалому часу, познайомитись з цікавими місцями столиці країни, мову якої вивчаємо | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
|
23.04. | Мої враження від подорожі | Запитувати про погоду, давати характеристику порам року та погодним явищам | Вивчити питання
What’s the weather like today? What’s your favourite weather/season Is it raining? |
Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
29.04 | Мої враження від подорожі | Запитувати про погоду, давати характеристику порам року та погодним явищам | Доповнити діалог за зразком | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
30/04 | Урок граматики Теперішній неозначений та теперішній тривалий час | Розрізняти використання цих часів, знати структуру присудків | Скласти по 3 речення в кожному з цих часів | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
06.05. | Контроль читання текст «Лондон – столиця Великобританії» | Встановити рівень навченості розуміння незнайомого тексту | Текст та виконання вправ після тексту | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
07.05. | Тест Теперішній неозначений час та теперішній тривалий час | Тест на впізнавання
даних часів |
Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
|||
13.05 | Розвиток та закріплення навичок оформлення неофіційного листа | Перевірка сформованості навичок писемного мовлення | Написати листа за зразком за темою «Моя подорож до Лондону» | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
Англійська мова | 5-а | 24.04 | Україна. Читання . знайомство з новою лексикою | Знайомство з новою лексикою, розвиток навичок читання, | Вивчити слова independence, territory, ancient, foreign, іndependent, national, region, be famous for, be proud of
Ex.1 p.210 |
Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
28/04/ | Україна. Формування навичок сприймання англійської мови на слух | Розвиток навичок аудіювання | Тест по тексту для слухання | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
29.04. | Звичаї та традиції українців Минулий неозначений час | Розвиток навичок читання з опорою на здогадку | Впр.4 стор.217 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
05.05 | Подорож Україною | Розвиток навичок говоріння | Скласти діалог за зразком впр.5 стор.221 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
06.05. | Подорож Україною | Розвиток навичок читання з повним розумінням інформації | Тест до тексту впр.6 стор.221 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
08.05 | Свята України | Вивчення нових ЛО, використання їх в теперішньому доконаному часі | Впр.5 стор.221 |
Viber nataly 1961 @ ukr.net |
||
12.05 | Розвиток навичок аудіювання, встановлення рівня навченості | Сприймання та розуміння тексту на слух, виконання завдання до тексту | Впр.5 стор.226 |
|
||
Англійська мова | 6 клас | 23.04 | Шкільні предмети. Розклад занять | Вивчення нової лексики, повторення порядкових числівників, та написання та читання дат | Стор.160 впр.1 – вивчити слова | Viber
nataly 1961 @ ukr.net
|
28.04 | Урок фізкультури. Урок географії | Закріплення ЛО теми, введення їх в словосполучення та речення, повторення ступенів порівняння прикметників | Стор.161 впр. 3,4 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net
|
||
30.04 | Мій улюблений предмет | Розвиток навичок писемного мовлення та усного мовлення, складання питань різного типу | Стор.162 впр.6, скласти свої речення зі словами, що в рамці | Viber
nataly 1961 @ ukr.net
|
||
05.05. | Підготувати проект, презентацію, усну розповідь
Мій улюблений урок |
Розвиток навичок писемного та усного мовлення | Стор.164-165 впр.2,3 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net
|
||
07.05 | Розвиток навичок аудіювання, встановлення рівня навченості | Стор.167 впр.1 вивчити слова | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
|||
12.05 | Розвиток навичок читання, встановлення рівня навченості | Стор.170 впр.5 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
|||
Англійська мова | 7-А
7-Б |
29.04
28.04
|
Майдан Незалежності | Вивчення нових ЛО, формування навичок діалогічного мовлення, складання діалогів за зразком | Стор.153 впр.2 впр.4 (а,б) стр.158 увпр.5 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net
|
30.04 | Повторення граматичних часів | Закріплення дієслівних форм, та будови речень різних типів | Стор.156 впр.1,2 стор.158. впр.5 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net
|
||
05.05
06.05 |
Шкільне життя. Моя школа | Вивчення нових ЛО, закріплення їх на рівні словосполучень та речень | Стор.162 впр.1 вивчити слова впр.3 стор.163-164 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
07.05 | Позашкільна та позаурочна діяльність | Формування навичок аргументації, та висловлення власної думки, введення ЛО в монологічну розповідь | Стор.166 впр.3,4 + правило впр.5 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
12.05
|
Мій вільний час. Використання SO SUCH | Формування навичок використання даних сполучників та прислівників. Формування навичок критичного читання | Впр.1 стор.169 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
14.05 | Створення соціального проекту. Оформлення його на англійській мові | Формування навичок групової роботи, створення презентацій | Впр.4,5,6 стор.170 | Viber
nataly 1961 @ ukr.net |
||
Учитель Медведєва Н.К.
Класс | Дата | Тема |
6-А | 12.05
14.05
19.05
21.05 |
Урок географії.
1.Лексична робота: с.167 № 1, с.168 № 2. С.171 № 1,2. 2.Граматика: с.170 № 5. 3** Читання: с.172 № 5.
Урок фізкультури. 1.Лексика: с.174 № 1., с. 177 № 6.
Повторення: с. 179 № 3, 4.
|
8-А
|
13.05
14.05 18.05 20.05 21.05
|
Щоб ви хотіли відвідати?
Артиклі. Бристоль: с. 220 № 2; с. 222 № 4*** Газетна тематика: с.225 № 4 (а,b), с.227 № 6*** Подивимось на карту: the UK. С. 229 № 11. Подивимось на карту: Шотландія. С. 229 № 12.13. Повторення: с.231 № 14. |
8-Б | 13.05
14.04 20.05 21.05 |
Щоб ви хотіли відвідати?
Артиклі. Бристоль: с. 220 № 2; с. 222 № 4*** Газетна тематика: с.225 № 4 (а,b), с.227 № 6*** Подивимось на карту: Шотландія. С. 229 № 12.13. Повторення: с.231 № 14. |
9-А | 13.05 15.05
20.05 22.05 |
Щоб ви хотіли відвідати у Об’єднаному Королівстві?
