Українська мова та література
Учитель української мови та літератури: Жадан Л.С.
Навчання здійснюється на платформі Google Classroom, це означає, що кожен учень має пароль для здійснення входу в Google Classroom саме до свого класу, тим самим має доступ до всіх тем і матеріалів, які викладає вчитель згідно розкладу. Там же кожен учень завантажує виконані ним завдання та після перевірки вчителем бачить свої помилки та отриману оцінку. У разі відсутності Інтернет-зв’язку зворотній зв’язок здійснюється в телефонному режимі за номером 0953078499.
13 травня | 5А | Повторення. Будова слова і орфографія. | Повторити будову слова та основні правила орфографії | Google Classroom |
6А | Повторення вивченого про числівник й займенник | Повторити основні правила написання числівника та займенника | Google Classroom | |
11А | К/Р тестові завдання | Перевірити набуті знання (у форматі ЗНО) | Google Classroom | |
11А | К/Р диктант | Перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність | Google Classroom | |
10А | Прислівник як частина мови:лексичне значення, морфологічні ознаки, синтактичні функції. Написання | Поглибити знання про Прислівник як частина мови, розвивати орфографічну грамотність | Google Classroom | |
10А | В. Винниченко. Драма “Гріх” | Розкрити проблематику твору, характеризувати головних героїв | Google Classroom | |
14 травня | 5А | Повторення. Фонетика і графіка. | Повторити звуковий склад мови | Google Classroom |
5А | М. Вінграновський “Сіроманець” | Ознайомитись з повістю, характеризувати головних героїв твору. | Google Classroom | |
6А | К/Р | Перевірити вивчене за рік | Google Classroom | |
6А | ЛРК. | Ознайомлення із творами письменників- земляків | Google Classroom | |
11А | Життєпис Галини Пагутяк. Оповідання “Потрапити в сад” | Розкрити жанрові особливості твору, образну систему. | Google Classroom | |
10А | Правопис прислівників | розвивати орфографічну грамотність | Google Classroom | |
10А | ПЧ. Твори В. Винниченко | Розвивати вміння писати відгук про прочитаний твір | Google Classroom | |
15 травня | 10А | Володимир Самійленко-Видатний український лірик, гуморист.”Українська мова” | Ознайомитися з творчістю поета, робити ідейно-художній аналіз поезії. | Google Classroom |
11А | К/Р | Перевірити вивчене за рік(у форматі ЗНО) | Google Classroom | |
18 травня | 5А | Повторення синтаксису та пунктуації | Закріпити знання з синтаксису та пунктуації | Google Classroom |
5А | К/Р | Перевірити вивчене за рік | Google Classroom | |
6А | РМ Складання діалогів. Повторення | Розвивати вміння діалогічного мовлення | Google Classroom | |
6А | Бесіда про твори, які вивчалися впродовж року | Розвивати вміння висловлювати та доводити власну думку | Google Classroom | |
19 травня | 5А | Повторення та узагальнення вивченого. | Закріпити знання з синтаксису та пунктуації, орфографію | Google Classroom |
6А | Повторення та узагальнення вивченого | Закріпити знання з синтаксису та пунктуації, орфографію | Google Classroom | |
10А | К/Р | Перевірити вивчене за рік | Google Classroom | |
10А | К/Р | Перевірити вивчене за рік | Google Classroom | |
20 травня | 11А | Підсумковий урок. Вивчене за рік | Закріпити знання з синтаксису та пунктуації, орфографію | Google Classroom |
11А | Усний твір | Розвивати вміння висловлювати та доводити власну думку | Google Classroom | |
6А | Повторення вивченого | Повторити вивчене про іменник та прикметник | Google Classroom | |
10А | К/Р Диктант | Перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність | Google Classroom | |
10А | Література рідного краю | Ознайомлення із творами письменників- земляків | Google Classroom | |
10А | Творчість С. Васильченка та С. Черкасенка | Ознайомитися з новаторськими пошуками | Google Classroom | |
