Хімія

    Учитель: Колосова Лариса Віталіївна.

Зворотній зв’язок:

  • Мобільний додаток «Viber» за номером +380635049852

ХIМIЯ 7А.

Хімія

(7-А кл.)

15.05

19.05

22.05

Мета: Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. Тема: Розв’язування задач і вправ Виконати проекти на с.168-169. Виконати тести на повторення вивченого матеріалу за посиланням:  https://naurok.com.ua/test/povtorennya-vivchenogo-u-7-klasi-11082.html Вайбер

ХIМIЯ 7Б.

Хімія

(7-Б кл.)

13.05

20.05

21.05

Мета: Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. Тема: Розв’язування задач і вправ Виконати проекти на с.168-169. Виконати тести на повторення вивченого матеріалу за посиланням:  https://naurok.com.ua/test/povtorennya-vivchenogo-u-7-klasi-11082.html Вайбер

ХIМIЯ 8 КЛАС.

Хімія

(8 кл.)

12.05 Мета:  Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. Тема:  Розв’язування розрахункових задач. Опрацювати §43, с. 238 впр. 2,3; с.232 впр.10; с. 232 впр. 13,14

 

Вайбер
14.05 Мета:  Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. Тема:  Розв’язування розрахункових задач. Виконати  впр.11 на с. 232

 

Вайбер
19.05 Мета:  Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. Тема: Розв’язування розрахункових задач. Виконати учбовий проект №7, підготуватися до захисту.

 

Вайбер
21.05 Мета:  Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. Тема:  Розв’язування розрахункових задач. Захист навчальних проектів. Вплив хімічних сполук на зовнішнє середовище і здоров’я людини. (с. 232 впр. 15) Вайбер

ХIМIЯ 9 КЛАС.

Хімія

(9 кл.)

14.05 Мета: Формування екологічної компетентності Тема: Виконання учбових проектів. Виконати учбові проекти. Теми знаходяться на с.250 (підручник) Вайбер
18.05 Мета:  Формування екологічної компетентності Тема:  Виконання учбових проектів. Виконати учбові проекти. Теми знаходяться на с.250 (підручник) Вайбер
21.05 Мета:  Формування екологічної компетентності Тема:  Виконання учбових проектів. Виконати учбові проекти. Теми знаходяться на с.250 (підручник) Вайбер

ХIМIЯ 10 КЛАС.

Хімія

(10 кл.)

14.05 Мета: Перевірити рівень засвоєння учнями тему Тема: Взаємозв’язок органічних речовин. Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти) Опрацювати §36,37

Скласти план вивчення; виконати завдання з розвитку критичного мислення. (впр. 549-552)

Вайбер
21.05 Мета: Розвивати навички пошуку інформації в різних джерелах про перспективні напрямки розвитку енергетичного комплексу, нові джерела енергії Тема: Роль органічної хімії в розв’язування енергетичної, продовольчої проблеми, створення нових матеріалів. Опрацювати §38

Скласти план вивчення матеріалу.

Виконати один з міні – проектів (впр. 554-557)

ХIМIЯ 11 КЛАС.

Хімія

(11 кл.)

12.05

13.05

19.05

20.05

Мета:  Проконтролювати вміння учнів застосовувати теоретичні знання під час розв’язування розрахункових задач. Тема: Розв’язування розрахункових задач Виконати впр. 265-269. Вайбер

   Хімія 7-Б клас

Хімія

(7-Б кл.)

29.04 Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. Тема: Контроль знань з теми «Вода» Виконати тести  за посиланням:

http//naurok.com.ua/test/vzaemodiya-vodi-z-oksidami-ponyattya-pro-indikatori-288457.html

 

http//naurok.com.ua/test/voda-285766.html

 

Термін  виконання з 24.04 по 08.05

Вайбер
06.05 Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. Тема: Розв’язування задач і вправ Виконати тести  за посиланням:

http//naurok.com.ua/test/vzaemodiya-vodi-z-oksidami-ponyattya-pro-indikatori-288457.html

 

http//naurok.com.ua/test/voda-285766.html

 

Термін  виконання з 24.04 по 08.05

Вайбер
07.05 Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. Тема: Розв’язування задач і вправ Виконати тести  за посиланням:

http//naurok.com.ua/test/vzaemodiya-vodi-z-oksidami-ponyattya-pro-indikatori-288457.html

 

http//naurok.com.ua/test/voda-285766.html

 

Термін  виконання з 24.04 по 08.05

Вайбер

 

Хімія

(7-А кл.)

