Хімія
Учитель: Колосова Лариса Віталіївна.
Зворотній зв’язок:
- Мобільний додаток «Viber» за номером +380635049852
Хімія
(7-А кл.) |
15.05
19.05 22.05 |
Мета: Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. | Тема: Розв’язування задач і вправ | Виконати проекти на с.168-169. Виконати тести на повторення вивченого матеріалу за посиланням: https://naurok.com.ua/test/povtorennya-vivchenogo-u-7-klasi-11082.html | Вайбер |
Хімія
(7-Б кл.) |
13.05
20.05 21.05 |
Мета: Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. | Тема: Розв’язування задач і вправ | Виконати проекти на с.168-169. Виконати тести на повторення вивченого матеріалу за посиланням: https://naurok.com.ua/test/povtorennya-vivchenogo-u-7-klasi-11082.html | Вайбер |
Хімія
(8 кл.) |
12.05 | Мета: Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. | Тема: Розв’язування розрахункових задач. | Опрацювати §43, с. 238 впр. 2,3; с.232 впр.10; с. 232 впр. 13,14
|
Вайбер |
14.05 | Мета: Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. | Тема: Розв’язування розрахункових задач. | Виконати впр.11 на с. 232
|
Вайбер | |
19.05 | Мета: Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. | Тема: Розв’язування розрахункових задач. | Виконати учбовий проект №7, підготуватися до захисту.
|
Вайбер | |
21.05 | Мета: Повторити вивчений теоретичний матеріал, перевірити вміння практично застосовувати набуті знання. | Тема: Розв’язування розрахункових задач. Захист навчальних проектів. | Вплив хімічних сполук на зовнішнє середовище і здоров’я людини. (с. 232 впр. 15) | Вайбер |
Хімія
(9 кл.) |
14.05 | Мета: Формування екологічної компетентності | Тема: Виконання учбових проектів. | Виконати учбові проекти. Теми знаходяться на с.250 (підручник) | Вайбер |
18.05 | Мета: Формування екологічної компетентності | Тема: Виконання учбових проектів. | Виконати учбові проекти. Теми знаходяться на с.250 (підручник) | Вайбер | |
21.05 | Мета: Формування екологічної компетентності | Тема: Виконання учбових проектів. | Виконати учбові проекти. Теми знаходяться на с.250 (підручник) | Вайбер |
Хімія
(10 кл.) |
14.05 | Мета: Перевірити рівень засвоєння учнями тему | Тема: Взаємозв’язок органічних речовин. Загальні поняття про біологічно активні речовини (вітаміни, ферменти) | Опрацювати §36,37
Скласти план вивчення; виконати завдання з розвитку критичного мислення. (впр. 549-552) |
Вайбер |
21.05 | Мета: Розвивати навички пошуку інформації в різних джерелах про перспективні напрямки розвитку енергетичного комплексу, нові джерела енергії | Тема: Роль органічної хімії в розв’язування енергетичної, продовольчої проблеми, створення нових матеріалів. | Опрацювати §38
Скласти план вивчення матеріалу. Виконати один з міні – проектів (впр. 554-557) |
Хімія
(11 кл.) |
12.05
13.05 19.05 20.05 |
Мета: Проконтролювати вміння учнів застосовувати теоретичні знання під час розв’язування розрахункових задач. | Тема: Розв’язування розрахункових задач | Виконати впр. 265-269. | Вайбер |
Хімія 7-Б клас
Хімія
(7-Б кл.) |
29.04 | Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. | Тема: Контроль знань з теми «Вода» | Виконати тести за посиланням:
http//naurok.com.ua/test/vzaemodiya-vodi-z-oksidami-ponyattya-pro-indikatori-288457.html
http//naurok.com.ua/test/voda-285766.html
Термін виконання з 24.04 по 08.05 |
Вайбер |
06.05 | Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. | Тема: Розв’язування задач і вправ | Виконати тести за посиланням:
http//naurok.com.ua/test/vzaemodiya-vodi-z-oksidami-ponyattya-pro-indikatori-288457.html
http//naurok.com.ua/test/voda-285766.html
Термін виконання з 24.04 по 08.05 |
Вайбер | |
07.05 | Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. | Тема: Розв’язування задач і вправ | Виконати тести за посиланням:
http//naurok.com.ua/test/vzaemodiya-vodi-z-oksidami-ponyattya-pro-indikatori-288457.html
http//naurok.com.ua/test/voda-285766.html
Термін виконання з 24.04 по 08.05 |
Вайбер |
Хімія
(7-А кл.) |
08.05 | Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. | Тема: Контроль знань з теми «Вода» | Виконати тести за посиланням:
http//naurok.com.ua/test/vzaemodiya-vodi-z-oksidami-ponyattya-pro-indikatori-288457.html-7клас
http//naurok.com.ua/test/voda-285766.html-7 клас
Термін виконання з 24.04 по 08.05 |
Вайбер |
Хімія 8 клас
Хімія
(8 кл.) |
28.04 | Мета: Формувати вміння розв’язувати розрахункові задачі, спираючись на набуті знання з теми «Основні класи неорганічних сполук» | Тема: Контрольна робота №2 | Виконати тести за посиланням:
http//naurok.com.ua/test/himichni-vlastivosti-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-288455. html-8клас
Термін виконання з 24.04 по 08.05 |
Вайбер |
30.04 | Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. | Тема: Підсумкове заняття | Виконати тести за посиланням:
http//naurok.com.ua/test/himichni-vlastivosti-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-288455. html-8клас
Термін виконання з 24.04 по 08.05 |
Вайбер | |
05.05 | Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. | Тема: Розв’язування розрахункових задач | Виконати тести за посиланням:
http//naurok.com.ua/test/himichni-vlastivosti-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-288455. html-8клас
Термін виконання з 24.04 по 08.05 |
Вайбер | |
07.05 | Мета: Перевірити рівень навчальних досягнень учнів, розвивати навички самостійної роботи. | Тема: Розв’язування розрахункових задач | Виконати тести за посиланням:
http//naurok.com.ua/test/himichni-vlastivosti-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-288455. html-8клас
Термін виконання з 24.04 по 08.05 |
Вайбер |
Хімія 9 клас
Хімія
(9 кл.) |
27.04 | Мета: Узагальнити знання про речовини та їх багатоманітність, про місце хімії серед наук про природу, довести фактичну наявність зв’язків наук хімії з іншими науками. | Тема: Місце хімії серед наук про природу. Роль хімічних знань у пізнаванні природи. | Опрацювати §41
Скласти план до §41 Виконати тести за посиланням: http//naurok.com.ua/test/oksigenovmisni-i-nitrogenovmisni-organichni-rechovini-280699. html-9клас
Термін виконання з 24.04 по 08.05 |
Вайбер |
30.04 | Мета: Визначити значення хімічних процесів у природі | Тема: Значення хімічних процесів у природі | Опрацювати §40
Скласти план до §40 |
Вайбер | |
04.05 | Мета: Узагальнити знання про роль хімії серед наук про природу | Тема: Роль хімії в житті суспільства | Опрацювати §40
Скласти план до §40 |
Вайбер | |
07.05 | Мета: Визначити основні види забруднень, пов’язаних з виробництвами та способи усунення проблем в Україні | Тема: Вплив хімічних сполук на довкілля | Знайти матеріал теми, скласти короткий конспект. | Вайбер |
Хімія 10 клас
Хімія
(10 кл.) |
30.04 | Мета: Перевірити рівень засвоєння учнями тему | Тема: Узагальнення та контроль знань з теми «Нітрогеновмісні сполуки» | Виконати тести за посиланням:
http//naurok.com.ua/test/nitrogenovmisni-organichni-spoluki-10-clas-287733. html-10клас
Термін виконання з 27.04 по 11.05 |
Вайбер |
30.04 | Мета: Познайомитись з поняттям високомолекулярних речовин | Тема: Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакція полімеризації та поліконденсації | Опрацювати §32
Скласти план до §32 |
Вайбер | |
07.05 | Мета: Продовжити вивчення синтетичних високомолекулярних речовин. | Тема: Синтетичні високомолекулярні речовини. Пластмаси. Каучук. Гума. Найпоширеніші полімери та сфери їх використання | Опрацювати §33
Скласти план до §33 |
Вайбер |
Хімія 11 клас
Хімія
(11 кл.) |
28.04 | Мета: Проконтролювати рівень засвоєння навчальних досягнень з теми «Метали» | Тема: Контрольна робота | Виконати тести за посиланням:
http//naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-do-temi-neorganichni-rechovni-i-hni-vlastivosti-metalichni-elementi-ta-h-spoluki-264734. html-11клас
Термін виконання з 27.04 по 11.05 |
Вайбер |
29.04 | Мета: Закріпити вміння розв’язувати розрахункові задачі. | Тема: Розв’язування задач | Робота над тестами | Вайбер | |
05.05 | Мета: Закріпити вміння розв’язувати розрахункові задачі. | Тема: Розв’язування задач | Робота над тестами | Вайбер | |
06.05 | Мета: Закріпити вміння розв’язувати розрахункові задачі. | Тема: Розв’язування задач | Робота над тестами |
Дата | клас | Тема | мета | д/з | Зворотній звязок |
06.04 | 9-а | Амінооцтова кислота, її молекулярна та структурна формули. Фізичні і хімічні властивості | Сформувати предметну компетенцію про амінокислоти на прикладі амінооцтової кислоти їх склад та будову | опрацювати§ 38 (до білків) | Viber |
07.04 | 8-а
8-б |
Практична робота №1 дослідження класів неорганічних сполук | Узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук, сформувати уявлення про розумовий експеримент як вид пізнавальної діяльності, якому певна ситуація розглядається не в реальному експерименті, а в уяві | Виконати Практичну роботу№1 с.227-229 | |
11-а | Захист навчальних проектів | Продовжити формувати вміння працювати в проектній технології, розглянути проект, підготовлений учнями, оцінити їх актуальність, глибину та науковість | Підготувати навчальний проект | ||
7-а | Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Виготовлення розчинів | Навчити готувати розчини із вказаною асовою часткою розчиненої речовини | Опрацювати §23, лабораторний дослід №4, впраи №2 с.158, №4.5 с.159 с.159 Домашній експеримент | ||
08.04 | 11-а | Практична робота№1 Якісні реакції | Проконтролювати рівень засвоєння і вміння застосовувати теоретичні знання при виконанні практичних завдань з визначення катіонів і аніонів | Виконати практичну роботу №1 с.193 | |
7-б | Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини | Сформувати поняття про масову частку розчиненої речовини в розчині | Опрацювати §23. Сю159 домашній експеримент, впр.№3,4 с.159 | ||
09.04 | 10-а | Амінокислоти : склад і будова молекул, загальні та структурні формули, характеристичні групи, систематична номенклатура | Ознайомитись з хімічними властивостями амінокислот, довести аморфний характер, ознайомитись з властивостями і застосуванням амінокислот | Опрацювати §30, впр.473, 476 на с.185 | |
8-а
8-б |
Загальні способи добування оксидів і основ | Вивчити способи добування оксидів і основ на основі вивчених хімічних властивостей класів неорганічних сполук | опрацювати§40-41
впр. 8 с.222, 11 с.227 |
||
9-а | Білки: склад і будова. Властивості білків. Біологічна роль амінокислот і білків | Ознайомитись зі складом і будовою білків, їх властивостями та біологічною роллю | Опрацювати §38, впр.478 | ||
7-б | Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини | Навчитися готувати розчини з заданою масовою часткою розчиненої речовини | опрацювати§23 лабораторний дослід №4 с.157-158 впр.4,5,9 с.159 | ||
10.04 | 7-а | Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти. Дія кислот і лугів на індикатори | Розглянути хімічні властивості води на прикладі взаємодії з оксидами металів і неметалів. Розглянути поняття індикатор | опрацювати§24, виконати вправи №3,7 с.164 | |
13.04 | 9-а | Нуклеїнові кислоти: склад і будова. Біологічна роль нуклеїнових кислот і білків | Розглянути склад і будову нуклеїнових кислот, їх біологічну роль | Знайти і розглянути матеріал про нуклеїнові кислоти | |
14.04 | 8-а
8-б |
Загальні способи одержання кислот і солей | Розглянути загальні способи одержання кислот і солей | опрацювати§41(одержання кислот і солей) впр.263, 267 с.204 | |
11-а | Генетичні зв’язки | Узагальнити знання щодо генетичних зв’язків між класами неорганічних сполук | опрацювати§ 33 впр.263, 267 с.204 | ||
15.04 | 11-а | Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук | Узагальнити та відкорегувати знання щодо генетичних зв’язків неорганічних сполук | опрацювати§ 33 впр.261, 269 с.204 | |
16.04. | 10-а
2 год |
Амінокислоти. Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди. Білки як високомолекулярні сполуки | Ознайомитися з хімічними властивостями амінокислот, білків, їх будовою, біологічним значенням | опрацювати§30, 31 впр. 480 с.186, 478(б) | |
8-а
8-б |
Узагальнення знань про найважливіші класи неорганічних сполук. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук | Узагальнити знання про найважливіші класи неорганічних сполук їх генетичні зв’язки , застосовувати їх під час здійснення перетворень речовин, розв’язування задач | опрацювати§42, впр.2,5 с.231 | ||
9-а | Природні й синтетичні органічні сполуки. Значення продуктів органічної хімії | Ознайомитися з природними і синтетичними органічними речовинами, розглянути значення продуктів органічної хімії | Опрацювати §39 підготувати проекти за темами на с.230 | ||
17.04 | 7-а | Кислотні та основні оксиди. Дія кислот і луків на індикатори | Продовжити формувати знання про кислотні та основні оксиди, розширити поняття про індикатори | опрацювати§24впр.5,6 с.164 | |
21.04 | 8-а
8-б |
Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ, солей. Вплив на довкілля | Узагальнити знання про поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ, солей., їх вплив на довкілля | Опрацювати §40,41 впр.8 с.227 | |
11-а | Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук | Відкоригувати та узагальнити знання щодо генетичних зв’язків між класами неорганічних сполук | Опрацювати §33 впр.267, 268 с.204 | ||
7-а | Значення води і водних розчинів у природі і житті людини | Сформувати розуміння практичної важливості води в житті людини | Опрацювати §25, підготувати проекти на с.168-169 | ||
22.04 | 11-а | Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук | Відкоригувати та узагальнити знання щодо генетичних зв’язків між класами неорганічних сполук | Опрацювати §33 впр.264, 268 с.204 | |
7-б | Кислотні та основні оксиди. Дія кислот і луків на індикатори | Продовжити формувати знання про кислотні та основні оксиди, розширити поняття про індикатори | опрацювати§24впр.5,6 с.164 | ||
23.04 | 10-а | Хімічні властивості білків, біологічна роль білків | Продовжити формувати знання про білки, розглянути хімічні властивості білків, їх біологічну роль | опрацювати§ 31 впр.494 | |
9-а | Практичне заняття. Розв’язування задач і вправ | Вчитися застосовувати отриані знання при розв’язанні задач і вправ | Виконати впр.484, 483 | ||
8-а
8-б |
Практична робота №2 Розвязання експериментальних задач | Узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук | Виконати практичну роботу №2 с.239 | ||
7-б | Значення води і водних розчинів у природі і житті людини | Сформувати розуміння практичної важливості води в житті людини | Опрацювати §25, підготувати проекти на с.168-169 | ||
24.04 | 7-а | Узагальнення знань з теми «Вода» | Узагальнити знання з теми «Вода» | Запитання контролю знань учнів «Хімія» О.В. Григорович Залікова робота №4 |
7 клас
Опрацювати §22, скласти конспект. Виконати вправи 2, 3 на с. 153
8 клас
Опрацювати (повторити) §32,34. Вивчити формули кислот на с. 146-147. Виконати вправи 1, 2 на с. 171
9 клас
Повторити §35. Опрацювати §36 (скласти конспект). Виконати вправи 443,444 на с. 209
10 клас
Повторити §25, 26. Виконати завдання № 419 на с. 163. Опрацювати §27 (скласти конспект).
11 клас
Опрацювати §29,30 (скласти конспект). Виконати вправи 234, 235 на с. 179, вправи 239, 241 на с. 186