21 травня | 10А | Література рідного краю | Ознайомлення із творами письменників- земляків | Google Classroom |
10А | РМ Анотація. Бібліографія | Розвивати вміння писати анотацію та бібліографію | Google Classroom | |
6А | Підсумковий урок | Повторити вивчене за рік. Рекомендована література на літо | Google Classroom | |
5А | Підсумковий урок | Повторити вивчене за рік. Рекомендована література на літо | Google Classroom | |
5А | Підсумковий урок | Повторити вивчене за рік. | Google Classroom | |
6А | Підсумковий урок | Повторити вивчене за рік. | Google Classroom | |
11А | ЛТР | Ознайомлення із творами письменників- земляків | Google Classroom | |
22 травня | 11А | Підсумковий урок-вікторина | Повторити вивчене за рік. | Google Classroom |
10А | Підсумковий урок | Повторити вивчене за рік. | Google Classroom | |
10А | Підсумковий урок-узагальнення | Повторити вивчене за рік. | Google Classroom |
Дата | Клас | Тема | Мета | Завдання |
27 квітня | 5А | Пряма мова | Ознайомити і закріпити поняття про пряму мову | Google Classroom |
5А | Література рідного краю. Цікаві твори письменників-земляків. | Ознайомитися з творчістю поетів Чугуївщини | Google Classroom | |
6А | ПЧ. Співомовки С. Руданського | Ознайомитися зі співомовками С. Руданського | Google Classroom | |
28 квітня | 5А | Розділові знаки в реченнях із прямою мовою | Навчитися розставляти розділові знаки при прямій мові | Google Classroom |
6А | Безособові дієслова | Формувати вміння знаходити безособові дієслова в реченні | Google Classroom | |
10А | Особові, родові, числові форми дієслів. Перехідні і неперехідні форми дієслів | Формувати вміння визначати перехідність та неперехідність дієслів, число, особу та рід | Google Classroom | |
10А | О. Олесь. Етюд “По дорозі в Казку”. Спорідненість твору із поемою І. Франка “Мойсей” | Вміти роботи ідейно-художній аналіз твору | Google Classroom | |
29 квітня | 11А | Стильова доречність і мовленнєва ситуація | Закріпити вміння редагування текстів | Google Classroom |
5А | Відмінність між прямою та непрямою мовою. | Вміти розрізняти пряму мову від непрямої | Google Classroom | |
10А | РМ Написання рефератів, доповідей, рецензій з навчально-наукової проблеми | Розвивати вміння писати роботи в науковому стилі | Google Classroom | |
6А | Способи творення дієслів | Розрізняти способи дієслів | Google Classroom | |
10А | Особливості поетичного стилю О. Олеся | Розвивати вміння роботи ідейно-художній аналіз твору | Google Classroom | |
30 квітня | 5А | Діалог. Тире при діалозі. Розділові знаки в реченнях при діалозі | Ознайомитися з поняттям діалог. Формувати вміння правильно розставляти розділові знаки при діалозі | Google Classroom |
5А | Г. Тютюнник. Дивак. | Ознайомитися з творчістю письменника. Читати й аналізувати твір | Google Classroom | |
6А | Тренувальні вправи. | Закріпити вивчений матеріал на практиці | Google Classroom | |
6А | Павло Глазовий. Гуморески | Вміння читати та аналізувати гуморески | Google Classroom | |
10А | Дієприкметник як особлива форма дієслова. Активні та пасивні дієприкметники, іх відмінювання | Ознайомитись з дієприкметником як особливою формою дієслова | Google Classroom | |
10А | В. Винниченко. Життєвий та творчий шлях письменника. | Ознайомитися з громадянською, політичною діяльністю письменника | Google Classroom | |
4 травня | 5А | Речення з прямою мовою(діалогом) | Закріпити вивчений матеріал на практиці | Google Classroom |
5А | Г. Тютюнник. Дивак. | Характеризувати головного героя твору | Google Classroom | |
6А | Павло Глазовий. Гуморески | Вміння читати та аналізувати гуморески | Google Classroom | |
5 травня | 5А | Контрольний диктант | Перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність | Google Classroom |
6А | Розбір дієслова як частина мови | Розвивати вміння розбирати дієслово як частину мови | Google Classroom | |
10А | Дієприкметниковий зворот. | Розвивати вміння знаходити та складати речення з дієприкметниковим зворотом | Google Classroom | |
10А | Рання творчість В. Винниченка, її новаторство. | Ознайомитися з творчістю Винниченка та його особливостями | Google Classroom | |
6 травня | 6А | Контрольний диктант | Перевірити орфографічну та пунктуаційну грамотність | Google Classroom |
11А | Стилістичний аналіз та стилістичне редагування тексту | Закріпити вміння редагування текстів | Google Classroom | |
10А | Розвиток мовлення. Редагування науково-навчальних текстів | Закріпити вміння редагування текстів | Google Classroom | |
10А | “Момент-неореалістична новела про філософські проблеми | Визначати проблематику твору, характеризувати героїв твору | Google Classroom | |
7 травня | 5А | Повторення й узагальнення вивченого. Лексикологія | Закріпити вивчене про лексикологію | Google Classroom |
5А | М. Вінграновський. “Сіроманец” | Ознайомитися з творчістю письменника. Читати й аналізувати твір | Google Classroom | |
6А | Аналіз диктанту | Вміти знаходити орфографічні та пунктуаційні помилки та виправляти їх за допомогою вивчених правил | Google Classroom | |
6А | Контрольна робота | Перевірити рівень засвоєння матеріалу | Google Classroom | |
10А | Дієприслівник. Дієприслівниковий зворот | Розвивати вміння знаходити та складати речення з дієприслівниковим зворотом | Google Classroom | |
11А | Сучасна українська література. Життєпис Юрія Андруховича. Поезія “Пісня мандрівного спудея” | Ознайомитися з сучасною українською літературною та її представниками | Google Classroom | |
8 травня | 10А | В. Винниченко створення першого в українській літературі науково-фантастичного роману-утопії “Сонячна машина” | Розвивати вміння аналізувати роман | Google Classroom |
10А | Контрольна робота. Твір-роздум | Розвивати вміння писати твори-роздуми | Google Classroom | |
11А | Ю. Андрухович внутрішня свобода ліричного героя в поезії “Астролог” | Розвивати вміння роботи ідейно-художній аналіз твору | Google Classroom | |
12 травня | 5А | Повторення Лексикологія | Закріпити вивчене про лексикологію | Google Classroom |
6А | Повторення вивченого про іменник, прикметник. Орфографія | Повторити вивчене про іменник, прикметник розвивати орфографічну грамонтність | Google Classroom | |
10А | Контрольний твір-роздум | Розвивати вміння писати твори-роздуми | Google Classroom | |
10А | В. Винниченко драматург. | Ознайомити з жанрово-тематичним багатством драматичних творів письменника | Google Classroom |
Учитель української мови та літератури: Донцова Т.В.- еmail Dontsova.tat7777@gmail.com
Предмет | Клас | Дата | Тема | Мета | д\з |
Укр..мова | 7-А | 13.05 | Розвиток мовлення. Твір-роздум дискусійного характеру | Навчитись складати твір-роздум дискусійного характеру | Проробити вправу 516, 518 усно та скласти твір за впр.521 |
Укр..літ | 7-А | 13.05. | Контрольна робота за темою: «Ми- українці» | Перевірити набуті знання та навички з теми | Виконати тестові завдання опубліковані в групі вайбер |
Укр..мова | 6-А | 13.05 | Повторення вивченого. Іменник. Прикметник | Повторити вивчене. Закріпити набуті знання | Повторити п.8 стор.28 впр.584 |
Укр..літ | 5-б | 14.05 | М. Вінграновський «Сіроманець» | Прослідкувати виявлення доброти, рішучості Сашка | Написати в чому полягає вигадливість, доброта Сашка |
Укр..мова | 5-Б | 14.05. | Повторення й узагальнення вивченого | Повторити та закріпити вивчене | Стор.203 впр.492 завдання 3 та 6 |
Укр..мова | 6-А | 14.05. | Повторення вивченого про числівник та займенник | Повторити та закріпити вивчені орфограми | Повторити п.18 стор.27-57 впр.588 |
Укр..мова | 7-б | 14.05 | Повторення вивченого про службові частини мови | Повторити вивчене про службові частини мови | Стор.155-157 виконати тест |
Укр..літ | 8-а | 15.05 | Контрольна робота за темою: «З української прози. Український гумор» | Перевірити рівень засвоєння теми | Виконати роботу (завдання в групі вайбер) |
Укр..літ | 7-Б | 15.05 | Література рідного краю | Ознайомитись з казками Сашка Лірника | Прочитати будь-яку казку, поділитись враженнями |
Укр..літ | 7-А | 18.05 | Повторення вивченого. Теорія літератури | Повторити і закріпити вивчені слова-терміни | Стор.6,9,11,14,57-58 |
Укр..мова | 7-а | 18.05 | Повторення вивченого про службові частини мови | Повторити вивчене про службові частини мови | Стор.155-157 виконати тест |
Укр..мова | 7-а | 18.05. | Контрольна робота з теми «Службові частини мови» | Перевірити рівень засвоєння теми | Виконати роботу (завдання в групі вайбер) |
Укр..мова | 7-б | 18.05 | Контрольна робота з теми «Службові частини мови» | Перевірити рівень засвоєння теми | Виконати роботу (завдання в групі вайбер) |
Укр..мова | 5-б | 18.05. | Повторення. Лексикологія | Повторити та закріпити знання з теми | Повторити п.40 стор.206 впр.499 |
Укр..мова | 8-а | 18.05. | Повторення вивченого. Синтаксис. | Повторити вивчене про словосполучення та речення | Виконати завдання , розміщене у групі вайбер |
Укр..літ | 8-а | 19.05 | Повторення вивченого за рік | Повторити теорію літератури | Стор.26-27 завдання 12 |
Укр..мова | 5-б | 19.05 | Контрольна робота з теми «Пряма мова. Діалог» | Перевірити рівень засвоєння теми | Виконати тест за темою, розміщений у групі вайбер |
Укр..літ | 7-б | 19.05 | Контрольна робота за темою: «Ми- українці» | Перевірити набуті знання та навички з теми | Виконати тестові завдання опубліковані в групі вайбер |
Укр..мова | 8-а | 19.05 | Повторення вивченого за рік | Повторити вивчене про просте речення(двоскладне, односкладне, ускладнене) | Стор.169-171 виконати тест |
Укр..мова | 6-а | 19.05 | Розвиток мовлення. Діалог. | Удосконалити вміння складати правильно діалог | Стор.230 впр.613 |
Укр..літ | 5-б | 19.05 | Контрольна робота, Рідна Україна. Світ природи | Перевірити рівень засвоєння теми | Виконати завдання , розміщене у групі вайбер |
Укр..мова | 7-б | 20.05 | Узагальнення та систематизація вивченого з морфології | Узагальнити вивчений матеріал з теми | Стор.155-157 виконати тест |
Укр..мова | 7-а | 20.05 | Узагальнення та систематизація вивченого з морфології | Узагальнити вивчений матеріал з теми | Стор.155-157 виконати тест |
Укр..літ | 7-а | 20.05 | Підсумковий урок. Твори, що вивчались протягом року | Проаналізувати вивчені твори, які викликали найбільшу зацікавленість | Стор.284-285 повторити теорію літератури |
Укр..мова | 6-а | 20.05 | Підсумки за рік | Повторити матеріал тема «Морфологія» | Впр.602 (б) усно |
Укр..літ | 5-б | 21.05 | Підсумковий урок | Визначення творів, які вразили і запам’ятались найбільше | Повторити художні засоби мови |
Укр..мова | 5-б | 21.05. | Підсумковий урок | Підбити підсумки роботи за рік | Стор.209 впр.513 усно |
Укр..мова | 6-а | 21.05 | Повторення «Самостійні частини мови» | Повторити вивчене з теми | Стор.220 усно |
Укр..мова | 7-б | 21.05 | Підсумковий урок. Найскладніші випадки правопису | Зробити підсумки роботи за рік | Стор.168 усно |
Укр..літ | 8-а | 22.05. | Повторення вивченого за рік | Повторити матеріал з теорії літератури | Стор.251-252 повторити |
Укр..літ | 7-б | 22.05 | Підсумковий урок. Твори, що вивчались протягом року | Проаналізувати вивчені твори, які викликали найбільшу зацікавленість | Стор.284-285 повторити теорію літератури |
Дата | Клас | Тема | Мета | д\з | Зворотній звязок |
27.04 | 7-Б | А.Малишко. Відомості про українського поета «Пісня про рушник» | Ознайомитись з біографією поета, та його поезією | Стор.279-280 вивчити вірш | Viber
e-mail Dontsova.tat7777@gmail.com |
27.04 | 7-А | Розвиток мовлення. Діалог. | Навчитися правильно складати діалог на задану тему | Стор.191-192 впр.515 | |
27.04 | 7-А | Не з різними частинами мови | Згадати та закріпити знання з вивчених тем шляхом узагальнення матеріалу. | Опрацювати §36 впр.424 | |
27.04 | 8-А | Відокремлені обставини, розділові знаки при них | Навчитись правильно відокремлювати обставини в реченнях | Опрацювати §35 впр.361(1,2,4,5 речення) | |
27.04 | 7-Б | Не з різними частинами мови | Згадати та закріпити знання з вивчених тем шляхом узагальнення матеріалу. | Опрацювати §36 впр.424 | |
28.04 | 8-А | Література рідного краю. Твори поетів-земляків | Ознайомитись на вибір із поетом Харківщини, його творами | Письмово поділитись враженням від прочитаного | |
28.04 | 5-Б | Відомості із синтаксису і пунктуації (контрольна робота) | Виявити рівень засвоєння вивченої теми | Зміст к.р. дивись у групі (Viber) | |
28.04. | 7-Б | А.Малишко. Відомості про українського поета «Пісня про рушник» | Ознайомитись з біографією поета, та його поезією | Стор.279-280 вивчити вірш | |
28.04 | 8.А | Відокремлені додатки | Навчитися знаходити і правильно відокремлювати додатки на письмі | Опрацювати §34, впр. 349 (1,2,3,4 речення) | |
28.04 | 6-А | Розвиток мовлення. Допис у газету інформаційного характеру | Навчитися правильно писати допис у газету | Опрацювати стор.256-258 , впр.651 | |
28.04. | 5-Б | Г.Тютюнник . «Дивак» | Ознайомитись із оповіданням, визначити головну думку | Стор.214-223 відповісти на питання усно | |
29.04 | 7-А | Узагальнення і систематизація вивченого про частку | Узагальнити вивчене про частку | Повторити стор.148 впр.430 (2,3,4 речення) | |
29.04 | 7-А | А.Малишко. «Стежина», «Вчителька» | Ознайомитись із поезіями, визначити їх основну думку | Стор.281-282 завдання 1,2 письмово | |
29.04 | 6-А | Наказовий спосіб дієслова | Навчитись утворювати і знаходити в реченнях дієслова наказового способу | Опрацювати §60,61 впр.567 | |
30.04 | 5-Б | Г.Тютюнник «Дивак» | Охарактеризувати образ головного героя | Стор.223 питання 11 письмово, стор 224 (ІІІ) | |
30.04 | 5-Б | Пряма мова | Бачити в реченнях пряму мову, правильно ставити розділові знаки при ній | Опрацювати стор.55, впр.124 (2,3,5 речення) | |
30.04 | 6-А | Способи дієслів. Тренувальні вправи. | Навчитись розрізняти способи дієслів | Повторити §58-61 впр.568 | |
30.04 | 7-Б | Узагальнення і систематизація вивченого про частку | Узагальнити вивчене про частку | Повторити стор.148 впр.430 (2,3,4 речення) | |
04.05 | 7-А | А.Малишко. патріотичні почуття. | Під час вивчення творів поета прослідкувати патріотичні почуття та духовні цінності в творах | Стор.280-283 пит.10 – письмово | |
04.05 | 7-А | Вигук як особлива частина мови | Навчитися знаходити вигуки на письмі, правильно ставити розділові знаки при них | Опрацювати §37 впр.435 (1,3,5 речення) | |
04.05. | 8-А | Розділові знаки при відокремлених додатках | Закріпити тему | Повторити §34 впр.349 (5,6,7 речення) | |
04.05 | 7-б | Вигук як особлива частина мови | Навчитися знаходити вигуки на письмі, правильно ставити розділові знаки при них | Опрацювати §37 впр.435 (1,3,5 речення) | |
04.05 | 5-Б | Розділові знаки при прямій мові | Навчитися правильно ставити розділові знаки при прямій мові | Опрацювати стор.56 впр.125 (1,2,5 речення) | |
04.05 | 6-А | Розбір дієслова як частини мови | Навчитись правильно розбирати дієслово як частину мови | Опрацювати стор.212 впр.570 (ІІ) | |
05.05 | 8-А | В.Чемерис «Вітька + Галя…..» | Прочитати частину повісті, виділити основну думку, відповісти на питання | Стор.208-220, стор.220 пит.1 – письмово | |
05.05 | 5-Б | Відмінність між прямою та непрямою мовою | Навчитися розрізняти пряму мову від непрямої, замінювати одну іншою | Повторити §14, впр.129 (3,4,5 речення) | |
05.05. | 7-Б | А.Малишко «Вчителька» | Ознайомитись із поезією, визначити тему , ідею. | Стор.281-282 пит. 6,9 усно | |
05.05 | 8-А | Відокремлені уточнювальні члени речення | Навчитися бачити на письмі уточнювальні члени та правильно їх відокремлювати | Опрацювати §36 впр.379 (1,4,6,7 речення) | |
05.05 | 6-А | Дієслово. Тренувальні вправи | Закріпити вивчені знання з теми | Повторити §58-61 впр.571 (1,2,4 речення) | |
05.05 | 5-Б | Урок позакласного читання О.Сенатович «Малий віз» | Ознайомитись із твором, прослідкувати основну думку | Поділитись письмово враженнями від прочитаного | |
06.05 | 7-Б | Розділові знаки при вигуках | Навчитись правильно ставити розділові знаки при вигуках | Опрацювати стор.150 впр.434 | |
06.05 | 7-А | Розділові знаки при вигуках | Навчитись правильно ставити розділові знаки при вигуках | Опрацювати стор.150 впр.434 | |
06.05. | 7-А | Позакласне читання. Новела В. Китайгородської «Подарунок від мами» | Ознайомитись із творчістю письменниці | Поділитись враженням від твору – письмово (до 5 речень) | |
06.05 | 6-А | Дієслово. Тренувальні вправи | Повторити вивчене про дієвідміни дієслів | Повторити стор.195 впр.523 | |
06.05 | 5-Б | Діалог. Тире при діалозі | Навчитися правильно складати діалог та ставити розділові знаки при ньому | Опрацювати стор.58 впр.130 усно (а,б) | |
07.05. | 5-Б | М. Вінграновський «Сіроманець» | Ознайомитись із повістю письменника, охарактеризувати головного героя | Стор.225-245 відповідати на питання | |
07.05. | 5-Б | Розділові знаки при діалозі | Закріпити вивчені пунктограми | Повторити §15, впр.136 (а або б) | |
07.05 | 6-А | Дієслово. | Узагальнити, повторити вивчене | Повторити §55 -56,57 впр.573 | |
07.05 | 7-Б | Розвиток мовлення. Діалог. | Навчитися складати діалог, правильно вживати розділові знаки | Стор.191-192 впр.515 | |
08.05 | 8-А | В.Чемерис «Вітька + Галя….» | Ознайомитись далі зі змістом повісті, дати характеристику образів | Стор.220 -234, охарактеризувати героїв повісті | |
08.05. | 7-Б | А.Малишко. патріотичні почуття. | Під час вивчення творів поета прослідкувати патріотичні почуття та духовні цінності в творах | Стор.280-283 пит.10 – письмово | |
12.05 | 8-А | В.Чемерис «Вітька + Галя….» | Повторити , узагальнити вивчені знання | Стор.234-250 дочитати, питання 10 – письмово | |
12.05 | 5-Б | Речення із прямою мовою (діалогом) | Навчитися правильно ставити розділові знаки при діалозі | Опрацювати стор.61 впр.135 | |
12.05 | 7-Б | Позакласне читання. Новела В. Китайгородської «Подарунок від мами» | Ознайомитись із творчістю письменниці | Поділитись враженням від твору – письмово (до 5 речень) | |
12.05 | 8-А | Синтаксис. Пунктуація. (контрольне тестування) | Перевірити набуті знання з теми (відокремлені члени речення) | Стор.169-171 виконати тест | |
12.05. | 6-А | Дієслово (контрольне тестування) | Перевірити набуті знання з теми | Стор.218 – виконати тест | |
12.05 | 5-Б | М.Вінграновський «Сіроманець» | Прослідкувати гуманізм у повісті | Стор.225-245 відповісти усно на питання |
Українська мова 8-Б клас. Викладач: Шульга Любов Василівна.
Зворотній зв’язок:
- Мобільний додаток «Viber» за номером +380502797890
- Електронна пошта: Luba26091962@gmail.com
УКРАЇНСЬКА ЛIТЕРАТУРА 8Б з 12.05
УКРАЇНСЬКА ЛIТЕРАТУРА 9А з 12.05
Українська мова
(8-Б кл.) |
27.04 | Тема: Відокремлені уточнювальні члени речення | Опрацювати §36.
с.166 впр.368 (усно)- довести, що виділені члени речення є уточню вальними; впр.370(усно)- поміркувати вживання розділових знаків;с.167 впр.373 (письмово) – скласти речення, використовуючи подані слова. |
Вайбер
Електронна пошта |
29.04 | Тема: Відокремлені уточнювальні члени речення | с.166-167-опрацювати текст «Мої пращури», визначивши тему і мікротеми, знайшовши уточню вальні члени речення; впр.372 (усно) – визначити відокремлені члени речення; с.168 впр.375 (5 речень письмово)- розставити розділові знаки. | Вайбер
Електронна пошта |
|
04.05 | Тема: Узагальнення вивченого з теми «Речення з відокремленими членами» | с.168-169 впр.378 – визначити тип і стиль мовлення тексту, дібрати заголовок, виконати завдання до тексту (письмово); с.169 впр.379 (письмово)- перебудувати речення так, щоб невідокремлені члени речення стали відокремленими. | Вайбер
Електронна пошта |
|
06.05 | Тема: Узагальнення вивченого з теми «Речення з відокремленими членами» | с.170 впр.381 (письмово) – списати, розставляючи пропущені розділові знаки, підкреслити відокремлені члени речення (4 речення); впр.382 (виконати один з варіантів) – скласти висловлення (8-10 речень) на запропоновану тему. | Вайбер
Електронна пошта |
Українська література 8-Б клас. Викладач: Шульга Любов Василівна.
Зворотній зв’язок:
- Мобільний додаток «Viber» за номером +380502797890
- Електронна пошта: Luba26091962@gmail.com
Українська література (8-Б кл.) | 27.04 | Тема: Юрій Винничук «Місце для дракона». Парадокс: дракона Грицько – пост і християнин. | Написати невеликий твір-роздум на тему «Добро чи зло перемогло в повісті-казці Ю. Винничука «Місце для дракона». | Вайбер
Електронна пошта |
04.05 | Тема: Валентина Чемерис «Вітька+Галя, або повість про перше кохання. Гумористична повість про життя і пригоди школярів» | с.208-скласти хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху письменника; с.208-220 – прочитати; с.219-220 – відповісти на запитання, виписати портрети характеристики Вітька, Федька, Галі. | Вайбер
Електронна пошта |
|
08.05 | Тема: Іван Сенченко. Повість «Діамантовий берег» | с.221-234 – прочитати, підготувати відповіді на запитання (усно), виписати фразеологізми, які є засобами творення комічного. | Вайбер
Електронна пошта |
Українська мова 9-А клас. Викладач: Шульга Любов Василівна.
Зворотній зв’язок:
- Мобільний додаток «Viber» за номером +380502797890
- Електронна пошта: Luba26091962@gmail.com
Українська мова
(9-А кл.) |
28.04 | Тема: Морфологія. Орфографія. (Іменник. Прикметник) | Опрацювати §31
впр.424 – виконати завдання до тексту «Гранітно-степове Побужжя»(письмово, 4 питання);впр.425 (письмово, 3 речення на вибір, 2 речення (усно) порівняти); впр. 427 (письмово, 6 на вибір). |
Вайбер
Електронна пошта |
30.04 | Тема: Морфологія. Орфографія. (Числівник. Займенник.) | Опрацювати §32
впр.436 (усно) – зіставити вимову і написання обох мов; впр.437 (письмово), прослідкувати відмінювання числівників за таблицею; впр.440 (письмово, 5 на вибір); впр.444 (письмово)- виписати слова, які пишуться через дефіс. |
Вайбер
Електронна пошта |
|
05.05 | Тема: Морфологія. Орфографія. (Прислівник.) | с.193 впр.448 – опрацювати таблицю (усно); впр.449 (письмово) – 5; впр.450 (письмово) – 7 (на вибір). | Вайбер
Електронна пошта |
|
07.05 | Тема: Морфологія. Орфографія. (Дієслово) | Опрацювати §34
впр.453 (усно); с.195 впр.456 – скласти 3 речення з дієсловами у різних формах; впр.459 (письмово) – написати текст 3-4 речення з використанням дієслова. |
Вайбер
Електронна пошта |
Українська література 9-А клас. Викладач: Шульга Любов Василівна.
Зворотній зв’язок:
- Мобільний додаток «Viber» за номером +380502797890
- Електронна пошта: Luba26091962@gmail.com
Українська література (9-А кл.) | 30.04 | Тема: Біблія в житті Т.Г. Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя Глава 35») | с. 243-248 – опрацювати за підручником; виписати із переспіву « