Історія України, Всесвітня історія, Харківщинознавство, Громадянська освіта
Учитель Царевська Е.О.
6 клас
Уважно прочитати §39-43. Скласти хронологічну таблицю «Давній Рим» (дві колонки: дата, подія)
Опрацювати §44. Скласти повідомлення про одного з імператорів ранньої Римської Імперії.
Завдання виконати до 11 травня та прислати на електронну пошту vvedenskiynvk@i.ua
7 класи
Уважно прочитати §19-23. Відповісти на запитання. Заповнити таблицю:
Політика князя Вітовта
Мета | Зовнішня | Внутрішня |
Напрямки | ||
Заходи | ||
Результати |
Завдання виконати до 11 травня та прислати на електронну пошту vvedenskiynvk@i.ua
9 клас
Опрацювати §28-29. Виконати письмово завдання 1 на с. 152
Опрацювати §30-31. Виконати письмово завдання 13 на с. 262
Опрацювати § 32-33. Виконати завдання 11 на с. 274
Виконати контрольне тестування
Завдання виконати до 11 травня та прислати на електронну пошту vvedenskiynvk@i.ua
Історія України. Викладач: Суркова Ольга Михайлівна. Зворотній Зв’язок: 1) електрона адреса: surkova0150@gmail.com 2) мобільний додаток «вайбер» за номером +380675735838 |
||||
Додаткова інформація для батьків та учнів. 1) Результати проходження тестів, надсилати на електронну адресу або на мобільний додаток «вайбер» у форматі документа PDF (його можливо завантажити на сайті проходження тесту) або фотографію результату проходження. 2) Письмові завдання надсилати на електронну адресу або мобільний додаток «вайбер» фотографією.IСТОРIЯ УКРАЇНИ з 12.05 |
||||
Дата: | Клас: | Тема: | Мета: | Завдання: |
27.04 | 8-А 8-Б |
Практичне заняття «Козацькі літописи» | Ознайомитись з видатними історичними пам’ятками – козацькими літописами, зрозуміти їх роль у вивченні козацької доби. | Опрацювати текст підручника , практичне заняття « Козацькі літописи – 17 – 18 ст. як історичні джерела, Законспектувати 3 літописи. |
27.04 | 10-А | Узагальнення західноукраїнські землі в міжвоєнний період. | Повторити, узагальнити знання з розділу 5. | Пройти тест за посиланням. |
28.04 | 11-А | Повторення «Установлення тоталітарного комуністичного режиму в Україні 1921-1929» | Підготовка до ЗНО | Пройти тест Україна в умовах Непу. |
28.04 | 8-А | Узагальнення розділ 5 « Українські землі в 20-90 роки 18 ст. |
Повторити, узагальнити розділ 5, виявити рівень засвоєння учнями теми. | Виконати тестові завдання до розділу 5. |
29.04 | 11-А (2години) |
Повторення теми « Розвиток УРСР у 1929-1939» | Підготовка до ЗНО. | Пройти тести за посиланням. |
30.04 | 10-А | Україна в роки Другої світової війни. | Продовжити вивчення основних подій Другої світової війни на території України. | Опрацювати § 63 – 64, § 65 – 66. |
. | ||||
04.05 | 8-А 8-Б |
Узагальнення. Історія та культура українські земель у другій половині 18 ст. | Повторити, узагальнити вивчене. Виявити рівень засвоєння учнями теми. | Пройти тест за посиланням. |
05.05 | 11-А | Повторення «західноукраїнські землі у міжвоєнний період» | Підготовка до ЗНО. | Пройти тест за посиланням. |
05.05 | 8-А | Узагальнення курсу Історії України за 8 клас. | Повторити вивчене. | Прочитати «узагальнення до курсу» |
06.05 | 11-А (2години) |
Повторення «Україна в роки Другої світової війни» | Підготовка до ЗНО. | Пройти тест за посиланням. |
07.05 | 10-А | Україна в роки Другої світової війни. Вигнання з України нацистських окупантів | Вивчити основні події Другої світової війни 1943-1944. | Опрацювати параграфи 67-68. |
08.05 | 5-А 5-Б |
Головні цілі пізнання минулого. Історія , історики , письменники та поети. | З’ясувати роль істориків , поетів , письменників у відтворенні історії. | Прочитати текст підручника с. 159 -165, у рубриці «оцініть себе» виконати завдання 3 |
Всесвітня Історія. Викладач: Суркова Ольга Михайлівна. Зворотній Зв’язок: 1) електрона адреса: surkova0150@gmail.com 2) мобільний додаток «вайбер» за номером +380675735838 |