С.220 № 3 , № 6**.
Повторення: артиклі, Past Tenses, Future Tenses. С. 192-194 – вправи з поясненнями. |
10-А
|
13.05 14.05
18.05 20.05 21.05 |
Написання статті: с. 244-246 – теорія. С. 246 № 5 письм.
Перевір свій англійський: с.247 № 1, 2. Повторення: умовні речення. (с. 69, с. 94). Впр. 1 с 162. Повторення: Future Tenses. С. 203-204 Впр 4, 5, 6. Повторення: Past Tenses/ С. 234. Впр. 4, 5. |
11-А | 12.05
18.05
19.05 |
Союз Європейських країн: с.252 № 3(а,d).
Повторення: форми дієслів, герундій, дієприслівники. С. 208 Впр. 5. С.246 Впр 3. Повторення: відповіді на питання. |
13.04.2020 – ПН
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
8-А
|
Велика Британія. Україна. | Подивись відео: https://www.youtube.com/watch?v=pNJlcdGfs8E&list= PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=7
Виконай ігрові вправи з граматики (артиклі з географічними назвами), фото надіслати: https://learningapps.org/8867748 https://learningapps.org/7933337 https://learningapps.org/9267728 |
|
2-А
2-Б |
Харчування
Smart world 7 |
Читання – SB с. 84 № 1
1. Услышать пример произношения новых слов (по сылке предыдущего урока): диск CD2 запись 045, записать в WB с. 53 № 1 2. Слушаем текст учебника: CD2 046. Читаем по образцу самостоятельно. Понимание текста: SB c.2 №2 (устно). WB c. 53 №2 (нарисовать, написать и рассказать* о любимом блюде). Присылайте видео с рассказами или чтением. |
|
10-А | Grammar Lesson | Future Tenses: с.203 № 1 – 3 (розібрати), с. 206 № 6 – письмово | |
11-А | Check you English | SВ с.223 № 1, с.220 № 2, с.225 № 4 (а, в)
|
14.04.2020 – ВТ
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
11-А | Світові та європейські організації | РВ с.230 № 5 – прочитати, № 6,7 -відповіді | |
1-А
1-Б |
У кав’ярні | 1.Введення і вживання нової лексики
РВ с. 102 № 1,2. А) Слухаємо аудіосупровід підручника: (якщо вже маєте, завантажувати не треба http://surl.li/bplq ) – знаходимо U6L7E1.mp3 (№ 1) – нові слова слухаємо, вимовляємо, записуємо, вчимо. Б) Вчимося замовляти їжу та дякувати: Слухаємо запис U6 L7Е2.mp3 (№ 2), знаходимо 2 помилки. 2. Правило читання Оо (закритий тип) РВ с. 102 № 3: А) саме правила читання літери Оо: https://www.youtube.com/watch?v=RJLfSGisKxs Б) Слухаємо аудіосупровід підручника, повторюємо, потім читаємо самостійно: (якщо вже маєте, завантажувати не треба http://surl.li/bplq ) – знаходимо U6L7E3.mp3 (№ 3). 3.Подивись і розіграй РВ с. 103 № 4 , 5*. |
1. Фото нових слів.
2. Відтворити № 4.
3. Читати № 3
|
6-А | Визначні місця Києва | С.140 № 1 – правильне фонетичне читання;
с. 143 № 1 – відповіді письмово |
|
3-А | День за днем | Активізація лексики «Щоденні справи»;
вживання Present Simple |
С.118 № 1 |
15.04.2020 – СР
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
10-А | Sport in our life | c.208 № 7 –лексична робота (виписати незнайомі слова), тестово відповіді
|
|
8-А
8-Б |
What has been done yet?
|
Грамматика: present perfect passive voice (питальні речення):
С. 209 № 4 – скласти речення С. 211 № 9** |
|
1-А
1-Б |
Удома |
1.Введення і вживання нової лексики
РВ с. 104 № 1,2. А) Слухаємо аудіосупровід підручника: (якщо вже маєте, завантажувати не треба http://surl.li/bplq ) – знаходимо U6L8E1.mp3 (№ 1). Б) Слова записуємо, вимовляємо, вчимо. В) Слухаємо аудіосупровід підручника U6 L8Е2.mp3 (№ 2) – вчимося частувати та дякувати. 2. Правило читання Оо (відкритий тип) РВ с. 104 № 3: А) саме правила читання літери Оо: https://www.youtube.com/watch?v=RJLfSGisKxs Б) Слухаємо аудіосупровід підручника, повторюємо, потім читаємо самостійно: (якщо вже маєте, завантажувати не треба http://surl.li/bplq ) – знаходимо U6L8E3.mp3 (№ 3). 3.Подивись і розіграй РВ с. 105 № 4 , 5*.
|
1.Фото записаних слів 2. Відтворити № 4.
3. Читати № 3 |
2-Б | Фонетика
[æ, e, ə], [ð, Ɵ] |
1.Как правильно произносить звуки: [æ], [θ, ð]:
1)нас интересует основное произношение [æ] – первые 5 мин видео! https://www.youtube.com/watch?v=4iHRyUh4DtM 2) понять правильность произношения[θ, ð]: (до английских скороговорок) https://www.youtube.com/watch?v=eUfV6I6Mn5U или https://www.youtube.com/watch?v=gWzrOq1ewM8 – правильность произношения звуков [ð, Ɵ] 2. Чтение: WB с.102 № 1,2; с. 106 № 1.2.
|
|
9-А | Контроль аудіювання | Завантажте аудіододаток для 9 класу:
https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ Прослухайте запис 9-Unit-4_Les-1-page-188… 1.РВ с. 188 № 2 – які слова ви почули? Запишіть: 1 – …, 2 – …, 3 – …., 4- ….. 5* – …, 6* – …, 7* – …,8* – …. 2. Прослухайте запис 9-Unit-4_Les-1-page-189… РВ с.189 № 3 (с): 1b, 2_, 3_, 4_. 3** PB 190 № 3 (d)
|
Виконання обов’язкове
|
16.04.2020 – ЧТ
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
3-А | Моє дозвілля | Узагальнення Present Simple
|
С.120 № 2 |
6-А | Київ.