08.05 Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. Тема: Контроль знань з теми «Вода» Виконати тести  за посиланням:

http//naurok.com.ua/test/vzaemodiya-vodi-z-oksidami-ponyattya-pro-indikatori-288457.html-7клас

 

http//naurok.com.ua/test/voda-285766.html-7 клас

 

Термін  виконання з 24.04 по 08.05

Вайбер

 

Хімія 8 клас

Хімія

(8 кл.)

28.04 Мета: Формувати вміння розв’язувати розрахункові задачі, спираючись на набуті знання з теми  «Основні класи неорганічних сполук» Тема: Контрольна робота №2 Виконати тести  за посиланням:

http//naurok.com.ua/test/himichni-vlastivosti-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-288455. html-8клас

 

Термін  виконання з 24.04 по 08.05

Вайбер
30.04 Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. Тема: Підсумкове заняття Виконати тести  за посиланням:

http//naurok.com.ua/test/himichni-vlastivosti-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-288455. html-8клас

 

Термін  виконання з 24.04 по 08.05

Вайбер
05.05 Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. Тема: Розв’язування розрахункових задач Виконати тести  за посиланням:

http//naurok.com.ua/test/himichni-vlastivosti-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-288455. html-8клас

 

Термін  виконання з 24.04 по 08.05

Вайбер
07.05 Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. Тема:  Розв’язування розрахункових задач Виконати тести  за посиланням:

http//naurok.com.ua/test/himichni-vlastivosti-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-288455. html-8клас

 

Термін  виконання з 24.04 по 08.05

Вайбер

 

Хімія 9 клас

Хімія

(9 кл.)

27.04 Мета: Узагальнити знання про речовини та їх багатоманітність, про місце хімії серед наук про природу, довести фактичну наявність зв’язків наук хімії з іншими науками. Тема: Місце хімії серед наук про природу. Роль хімічних знань у пізнаванні природи. Опрацювати §41

Скласти план до §41

Виконати тести  за посиланням:

http//naurok.com.ua/test/oksigenovmisni-i-nitrogenovmisni-organichni-rechovini-280699. html-9клас

 

Термін  виконання з 24.04 по 08.05

Вайбер
30.04 Мета: Визначити значення хімічних процесів у природі Тема: Значення хімічних процесів у природі Опрацювати §40

Скласти план до §40

Вайбер
04.05 Мета: Узагальнити знання про роль хімії серед наук про природу Тема: Роль хімії в житті суспільства Опрацювати §40

Скласти план до §40

Вайбер
07.05 Мета: Визначити основні види забруднень, пов’язаних з виробництвами та способи усунення проблем в Україні Тема:  Вплив хімічних сполук на довкілля Знайти матеріал теми, скласти короткий конспект. Вайбер

 

Хімія 10 клас

Хімія

(10 кл.)

30.04 Мета: Перевірити рівень засвоєння учнями тему Тема: Узагальнення та контроль знань з теми «Нітрогеновмісні сполуки» Виконати тести  за посиланням:

http//naurok.com.ua/test/nitrogenovmisni-organichni-spoluki-10-clas-287733. html-10клас

 

Термін  виконання з 27.04 по 11.05

Вайбер
30.04 Мета: Познайомитись з поняттям високомолекулярних речовин Тема: Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакція полімеризації та поліконденсації Опрацювати §32

Скласти план до §32

Вайбер
07.05 Мета: Продовжити вивчення  синтетичних високомолекулярних речовин. Тема: Синтетичні високомолекулярні речовини. Пластмаси. Каучук. Гума. Найпоширеніші полімери та сфери їх використання Опрацювати §33

Скласти план до §33

Вайбер

 

Хімія 11 клас

Хімія

(11 кл.)

