Вітаємо переможців “Календар GLOBE 2024”!
Вітаємо учнів 1-4 класів та їхніх керівників з І-ІІІ місцями у Всеукраїнському художньому конкурсі «Календар GLOBE 2024», який проводився Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді в рамках міжнародної науково-освітньої програми GLOBE («Глобальне вивчення та спостереження з метою поліпшення довкілля»). Роботи переможців Конкурсу опубліковано в науково-художньому журналі для дітей та юнацтва «Паросток» та газеті «Юний натураліст», «Календар GLOBE 2024» розміщено на сайті www.nenc.gov.ua/globe
ІІІ місце:
- Контерук Анастасія, учениця 2 класу, керівник Жарко Олена Михайлівна (75 балів);
- Войнова Анна, учениця 4 класу (75 балів);
- Горбунова Вікторія, учениця 3 класу, керівник Губанова Олена Вікторівна (75 балів);
- Проскурніна Дарія, учениця 4 класу, керівник Шульга Любов Василівна (75 балів);
- Колишкіна Лідія, учениця 3 класу, керівник Сапелкіна Світлана Василівна (75 балів);
- Пасмурова,Марія учениця 1 класу, керівник Гриценко Любов Вадимівна (75 балів);
- Позднякова Таїсія, учениця 2 класу, керівник Жарко Олена Михайлівна (75 балів);
- Ручка Трохим, учень 3 класу, керівник Сапелкіна Світлана Василівна (75 балів);
- П’ятковський Гліб, учень 3 класу, керівник Губанова Олена Вікторівна (75 балів);
- Овчаренко Катерина, учениця 2 класу, керівник Гулякіна Дар’я Сергіївна (75 балів);
- Пузіков Дмитро, учень 3 класу, керівник Губанова Олена Вікторівна (75 балів);
- Чурилов Микита, учень 3 класу, керівник Губанова Олена Вікторівна (75 балів);
- Турчинова Орина, учениця 3 класу (75 балів);
ІІ місце:
- Дейнеко Артем, учень 4 класу (85 балів);
- Божко Володимир, учень 1 класу, керівник Гриценко Любов Вадимівна (85 балів);
- Дягілєв Владислав, учень 2 класу (85 балів);
- Кащавцева Єлизавета, керівник Шульга Любов Василівна (85 балів);
- Сердюк Данило, учень 2 класу, керівник Жарко Олена Михайлівна (85 балів);
І місце: Ісаєва Ніколь, учениця 2 класу, керівник Жарко Олена Михайлівна (95 балів);
Покликання на наказ: https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2020/01/12-25-102.pdf