Дім з химерами |
С.148 № 4 слова вставити. Переклад письмово.
|
|
8-А
8-Б |
Контроль читання | РВ с.212 № 1(а) – правильна фонетична вимова;
РВ с.212 № 1(b) – прочитати; № 3 – відповіді до питань різної складності
|
Виконання обов’язкове |
10-А | Check your English | c.216 № 3, с.220 № 2 – (письмово)
|
17.04.2020 – ПТ
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
2-А | Фонетика
[æ, e, ə], [ð,Ɵ] |
1. Як правильно вимовляти звуки: [æ], [θ, ð]:
1) нас цікавить основна вимова звука [æ] – перші 5 хвилин відео! https://www.youtube.com/watch?v=4iHRyUh4DtM 2) зрозуміти правильність вимови [θ, ð]: (до англійських скоромовок) https://www.youtube.com/watch?v=eUfV6I6Mn5U або https://www.youtube.com/watch?v=gWzrOq1ewM8 – правильність вимови звуків [ð, Ɵ] 3.Читання: WB с.102 № 1,2; с. 106 № 1.2.
|
|
9-А | Контроль читання
|
PB с. 201 № 1 (а) – прочитати;
№ 1(b) – відповісти на питання
|
Виконання обов’язкове |
21.0.2020 – ВТ
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
11-А | Удосконалюємо словник, граматичні навички | “Vocabulary Links” c. 232
c. 233 № 3,4 – тест РВ с. 234 № 1, 2. |
|
1-А
1-Б |
Повторення | Активно називаємо вивчені слова (назви Їжі), розповідаємо про вподобання до неї, уміємо замовляти, частувати та дякувати:
гра SB с. 106-107
|
Слова та їх вимову послухаю у школі |
6-А | Контроль аудіювання | Прогляньте відео і запишіть визначні місця Лондону, які ви почули.
При зупинці, спробуйте відповісти на питання, натисніть ОК і продовжуйте перегляд. https://learningapps.org/1350771
|
Виконання обов’язкове
|
3-А | Час .Годинник | РВ с.104 №1, 2 – правило
WB с.82 №1, с. 83 № 1-3 – письмово
|
22.04.2020 – СР
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
10-А | Ukraine: politics and society | Читання + лексика: с. 224 № 2; с. 228 № 6 – письмово | |
8-А
8-Б |
Ukraine: geography and climate | Лексика: с.214 № 4(а), с. 216 “vocabulary box”;
Читання: с.214 № 4(b) Д/З: с.216 № 5 або № 6** |
|
1-А
1-Б |
Школа.
Довге чи коротке?
|
Вчимося називати шкільні речі та описувати їх.
1.Нові слова РВ с.109 № 1: А) слухаємо у аудіосупроводі (U7L1E1) та повторюємо, пишемо, вчимо. 2. Розвиток навичок говоріння: А)РВ с. 109 № 2: дізнаємось: – Це довга лінійка? – Так Вона – довга. Або -Це короткий олівець? – Ні. Це – довгий олівець. Для цього прослухаємо у аудіосупроводі (U7L1E2) та повторимо. Б) Запитати та дати відповідь за зразком РВ с. 111 № 4. 3. Повторимо літери абетки (РВ с.110 № 3) – називаємо слово і його першу літеру. |
Фото написаних слів (№ 1). Вимову, написання слів перевірю у школі.
Записати слова впр.3, підкреслити першу літеру.
|
2-Б | Людина. Одежа. | Начинаем новую тему: «Одежда».
Загружаем модуль 8 «Одежда» из аудисопровождения учебника: https://www.mmpublications.com/ukraine/Smart Junior2.html 1. Знакомимся с новыми словами SB с.88. Слушаем запись CD2_050, повторяем, учим слова. 2. Аудирование 2.1 Слушаем песенку SB с.88 № 1, показываем о каком ребенке идет речь, повторяем за диктором 2-3 раза. CD2_051_ 2.2. Слушаем запись и выбираем одежду ребенка SB с.88 № 2 (CD2_052) 3.Описываем свою и одежу друга, используя слова песни: I’m wearing … / You’re wearing … 4. WB с.56 № 1: слушаем запись и соединяем кто что носит (CD2_053) 5. WB с.56 № 2: посмотри, выбери и запиши. |
|
9-А | Контроль письма
|
Прослухайте відео урок:
https://www.youtube.com/watch?v=_hruTXJaLpg&list= PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=34 Зверніть увагу як пишеться сторінка блогу (десь з 16.30 хвилин). Напишіть запис у блог про країну з Об’эднаного Королівства, де б ви хотіли побувати і чому.
|
Виконання обов’язкове |
23.04.2020 – ЧТ
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
3-А | Що ти робив вчора | Past Simplе: was /were
РВ с. 108 №1 – разібрати WB с. 85 №1-2; с.83 № 1-3 письмово |
|
6-А | Контроль письма | 1. РВ с. 152 № 2.