||||
Додаткова інформація для батьків та учнів. 1) Результати проходження тестів, надсилати на електронну адресу або на мобільний додаток «вайбер» у форматі документа PDF (його можливо завантажити на сайті проходження тесту) або фотографію результату проходження. 2) Письмові завдання надсилати на електронну адресу або мобільний додаток «вайбер» фотографією. |
||||
Дата: | Клас: | Тема: | Мета: | Завдання: |
30.04 | 8-А 8-Б |
Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність 1775-1783. Утворення США. | З’ясувати події в результаті яких утворились США. | Прочитати параграф 25, скласти хронологічну таблицю. |
30.04 | 11-А | Узагальнення. Основні тенденції розвитку світу в другій половині 20 – 21 ст. | З’ясувати найважливіші тенденції світового розвитку. | Опрацювати параграф 32-33 (пункт 1) |
07.05 | 8-А 8-Б |
Узагальнення розділу 5. | Повторити , узагальнити знання учнів з розділу 5. | Виконати тестові завдання до розділу 5 (Епоха Просвітництва) |
07.05 | 11-А | Узагальнення « Основні тенденції розвитку світу у другій половні 20- на початку 21 ст. Національні та глобальні виклики. |
З’ясувати найважливіші тенденції світового розвитку. | Параграф 32-33 (пункт 2) |
08.05 | 11-А | Узагальнення « Основні тенденції розвитку світу у другій половні 20- на початку 21 ст. Виміри цінностей людського буття у сучасному світі. |
З’ясувати цінності людського буття ( матеріальні , духовні) | Параграф 32-33 (пункт 3) |
08.05 | 10-А | Друга світова війна 1943-1944 роках. | Продовжити вивчення основних подій Другої світової війни. | Опрацювати параграф 47- 48, 49-50. |
Громадянська освіта. Викладач: Суркова Ольга Михайлівна. Зворотній Зв’язок: 1) електрона адреса: surkova0150@gmail.com 2) мобільний додаток «вайбер» за номером +380675735838 |
||||
Додаткова інформація для батьків та учнів. 1) Результати проходження тестів, надсилати на електронну адресу або на мобільний додаток «вайбер» у форматі документа PDF (його можливо завантажити на сайті проходження тесту) або фотографію результату проходження. 2) Письмові завдання надсилати на електронну адресу або мобільний додаток «вайбер» фотографією. |
||||
Дата: | Клас: | Тема:
|
Мета: | Завдання: |
29.04 | 10-А | Міжнародні відносини , міжнародне право. | З’ясувати основні тенденції розвитку сучасних міжнародних відносин. | Опрацювати тему 7.3 |
06.05 | 10-А | Європейське і світове співробітництво. | Ознайомитись з діяльністю міжнародних організацій , з’ясувати місце України в міжнародному співробітництву. | Опрацювати тему 7.4 |
Історія України. Викладач: Суркова Ольга Михайлівна. Зворотній Зв’язок: 1) електрона адреса: surkova0150@gmail.com 2) мобільний додаток «viber» за номером +380675735838 |
||||
Додаткова інформація для батьків та учнів. 1) Результати проходження тестів, надсилати на електронну адресу або на мобільний додаток «viber» у форматі документа PDF (його можливо завантажити на сайті проходження тесту) або фотографію результату проходження. 2) Письмові завдання надсилати на електронну адресу або мобільний додаток «viber» фотографією. |
||||
Дата: | Клас: | Тема: | Мета: | Завдання: |
06.04 | 8-А 8-Б |
Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини. | З’ясувати та причини та хід процесу ліквідації Гетьманства. Давати характеристику останньому гетьману К. Розумовському. | Опрацювати § 30 , скласти розгорнутий план. |
06.04 | 10-А | Урок узагальнення за темою «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму» | Виявити рівень засвоєння теми, вчитись працювати з тестами у форматі ЗНО. | Повторити тему. Пройти тести за посиланням. |
07.04 | 11-А | Повторення. 10 клас « Розгортання Української революції, боротьба за відновлення державності. |