28.04 Мета:  Проконтролювати рівень засвоєння навчальних досягнень з теми «Метали» Тема: Контрольна робота Виконати тести  за посиланням:

http//naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-do-temi-neorganichni-rechovni-i-hni-vlastivosti-metalichni-elementi-ta-h-spoluki-264734. html-11клас

 

Термін  виконання з 27.04 по 11.05

Вайбер
29.04 Мета: Закріпити вміння розв’язувати розрахункові задачі. Тема: Розв’язування задач Робота над тестами Вайбер
05.05 Мета:  Закріпити вміння розв’язувати розрахункові задачі. Тема:  Розв’язування задач Робота над тестами Вайбер
06.05 Мета:  Закріпити вміння розв’язувати розрахункові задачі. Тема:  Розв’язування задач Робота над тестами

 

 

Дата клас Тема мета д/з Зворотній звязок
06.04 9-а Амінооцтова кислота, її молекулярна та структурна формули. Фізичні і хімічні властивості Сформувати предметну компетенцію про амінокислоти на прикладі амінооцтової кислоти їх склад та будову опрацювати§ 38 (до білків) Viber
07.04 8-а

8-б

Практична робота №1 дослідження класів неорганічних сполук Узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук, сформувати уявлення про розумовий експеримент як вид пізнавальної діяльності,  якому певна ситуація розглядається не в реальному експерименті, а в уяві Виконати Практичну роботу№1 с.227-229
11-а Захист навчальних проектів Продовжити формувати вміння працювати в проектній технології, розглянути проект, підготовлений учнями, оцінити їх актуальність, глибину та науковість Підготувати навчальний проект
7-а Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Виготовлення розчинів Навчити готувати розчини із вказаною асовою часткою розчиненої речовини Опрацювати §23, лабораторний дослід №4, впраи №2 с.158, №4.5 с.159 с.159 Домашній експеримент
08.04 11-а Практична робота№1 Якісні реакції Проконтролювати рівень засвоєння і вміння застосовувати теоретичні знання при виконанні практичних завдань з визначення катіонів і аніонів Виконати практичну роботу №1 с.193
7-б Кількісний  склад розчину. Масова частка розчиненої речовини Сформувати  поняття про масову частку розчиненої речовини в розчині Опрацювати §23. Сю159 домашній експеримент, впр.№3,4 с.159
09.04 10-а Амінокислоти : склад і будова молекул, загальні та структурні формули, характеристичні групи, систематична номенклатура Ознайомитись з хімічними властивостями амінокислот, довести аморфний характер, ознайомитись з властивостями і застосуванням амінокислот Опрацювати §30, впр.473, 476 на с.185
8-а

8-б

Загальні способи добування оксидів і основ Вивчити способи добування оксидів і основ на основі вивчених хімічних властивостей класів неорганічних сполук опрацювати§40-41

впр. 8 с.222, 11 с.227

9-а Білки: склад і будова. Властивості білків. Біологічна роль амінокислот і білків Ознайомитись зі складом і будовою білків, їх властивостями та біологічною роллю Опрацювати §38, впр.478
7-б Кількісний  склад розчину. Масова частка розчиненої речовини Навчитися готувати розчини з заданою масовою часткою розчиненої речовини опрацювати§23 лабораторний дослід №4 с.157-158 впр.4,5,9 с.159
10.04 7-а Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти. Дія кислот і лугів на індикатори Розглянути хімічні властивості води на прикладі взаємодії з оксидами металів і неметалів. Розглянути поняття індикатор опрацювати§24, виконати вправи №3,7 с.164
13.04 9-а Нуклеїнові кислоти: склад і будова. Біологічна роль нуклеїнових кислот і білків Розглянути склад і будову нуклеїнових кислот, їх біологічну роль Знайти і розглянути матеріал про нуклеїнові кислоти
14.04 8-а