2. РВ с.145 № 5 (слова-підказки обвести) |
Виконання обов’язкове |
8-А 8-Б | Контроль аудіювання
|
Прогляньте відео і запишіть
1. Визначні місця Лондону, які ви почули. 2**. При зупинці, дайте відповідь на питання (письмово), натисніть ОК і продовжуйте перегляд. https://learningapps.org/1350771 Фото відповідей надіслати.
|
Виконання обов’язкове |
10-А | The UK and the USA: politics and society | Лексика: с. 231 – пояснити різницю слів; № 1,2 – тест; № 3* – письмово з перекладом (словотворення)
|
24.04.2020 – ПТ
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
2-А | Людина. Одежа. | Розпочинаємо нову тему: «Одежа»
Загружаем модуль 8 «Одежа» з аудісупроводу підручника: https://www.mmpublications.com/ukraine/SmartJ unior2.html 1.Знайомимось з новими словами SB с.88. Слухаємо запис CD2_050 повторюємо, вчимо слова. 2. Аудіювання.. 2.1 Слухаємо песеньку SB с.88 № 1, показуємо, про яку дитину іде мова; повторюємо за диктором (CD2_051). 2.2 Слухаємо запис, вибираємо одежу дитини SB с.88 № 2 (CD2_052). 3. Описуємо свою і одежу друга, використо-вуючи слова пісні: I’m wearing … / You’re wearing 4. WB с.56 № 1: слухаємо запис і з’єднуємо: хто що носить: CD2_053 5. WB с.56 № 2: подивись, вибери і запиши. |
|
9-А | Контроль говоріння | Вибери тему, розкажи.
1.Cities of the UK. 2.Inventions and discoveries. 3.Nature and the environment.
|
Виконання обов’язкове |
27.04.2020 – ПН
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
8-А
|
Ukraine: geography and climate | PB с.218 № 8 – лексична робота.
|
|
2-А
2-Б |
Предмети одягу. | 1. Нові слова, повторюємо: SB c.90 (CD2 054).
2. Слухаємо, показуємо та читаємо комікс № 1, с. 90 (CD2 055). 3. Показуємо, називаємо речі дітей за диктором (CD2 056): He’s wearing … She’s wearing … 4.Дивимось, читаємо, дописуємо: WB с. 57 № 1-2.
|
|
10-А | Контроль аудіювання | Завантажте аудіододаток для 10 класу:
https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ Послухайте запис 36-Unit9.mp3 PB с.238 № 2 – допишіть речення, № 3. Фото відповідей надіслати |
Виконання обов’язкове |
11-А | Контроль аудіювання | Завантажте аудіододаток для 11 класу:
https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ 1.Послухайте запис unit-07-p186-t5.mp3 PB с.186 № 5 (a, b). 2.Послухайте запис unit-08-p224-t3.mp3 РВ с.224 № 3. Фото відповідей надіслати
https://learningapps.org/8723147
|
Виконання обов’язкове |
28.04.2020 – ВТ
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
11-А | Контроль читання | 1. РВ с. 141 №4.
2. РВ с. 169 №4. |
Виконання обов’язкове |
1-А
1-Б |
Що у твоєму портфелі? | 1.Нові слова: SB с.112 № 1 (запис U7L2E1)
2. Говоріння SB с.112 № 2 (запис U7L2E2) 3. Букви знайди, назви, запиши: № 3. 4. Читання: № 5. Літера Uu відкритому слозі читається як у алфавіті [U:] |
|
6-А | Контроль читання | 1.Прочитайте і запишіть: РВ с.152 № 3, 4.
|
Виконання обов’язкове |
3-А | Давайте гратися | Дієслова was/were у заперечних та питальних реченнях.
1.РВ с.112 № 1 – нові слова; № 2 – читати, розуміти. 2. РВ с. 113 № 4 – скласти питальні речення до № 3 (усно).
|
Д/З:
РВ с.111№ 5 письмово; WB c.87 № 2 – письмово № 1, 3 – за бажанням. |
29.04.2020 – СР
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
10-А | Контроль читання | 1.РВ с. 195 № 4
2.РВ с. 221 № 4 |
Виконання обов’язкове |
8-А
8-Б |
Контроль письма | РВ с.224 № 3 –письмово.
РВ с. 223 № 2(а) – приклади написання email. |
Виконання обов’язкове |
1-А
1-Б |
Це наша школа | 1.Нові слова: SB с.114 № 1 (запис U7L3E1)
2. Говоріння: SB с.114 № 2 (запис U7L3E2), 4, 5. 3. Букви. Знайди, назви: № 3. 4. Читання: № 6. Літера Yy у кінці слова читається як [i:] (U7L3E6). |
|
2-Б | Традиційні предмети одягу
|
1.Слухаємо нові слова: SB c.92 (CD2 057).
2. Слухаємо, показуємо та читаємо № 1, с. 92 (CD2 058). 3. Слухаємо предмети одягу дітей за диктором; чи погоджуємося? (CD2 059): 4.Дивимось, читаємо, дописуємо: WB с. 58 № 1-2.
|
|
9-А | Міста Великої Британії | Артиклі з географічними назвами.
Подивись відео: https://www.youtube.com/watch?v= pNJlcdGfs8E&list =PLFVSJgZgf7h_ cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=7 Виконай ігрові вправи з граматики (артиклі з географічними назвами), фото надіслати: https://learningapps.org/8867748 https://learningapps.org/7933337 https://learningapps.org/9267728 |
30.04.2020 – ЧТ
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
3-А | Наші уподобання | Правильні і неправильні дієслова.
РВ с.114 № 1 – порівняй дієслова! № 2 – запиши пари слів. № 3 – утворення мин. часу правильних дієслів. № 4 – утворення питального реченняу минулому часі та короткі відповіді на них. |
Д/З: WB с. 89 № 1-3. |
6-А | Контроль говоріння | Вибери тему і розкажи:
1.London 2. Kyiv 3. Sport and game. |
|
8-А
8-Б |
Контроль говоріння | РВ с. 216 № 7 (b): the UK, Canada*
Надсилайте записи відповідей. |
Виконання обов’язкове |
10-А | Контроль письма | 1.РВ с. 194 № 1.
2.РВ с. 251 №1. |
Виконання обов’язкове |
04.05.2020 – ПН
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
8-А
|
Україна | Подивіться відео:
https://www.youtube.com/watch?v=xD43AYdNWv8&list= PLFVSJgZgf7h_cV69tk0nTzaozM7YhUp8B&index=2
|
|
2-А
|
Традиційні предмети одягу
|
1.Слухаємо нові слова: SB c.92 (CD2 057).
2. Слухаємо, показуємо та читаємо № 1, с. 92 (CD2 058). 3. Слухаємо предмети одягу дітей за диктором; чи погоджуємося? (CD2 059): 4.Дивимось, читаємо, дописуємо: WB с. 58 № 1-2 |
|
2-Б | Контроль говоріння | Опис одягу однокласників: SB c.91 № 3;
№ 4 с. 93. |
|
10-А | Контроль говоріння | Вибери тему і розкажи:
1.Computers in our life. 2.Is the Earth danger? 3.The world of painting. |
|
11-А | Контроль письма | 1. РВ с. 201 № 2, 4.
2. РВ с. 247 № 2. |
Виконання обов’язкове |
05.05.2020 – ВТ
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
11-А | Контроль говоріння | Вибери тему і розкажи:
1. Inventions and Lifestyle. 2. Nature and the environment. 3. Speaking about Art. |
|
1-А
1-Б |
Це моя класна кімната | 1.Нові слова: SB с.116 № 1 (запис U7L4E1)
2. Говоріння: SB с.116 № 2 (запис U7L4E2), 3. 3. Читання: № 4. Літера Yy у відкритому складі читається як [ай] (U7L4E4). |
|
6-А | Шкільні предмети | 1.РВ с. 160 № 1 – словникова робота (вимова!).
2. РВ с. 161 № 3 – напишіть лист про свій улюблений шкільний день. Лист має привітання: Dear … Введення: Thanks for your letter. I want to tell you about …. Основна частина: що хочете повідомити? Закінчення: Best wishes, або Love, (обов’язково КОМА), з нового рядка – ваше ім’я. |
|
3-А | Контроль письма | WB с. 93 № 1-3 письмово |
06.05.2020 – СР
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
10-А | Граматика | Past Tenses.
Правила вживання – опрацювати (додаток); с.236 № 5 з перекладом. |
|
8-А
8-Б |
Fact Files | Ознайомитись зі стратегіями читання: с.219 «Learning Tip» (конспект) | |
1-А
1-Б |
Розгорни свою книгу | 1.Нові слова: SB с.118 № 1 (запис U7L5E1)
2. Говоріння: SB с.116 № 2 (запис U7L4E2), 3,4.
|
|
2-Б | Предмети одягу
Let’s play
|
Cтавимо та відповідаємо на запитання щодо одягу: SB с.94 № 1. | |
9-А | Граматика | Passive voice (revision):
С. 257 – теорія, с.212 № 4 – письмово |
07.05.2020 – ЧТ
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
3-А | Контроль читання | 1.РВ с. 110 № 1,2 усно
2. РВ с.106 № 1 |
|
6-А | Розклад занять | Розповідаємо та питаємо про шкільні предмети тижня: РВ с. 163 № 1, 2. | |
8-А
8-Б |
Щоб ти хотів відвідати у Британії? | РВ с. 223 № 1(а, с) – письмово | |
10-А |
08.05.2020 – ПТ
Клас | Тема | Зміст року | Примітки |
2-А | Предмети одягу
Let’s play
|
Cтавимо та відповідаємо на запитання щодо одягу: SB с.94 № 1.
Записуємо: WB c.59 № 1-2. |
|
9-А | Tell me about the UK | РВ с.215 № 4 (а,в) |
Учитель англійської мови: Чередніченко Н.М.
Предмет | Клас | Дата | Тема | Мета | д\з | Зворотній звязок |
Англійська мова | 4 клас | 08.04 | Люблю подорожувати | Вивчити лексичний
матеріал теми: види транспорту вміти задавати та відповідати на запитання What’s your address? |
WB ex.3,4 p.80 | Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
09.04 | На вокзалі | Ознайомитись з новими словами теми arrive, leave, platform, information desk | WB ex.1,2 p.81
Повторити часові форми дієслів у Present Simple /Present Continuous Youtube.comШкола Барсукова |
Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
||
15.04 | Міські види транспорту | Повторити лексичний матеріал з теми, стор.169 види транспорту, правильно будувати питанняHow can I get to the…..? | Ex.3 p.170
WB ex.2 p/85 Ex.1 p.84 |
Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
||
16.04 | В аеропорту | Вивчити слова теми уроку, вміти застосовувати їх на рівні словосполучень та речень | Скласти 8 своїх словосполученнь з використання лексики теми уроку; 4 речення з використанням ЛО – Види транспорту
|
Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
||
22.04 | Видатні місця Лондону | Вивчити назви основних визначних місць Лондону
Вивчити структури I have been to…… Have you been to….. |
Переглянути відео
Визначні місця Лондону my mail.ru Test “London” Сайт «На урок» |
Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
||
23.04 | Мої враження від подорожі | Запитувати про погоду; давати характеристику порам року та погодним явищам | За зразком написати поштову листівку про подорож по Лондону
WB ex.1 p 90 |
Viber або
електронна пошта |
||
Англійська | 5 клас | 07.04 | У місті. Відвідування музею | Вивчити слова, використовувати дані ЛО на рівні словосполучень та речень, повторити застосування прийменників місця та напряму | Проглянути youtubevideo Znaika TV Прийменники
Скласти діалог впр.1 стор.186 |
Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
08.04 | Орієнтування в місті | Використовувати прийменники напрямку та дієслова руху у діалогічній та монологічній мові | [Where] Where’s the museum? Go straight. (Asking the way) – Easy Dialogue – English…
https://www.youtube.com/user/! – прослухати та переглянути впр.6 стор.192
|
Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
||
10.04 | Моє рідне місто(село) | Закріпити ЛО теми, повторити алгоритм складання спеціальних та загальних питань, розвивати навички писемного мовлення | Написати твір про село (за зразком) | Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
||
14.04 | Відкриваємо Великобританію | Ознайомлення з новою лексикою, повторення минулого неозначеного часу, робота з таблицею неправильних дієслів | Вивчити нові ЛО, скласти 5 питань до впр.2 стор.194 (в минулому часі)
Заповнити табличку(робота з таблицею неправильних дієслів) |
Viber або
електронна пошта nataly1961@ukr.net |
||
15.04 | Запрошення до Лондону | Ознайомлення з новою лексикою, визначні місця Лондону, сформувати уявлення про теперішній доконаний час, його застосування та формування | Робота з аудіо додатком до підручника О.Карпюк 5 клас
Впр.3 стор.199 Теперішній доконаний час – скласти алгоритм- підказку , переглянути Английский 5 кл Present Perfect Znaika TV |
|||
17.04 | Подорож Європою | Формування навичок використання відомої лексики в нових ситуаціяїх, розвиток навичок аудіювання | Аудіо додаток до підручника О.Карпюк Урок 2 стор 200
Впр.2 стор 201 |
|||
21.04 | Звичаї та традиції англійців | Ознайомлення з новою лексикою, читання тексту з опорою на здогадку | Відповісти на питання впр.3 стор.205
Тест Теперішній доконаний час |
|||
22.04 | Лондон- Великобританія | Перевірити як учні засвоїли лексику та матеріал теми | The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Тест – сайт «На урок» Скласти текст в 10 речень «Що цікавого я знаю про країну, мову якої вивчаю» |
|||
24.04 | Україна | Вивчити нові ЛО, уміти вводити їх в реченні стверджувальні та заперечні, повторити теперішні часи | Впр.2 стор.211 | |||
Англійська мова | 6 клас | 07.04 | Визначні місця Києва | Відпрацювання ЛО, що пов’язані з визначними місцями Києва, використання ЛО теми при складанні діалогів та написання неофіційних листів та поштових листівок | Впр.5 стор.145
Написати поштову листівку про відвідування одного з місць Києва |
|
09.04 | Визначні місця Києва | Розвиток навичок письма, вивчення вимог до написання неофіційного листа, вивчення кліше. | Написати листа другу про відвідування 2-3 визначних місць Києва
Сайт «На урок» Тест – Київ |
|||
14.04 | Шкільні предмети | Повторити назви шкільних предметів та ступені порівняння прикметників | Стор.161 впр.3, 4
Переглянути ютубвідео «Ступені порівння прикметників » Граматичний тест «Ступені порівняння прикметників» сайт «На урок» |
|||
16.04 | Розклад занять | Використання вивченої лексики в усній та писемній мові, повторити порядкові числівники | Впр.2-3 стор 164-165
Тест «Кількісні та порядкові числівники» |
|||
21.04 | Урок географії | Вивчення нових ЛО, робота з ними в текстах та вправах, впізнавання та використання в писемному та усному мовлення | Стор.169 впр.3
Стор 171 впр.1-2 |
|||
23.04 | Урок фізичної культури | Вивчення нових ЛО з тем уроку, відпрацювання їх в роботі з текстами, реченнями, словосполученнями, повторення видовочасових форм дієслів | Граматичний довідник повторити теперішній неозначений, тривалий та доконаний часи
Вивчити впр.1 стор.174 впр.5 стор.177 впр.6 стор.177 письмово |
|||
Англійська | 7-А
7-Б |
08.04
07.04 |
Визначні місця Лондону | Закріплення ЛО теми, використання даної лексики для побудови питань та створення письмових розповідей, структура спеціальних питань | Впр.3 стор.137
Впр.1 стор.136 |
|
7-А
7-Б |
09.04 | З історії Великобританії | Формування навичок використання прислівників a lot, a little
Формування навичок використання минулого неозначеного та минулого перфектного часів |
Переглянути Разница между словами: many, much, few, little, a few, a little.Youtube Англійська для початківців з Поліною Черновою Написати повідомлення (8-10 речень) про одну із історичних подій Великобританії |
||
7-А
7-Б |
15.04
14.04 |
Київ в мініатюрі | Закріплення ЛО теми Україна, Київ, ознайомлення та закріплення правила використання
So as an Adverb and a Conjunction
|
Переглянути в ютуб So as an Adverb and a Conjunction
Впр.6 с.144 |
||
7-А
7-Б |
16.04 | Визначні місця Києва | Вивчити назви визначних місць Києва на англійській, сформувати навички введення їх в усне та писемне мовлення | Переглянути в ютуб «Екскурсія по Києву», написати твір про віртуальну подорож по Києву (10-12 речень)
Впр.5 с.147 |
||
7-А
7-Б |
22.04
21.04 |
Старовинний Київ. Поділ | Формування навичок використання ЛО в усному та писемному мовлення, формувати навички читання з опорою на здогадку | Впр.9 с150 | ||
7-А
7-Б |
23.04 | Серце столиці- Хрещатик | Вивчення нових лексичних одниць, розвиток навичок читання та розуміння тексту, закріплення навичок складання спеціальних питань для одержання додаткової інформації | Стор.152 впр.5 |
Учитель Медведєва Н.К.
Шановні батьки учнів початкових класів! Будьте ласкаві, допоможіть дітям організувати роботу з наведеними посиланнями Інтернету!
Шановні учні! Ми з вами навчаємось відповідно до розкладу уроків школи. Домашні завдання відправляти до початку наступного уроку!
06.04.2020
Класс | Тема | Зміст року | Примітки |
8-А | Україна. Британія. Geographical outlook | 1. Читання географічних назв.
А) слухаємо записи правильної вимови: https://www.youtube.com/watch?v=TxFw-PS3IHc – країн, https://www.youtube.com/watch?v=7oh2TEyG5UM – топ 100 геогр. назв. В) Читати: PB с.200 № 1,2 – в рамочках назви. 2. Граматика: артиклі. А) Прочитати РВ с.243-245, 201; законспектувати матеріал, що стосується артиклів, їх вживання з географічними назвами. В) Пройди тест у зошиті: https://lizasenglish.ru/grammatika/test-na-artikli-s-geograficheskimi-nazvaniyami.html 1 а, 2 b,… |
Виконати до 08.04 – наступний урок за розкладом.
1.РВ с.200 № 1.2 – читати, вимова.
2.Фото конспекту надіслати (як вам зручно: viber, e-mail ). |
2-А
2-Б |
Харчування.
7 Smart Time |
1.Повторимо назви продуктів харчування:
А) (поєднай малюнок і слово) https://learningapps.org/view2071785 https://learningapps.org/view1082741 -складніше (пробуйте читати, здогадуйтесь!). В) WB с. 50 № 1 –знайди, обведи, напиши; № 2 – обведи відповідь. WB с. 53 № 1 – підпиши, вивчи слова. 2. Граматика: навчимося ставити та відповідати на питання щодо харчування. Do you like..? Yes ,I do./ No, I don’t. Cлухай пісеньку, промовляй відповіді, нажимай OK (де необхідно): https://learningapps.org/892168 |
1.Вислати фото WB с. 50
2.Вчити слова (писати, вимовляти) РВ с. 87 № 1, РВ с.79 № 3. |
10-А | Build up your grammar | 1.Опрацювати граматичний довідник підручника або знайти інформацію в Інтернеті і з’ясувати різні можливості висловлювання майбутніх часів у англ. мові або
https://www.youtube.com/watch?v=4wGQYi80ihU або https://www.youtube.com/watch?v=cTcnxnO5jTk 2.Практичні вправи: SB с.204 № 2 (з перекладом визначення майбутнього часу a – h); № 3 (форма і чому): 1 – will be remembering – спонтанне рішення) № 5 (форма і чому). |
Надіслати фото:
1.Future Tenses (назва, коли вживається, як утворюється).
2. SB с.204 № 2,3,5. |
11-А | How are you feeling now? | 1.”Words for you” box, pp. 213,215.
2. Аудіювання РВ с. 213 Впр. 2(b) |
Фото РВ с. 213 № 2. Повторити Інфінитив. |
07.04.2020
Класс | Тема | Зміст року | Примітки |
11-А |
An essay: solution to a problem. |
1. “Writing point” SB c.217. 2. Розбираємо приклад: Впр. 3
|
Впр. 4, с. 218 фото |
1-А 1-Б |
Що на ланч? |
1.Пригадаємо букви і звуки англійської абетки: https://www.youtube.com/watch?v=hunh4ihsxmE 2.А)Прочитаємо Ее в закритому типі читання: А) Правило: https://www.youtube.com/watch?v=GqqhY_o2xos В) SB с. 94 Впр. 3: Слухаємо аудісупровід: http://surl.li/bplq – (U6 L3 E3.mp3); Читаємо самостійно. В) читаємо Ее у відкритому типі читання – як у алфавіті: РВ С.97 Впр 5 читати. 3. Лексика. У тому ж аудісупроводі, слухаємо, повторюємо та вчимо с.94 Впр. № 2,3: (U6 L3 E1) та (U6 L3 E2); С.96 Впр 1, 2.
|
1.РВ С.94№3, РВ с.97 №5 читати. 2. РВ с. 95 №4, РВ с.96 №2. говорити за малюнком. |
6-А |
З’ясування напрямків. |
1.Текст для читання: РВ С. 138 Впр. 2 (читати, словникова робота, підставити уривки у потрібні місця). 2.Розуміння тексту: РВ с. 139 Впр 3 (письмово відповіді); |
Фото: словникової роботи, відповідей до тексту; скласти речення РВ с.140 Впр.6. |
3-А |
День за днем. Щоденні справи. Годинник. |
1.Котра година? А) Послухай: https://www.youtube.com/watch?v=kPXFvGECuXU В) Потренуйся: https://learningapps.org/view1512025 С) Запиши час: РВ с.105 Впр.2. 2.Аудіювання+ лексика: https://learningapps.org/view5597276
|
Записати і вивчити словосполучення з інтерактивного завдання «Повсякденні справи»; Фото вправи з підручника.
|
08.04.2020
Завдання з зірочками: № 3** – на вищу оцінку (10, 11, 12)
Класс | Тема | Зміст року | Примітки |
10-А |
Спорт у нашому житті |
1.Лексика: SB с.210 «Words for you”? c. 212 “Useful language”.
2.Читання: с. 210-211 Впр. 2 |
1. Нові слова вивчити. 2. SB с.212 № 5 (а,b) – письмово, презентуй класу.
|
8-А |
Україна. Британія. British cities. |
1. Країни та їх національності (знайомство,вимова): https://www.youtube.com/watch?v=F866eoNk9F ; РВ с.206 № 6 (б) – письмово 2. Аудіювання: А) РВ с.203 № 1 (як ви гадаєте?): 1а,.. В) Прослухати аудіозапис до підручника (Unit-4_Les-2_Page-205): https://www.libra-terra.com.ua/na-dopomohu-vchyteliu/audiododatky/ С) Письмово: РВ с. 205 № 2: 1б,… (порівняй з відповідями № 1); РВ с. 205 № 3(а): 1 -, 2 the, 3…. № 3(b) **+ географія: 5, 6,… D) Ознайомитись з типами завдань розвитку навичків аудіювання: РВ с. 207 “Learning Tip”: записати назву завдання – переклад.
|
1.Надіслати cфото виконаної kл.роботи 08.04 до 10.30.
2.Підготувати розповідь про Україну: РВ с.205 № 4(а) ; 4(b)** (в он-лайні: телефон,Viber) |
1-А 1-Б |
Меню |
1.Дні тижня. А) Слухаємо аудіосупровід: http://surl.li/bplq – U6 L5 E1.mp3, U6 L5 Е2.mp3. В) Вивчити вірш РВ с.98 № 2. 2. Правила читання літери Ii: Слухаємо аудіосупровід: http://surl.li/bplq – U6 L5 E5.mp3, U6 L6 Е5.mp3).
|
1.Вивчити дні тижня. 2. Читати слова з літерою Ii. 3. Опросити учнів за телефоном.
|
2-Б |
Revision. Харчування. | 1. Готуємось для читання.
А) Букви – звуки англійської абетки. https://www.youtube.com/watch?v=hunh4ihsxmE В) Звуки, транскрипційні знаки https://www.youtube.com/watch?v=WcbBYZ0SLpE та https://www.youtube.com/watch?v=CsD_pOrq0t8 2. Лексика+аудіювання+ читання: А) Знайти і загрузити інформацію 7-го модуля «Моя любимая еда» за посиланням:: https://www.mmpublications.com/ukraine/SmartJunior2.html прослухати текст CD2 044 M 07 Story Time WB. Виконати WB с.52 № 1, прочитати SB с. 82 №1. В) З диску CD2 прослухати записи 045 та 046 Smart world 7, а потім прочитати за зразком РВ с. 84 № 1. 3. Нові слова SВ с.85. А) Введення. Спочатку включаємо аудіосупровід 7-го модуля, прослуховуємо CD2 047 M 07 Smart Time 7, повторюємо, вчимо слова. Записуємо їх у WB с. 54 № 1.
|
1.Повторити букви та відповідні їм звуки.
2. Читати РВ с. 84 № 1.
3.Вивчити слова SВ с.85.
Оцінювання учнів у он-лайн.
|
8-Б | Україна. Британія.
Geographical outlook |
1. Читання географічних назв.
А) слухаємо записи правильної вимови: https://www.youtube.com/watch?v=TxFw-PS3IHc – країн, https://www.youtube.com/watch?v=7oh2TEyG5UM – топ 100 геогр. назв. В) Читати: PB с.200 № 1,2 – в рамочках назви. 2. Граматика: артиклі. А) Прочитати РВ с.243-245, 201; законспектувати матеріал, що стосується артиклів, їх вживання з географічними назвами. В) Пройди тест у зошиті: https://lizasenglish.ru/grammatika/test-na-artikli-s-geograficheskimi-nazvaniyami.html 1 а, 2 b,… |
Виконати до 09.04 – наступний урок за розкладом.
1.РВ с.200 № 1.2 – читати, вимова. 2.Фото конспекту надіслати (як вам зручно: viber, e-mail).
|
9-А | The UK as YOU See it | Користуючись аудіспроводом до підручника виконати вправи № 2,3, 4** рр. 188-191. | Скласти план розповіді про Шотландію, фото надіслати.
|
09.04.2020
Класс | Тема | Зміст року | Примітки |
3-А |
Що ти робив вчора? |
1.Минулий час дієслова to be: ознайомлення РВ с. 108 Впр.1. 2.Present Simple чи Past Simple? РВ с. 109 Впр. 4; WB с. 85 Впр 1,2. |
1.Вивчити вживання was/were. 2.Фото виконаних вправ надіслати. |
6-А |
У місті. |
1. Читання+лексична робота: РВ с. 141 Впр. 3; РВ с. 142 Впр. 6; РВ с. 148 Впр. 4 2. Говоріння: провести віртуальну екскурсію столицею. |
1.У наведених текстах провести словникову роботу, незнайомі слова вивчити.
|
8-А 8-Б |
Україна. Британія. British cities. |
1. Граматика: Pres.Perfect Passive. А) Повторимо актив-пасив: https://www.youtube.com/watch?v=-R6NVxv8j78 В) Правило: https://puzzle-english.com/directory/present-perfect-passive С) Потренуймося: РВ с. 209 № 3: 1. Has been released.. РВ с. 209 № 4(1, 2): (+, – , ? ) РВ с. 210 № 6 (3-6): перевести актив у пасив.
|
1.Надіслати фото відповідей тесту, виконаних завдань кл.роботи
|
10-А |
An Essay: “For” and “Against”. |
1.Правила написання (теорія): SB с.212 – 213. 2. Впр.7 с.214 – зразок, ознайомитись.
|
Надіслати фото Впр.8. |
10.04.2020
Класс | Тема | Зміст року | Примітки |
2-А |
Revision. Харчування. |
1.Готуємось для читання. А) Букви – звуки англійської абетки. https://www.youtube.com/watch?v=hunh4ihsxmE В) Звуки, транскрипційні знаки https://www.youtube.com/watch?v=WcbBYZ0SLpE та https://www.youtube.com/watch?v=CsD_pOrq0t8 2.Лексика+аудіювання+ читання: А) Знайти і загрузити інформацію 7-го модуля «Моя любимая еда» за посиланням:: https://www.mmpublications.com/ukraine/SmartJunior2.html прослухати текст CD2 044 M 07 Story Time WB. Виконати WB с.52 № 1, прочитати SB с. 82 №1. В) З диску CD2 прослухати записи 045 та 046 Smart world 7, а потім прочитати за зразком РВ с. 84 № 1. 1. Нові слова SВ с.85. А) Введення. Спочатку включаємо аудіосупровід 7-го модуля, прослуховуємо CD2 047 M 07 Smart Time 7, повторюємо, вчимо слова. Записуємо їх у WB с. 54 № 1.
|
1.Повторити букви та відповідні їм звуки.
2. Читати РВ с. 84 № 1.
3.Вивчити слова SВ с.85.
|
9-А |
Around Great Britain |
Узагальнення Past Tenses: https://www.youtube.com/watch?v=0buBcua_TC8 https://learn-english.net.ua/gramatika/future-tenses-majbutnye-chas-anglijsko%D1%97-movi/ вправи: РВ с. 192 № 2, 3 – з поясненнями . 1. Узагальнення Future Tenses: http://poradu24.com/english/chasi-v-anglijskij-movi-dlya-chajnikiv-proste-poyasnennya-kozhnogo-aspektu.html РВ с. 193 Впр 4 (конспект) |
Фото: 1. РВ с.192 Впр.2,3; 2. РВ с. 193 Впр. 4 (конспект вживання час.форм).
|