Підготовка до ЗНО. | Повторити тему. Пройти тести за посиланням. |
07.04 | 8-Б | Південна України. Ліквідація Запорізької січі. | З’ясувати процес заселення Півдня України, засвоїти причини ліквідації Запорізької січі. Знати подальшу долю Запорізьких козаків. | Опрацювати § 31 Підготувати повідомлення про Петра Калнишевського. |
08.04 | 11-А (2години) |
Повторення, 10 клас, Боротьба за відновлення Української державності (1919 – 1921) | Підготовка до ЗНО. | Повторити тему. Пройти тести за посиланням. |
09.04 | 10-А | Західноукраїнські землі у міжвоєнний період. Правовий статус українських земель у складі Польщі. | З’ясувати правовий статус західноукраїнських земель у міжвоєнний період. | Опрацювати § 55 – 56 Розпочати заповнення порівняльної таблиці: західноукраїнські землі у міжвоєнний період. |
10.04 | 5-А 5-Б |
Узагальнення за розділом 4 « Історія України в пам’ятках» | Виявити рівень засвоєння вивченої теми. | Гра – узагальнення « Жива пам’ять» (стр. 142) Створити пари. Наприклад – « Софійський собор – Ярослав Мудрий» |
13.04 | 8-А 8-Б |
Правобережна Україна та західноукраїнські землі. | З’ясувати особливості розвитку Правобережної України та західноукраїнських земель. | Опрацювати § 32 . Скласти порівняльну таблицю. |
14.04 | 11-А | Повторення , 10 клас . Тема «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму» |
Підготовка до ЗНО. | Повторити тему. Пройти тести за посиланням. |
14.04 | 8-А | Південна України. Ліквідація Запорізької січі. | З’ясувати процес заселення Півдня України, засвоїти причини ліквідації Запорізької січі . Знати подальшу долю Запорізьких козаків. | Опрацювати § 31 Підготувати повідомлення про Петра Калнишевського. |
15.04 | 11-А (2години) |
Повторення 10 клас. Тема «Встановлення й утвердження комуністичного тоталітарного режиму» |
Підготовка до ЗНО. | Повторити тему. Пройти тести за посиланням. |
16.04 | 10-А | Західноукраїнські землі у складі Румунії, Чехословаччини. | З’ясувати правовий статус західноукраїнських земель. | Опрацювати § 57 – 58. Продовжити заповнення порівняльної таблиці, зробити висновок. |
17.04 | 5-А 5-Б |
Розділ 5 Дослідники Історії. Тема «Як історики досліджують княжу добу» | З’ясувати що таке історичні факти, їх види, роль літописів для характеристики життя в княжі часі. | Опрацювати § 21 , виконати завдання № 2 , 3 «Оцініть себе ( стр. 149 )» |
20.04 | 8-А 8-Б |
Культура України в другій половині 18 ст. Розвиток освіти та науки. | З’ясувати особливості розвитку культури , знати видатних діячів освіти та науки. | Опрацювати § 33 ( 1, 2 , 3 , 5 ) Підготувати повідомлення про Г. Сковороду |
21.04 | 11-А | Повторення 10 клас. Тема « Західноукраїнські землі в міжвоєнний період» |
Підготовка до ЗНО | Повторити тему. Пройти тести за посиланням. |
21.04 | 8-Б | Розвиток філософських ідей. Г.С. Сковорода. |
Дізнатися про вклад Г. Сковороди в розвиток української філософської думки. | Опрацювати § 33 п. 4 Пписьмово виконати завдання 9 ( стр. 250) |
22.04 | 11-А (2години) |
Повторення 10 клас. Тема « України в роки Другої світової війни» |
Підготовка до ЗНО | Повторити тему. Пройти тести за посиланням. |
23.04 | 10-А | Україна в роки Другої світової війни. Воєнні дії в початковий період війни. | Характеризувати події початкового періоду війни та їх наслідків для України, з’ясувати причини поразок Червоної армії. | Опрацювати § 61 – 62. |
24.04 | 5-А 5-Б |
Як історики досліджують козацьку добу. | Ознайомитись з найвідомішими історичними пам’ятками козацької доби. | Опрацювати § 22 , виконати завдання 2 ( стр. 157) |
Всесвітня Історія. Викладач: Суркова Ольга Михайлівна. Зворотній Зв’язок: 1) електрона адреса: surkova0150@gmail.com 2) мобільний додаток «viber» за номером +380675735838 |
||||
Додаткова інформація для батьків та учнів. 1) Результати проходження тестів, надсилати на електронну адресу або на мобільний додаток «viber» у форматі документа PDF (його можливо завантажити на сайті проходження тесту) або фотографію результату проходження. 2) Письмові завдання надсилати на електронну адресу або мобільний додаток «viber» фотографією. |
||||
Дата: | Клас: | Тема: | Мета: | Завдання: |
09.04 | 8-А 8-Б |
Епоха Просвітництва. Просвітництво і промислова революція. |
Засвоїти поняття (просвітництво, знати видатних письменників цієї епохи, зрозуміти нові художні стилі). | Конспект § 22 ( п. 1 – п. 8 ) |
09.04 | 11-А | Міжнародні відносини 1970-1980 роках. | З’ясувати особливості міжнародних відносин. | Опрацювати § 27 . Робота в групах. Створити презентації (на вибір) 1) Радянсько – американськи угоди 2) Нарада з питань безпеки і співробітництва в Європі 3) Радянсько – афганський конфлікт. |
10.04 | 11-А (2години) |
Завершення, уроки і наслідки «холодної» війни. Збройна агресія РФ проти України. |
Характеризувати основні події міжнародних відносин у 1990 роках. З’ясувати причини агресії, хід, наслідки. |
Опрацювати § 28 . Повідомлення «Проблеми міжнародного тероризму» Скласти хронологічний ланцюжок подій за § 28 п.4. |
10.04 | 10-А | Друга світова війна. Причини війни. Періодизація , події до червня 1941 | З’ясувати причини Другої світової війни, знати основі події першого періоду війни. | Опрацювати § 41 – 42. Розпочати складання таблиці «Друга світова війна». |
16.04 | 8-А 8-Б |
Освічений абсолютизм | Засвоїти поняття « освічений абсолютизм» , суть реформ та їх наслідки. |
Опрацювати § 23 Скласти порівняльну таблицю реформи освіченого абсолютизму ( Марія Терезія , Йосиф II, Фрідріх II Великий , Катерина II ) . |
16.04 | 11-А | Міжнародні відносини на сучасному етапі (2000-2020) | Характеризувати сучасне міжнародне становище. | Підготувати повідомлення « Україна в міжнародних відносинах на сучасному етапі» . |
17.04 | 11-А (2 години) |
Розділ 6 Повсякденна життя та культура Тема « Загальна характеристика глобальних проблем сучасності та шляхи їх подолання» |
Ознайомитись з глобальними проблемами людства , їх загрозами та пошук шляхів подолання. | Опрацювати § 29 – 30 , робота в групах (створення презентації глобальні проблеми людства) |
17.04 | 10-А | Події Другої світової війни (1941-1945 р.) ( Новий порядок) |
Знати події другого періоду та його наслідки. | Опрацювати § 43 – 44 , продовжити складання таблиці. |
23.04 | 8-А 8-Б |
Міжнародні відносини XVIII ст. | З’ясувати характер міжнародних відносин та їх наслідків . | Опрацювати § 24 , письмово виконати завдання 11 ( стр . 210 ) |
23.04 | 11-А | Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільство. Культура віртуальної реальності. | З’ясувати зміни в суспільстві в умовах постмодерного (інформаційного) суспільства. | Підготувати повідомлення за темою. |
24.04 | 11-А (2 години) |
Нові тенденції в розвитку культури і освіти. Науково – технічна революція (НТР) . Освітні системи. | З’ясувати особливості розвитку науки і культури на сучасному етапі. | Опрацювати § 31 . Робота в групах ( зробити презентацію за розділами культури на вибір. |
24.04 | 10-А | Воєнні дії Другої світової війни (1942 – 1943 р. ) | З’ясувати хід подій 1942 – 1943 р. їх результати і наслідки. | Опрацювати § 45 – 46 , продовжити заповнення таблиці. |
Харківщинознавство. Викладач: Суркова Ольга Михайлівна. Зворотній Зв’язок: 1) електрона адреса: surkova0150@gmail.com 2) мобільний додаток «viber» за номером +380675735838 |
||||
Додаткова інформація для батьків та учнів. 1) Результати проходження тестів, надсилати на електронну адресу або на мобільний додаток «viber» у форматі документа PDF (його можливо завантажити на сайті проходження тесту) або фотографію результату проходження. 2) Письмові завдання надсилати на електронну адресу або мобільний додаток «viber» фотографією. |
||||
Дата: | Клас: | Тема: | Мета: | Завдання: |
07.04 | 8-Б | Архітектура та містобудування на Харківщині наприкінці XVIII – на початку XX ст. | Ознайомитись з архітектурними пам’ятками рідного краю. | Опрацювати & 24, підготувати повідомлення про одну з пам’яток архітектури Харківщини ( на вибір ) |
10.04 | 8-А | Архітектура та містобудування на Харківщині наприкінці XVIII – на початку XX ст. | Ознайомитись з архітектурними пам’ятками рідного краю. | Опрацювати & 24, підготувати повідомлення про одну з пам’яток архітектури Харківщини ( на вибір ) |
14.04 | 8-Б | Розвиток освіти і науки Харківщини наприкінці XVIII – на початку XX ст. | Ознайомитися з розвитком освіти на Харківщині , досягнення вчених Харківщини. | Опрацювати & 25 , підготувати повідомлення діячів освіти та науки ( на вибір) |
17.04 | 8-А | Розвиток освіти і науки Харківщини наприкінці XVIII – на початку XX ст. | Ознайомитися з розвитком освіти на Харківщині , досягнення вчених Харківщини. | Опрацювати & 25 , підготувати повідомлення діячів освіти та науки ( на вибір) |
21.04 | 8-Б | Культурний розвиток Слобожанщини наприкінці XVIII – на початку XX століття. | Дізнатися про культурні надбання нашого краю в області культури. | Опрацювати & 26 , скласти кросворд « культурний розвиток Слобожанщини» |
24.04 | 8-А | Культурний розвиток Слобожанщини наприкінці XVIII – на початку XX століття. | Дізнатися про культурні надбання нашого краю в області культури | Опрацювати & 26 , скласти кросворд « культурний розвиток Слобожанщини» |
Громадянська освіта. Викладач: Суркова Ольга Михайлівна. Зворотній Зв’язок: 1) електрона адреса: surkova0150@gmail.com 2) мобільний додаток «viber» за номером +380675735838. |
||||
Додаткова інформація для батьків та учнів. 1) Результати проходження тестів, надсилати на електронну адресу або на мобільний додаток «viber» у форматі документа PDF (його можливо завантажити на сайті проходження тесту) або фотографію результату проходження. 2) Письмові завдання надсилати на електронну адресу або мобільний додаток «viber» фотографією. |
||||
Дата: | Клас: | Тема:
|
Мета: | Завдання: |
08.04 | 10-А | У чому полягає сутність підприємництва | Розуміти відмінність між доходами та прибутками, внесок підприємців у досягнення людства . | Конспект теми 6.5 , заповнити таблицю стр. 182 . |
10.04 | 10-А | Ринок праці. | З’ясувати учасників на ринку праці, розуміти зв’язок між професійно- кваліфікаційним рівнем і рівнем оплати праці. | Конспект теми 6.6, виконати завдання «веб-активність» ( стр. 185 з. № 2 ) |
15.04 | 10-А | Корупція . Шляхи подолання корупції. | Засвоїти поняття « корупції» та негативні наслідки корупції, знати антикорупційні органи України. | Конспект теми 6.7, підготувати повідомлення антикорупційні органи України. |
17.04 | 10-А | Узагальнення . Тема 6 « Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту». | Виявити рівень знань з теми , використовувати набуті знання на практиці. | Виконати завдання підсумкового оцінювання № 1 – 5 , стр. 193 – 194 . Виконати на стр. 161 – 176 , 191 ( одне за вибором) |
22.04 | 10-А | Розділ 7 Україна, Європа, Світ . Тема « Вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, дозвілля, людину. |
З’ясувати суть глобалізації, масштаб і сфери її впливу на наше життя, обмірковувати , чи можливо зберегти суверенітет держави в умовах глобалізації. | Опрацювати тему 7.1 , виконати завдання « веб-активність» (стр. 197 ) |
24.04 | 10-А | Виклики сучасного світу. | З’ясувати які глобальні проблеми людства є наднебезпечними у сучасному світі, шляхи їх подолання. | Опрацювати тему 7.2 , підготувати презентації про глобальні проблеми людства ( за вибором ) |