8-б

Загальні способи одержання кислот і солей Розглянути загальні способи одержання кислот і солей опрацювати§41(одержання кислот і солей) впр.263, 267 с.204
11-а Генетичні зв’язки Узагальнити знання щодо генетичних зв’язків між класами неорганічних сполук опрацювати§ 33 впр.263, 267 с.204
15.04 11-а Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук Узагальнити та відкорегувати знання щодо генетичних зв’язків неорганічних сполук опрацювати§ 33 впр.261, 269 с.204
16.04. 10-а

2 год

Амінокислоти. Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди. Білки як високомолекулярні сполуки Ознайомитися з хімічними властивостями амінокислот, білків, їх будовою, біологічним значенням опрацювати§30, 31 впр. 480 с.186, 478(б)
8-а

8-б

Узагальнення знань про найважливіші класи неорганічних сполук. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук Узагальнити знання про найважливіші класи неорганічних сполук їх генетичні зв’язки , застосовувати їх під час здійснення перетворень речовин, розв’язування задач опрацювати§42, впр.2,5 с.231
9-а Природні й синтетичні органічні сполуки. Значення продуктів органічної хімії Ознайомитися з природними і синтетичними органічними речовинами, розглянути значення продуктів органічної хімії Опрацювати §39 підготувати проекти за темами на с.230
17.04 7-а Кислотні та основні оксиди. Дія кислот і луків на індикатори Продовжити формувати знання про кислотні та основні оксиди, розширити поняття про індикатори опрацювати§24впр.5,6 с.164
21.04 8-а

8-б

Поширеність  у природі та використання оксидів, кислот, основ, солей. Вплив на довкілля Узагальнити  знання про поширеність  у природі та використання оксидів, кислот, основ, солей., їх вплив на довкілля Опрацювати §40,41 впр.8 с.227
11-а Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук Відкоригувати  та узагальнити знання щодо генетичних зв’язків між класами неорганічних сполук Опрацювати §33 впр.267, 268 с.204
7-а Значення води і водних розчинів у природі і житті людини Сформувати розуміння практичної важливості води в житті людини Опрацювати §25, підготувати проекти на с.168-169
22.04 11-а Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук Відкоригувати  та узагальнити знання щодо генетичних зв’язків між класами неорганічних сполук Опрацювати §33 впр.264, 268 с.204
7-б Кислотні та основні оксиди. Дія кислот і луків на індикатори Продовжити формувати знання про кислотні та основні оксиди, розширити поняття про індикатори опрацювати§24впр.5,6 с.164
23.04 10-а Хімічні властивості білків, біологічна роль білків Продовжити формувати знання про білки, розглянути хімічні властивості білків, їх біологічну роль опрацювати§ 31 впр.494
9-а Практичне заняття. Розв’язування задач і вправ Вчитися застосовувати отриані знання при розв’язанні задач і вправ Виконати впр.484, 483
8-а

8-б

Практична робота №2 Розвязання експериментальних задач Узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук Виконати практичну роботу №2 с.239
7-б Значення води і водних розчинів у природі і житті людини Сформувати розуміння практичної важливості води в житті людини Опрацювати §25, підготувати проекти на с.168-169
24.04 7-а Узагальнення знань з теми «Вода» Узагальнити знання з теми «Вода» Запитання контролю знань учнів «Хімія» О.В. Григорович Залікова робота №4

 

 

7 клас

Опрацювати §22, скласти конспект. Виконати вправи 2, 3 на с. 153

8 клас

Опрацювати (повторити) §32,34. Вивчити формули кислот на с. 146-147. Виконати вправи 1, 2 на с. 171

9 клас

Повторити §35. Опрацювати §36 (скласти конспект). Виконати вправи 443,444 на с. 209

10 клас

Повторити §25, 26. Виконати завдання № 419 на с. 163. Опрацювати §27 (скласти конспект).

11 клас

Опрацювати §29,30 (скласти конспект). Виконати вправи 234, 235 на с. 179, вправи 239, 241 на с. 186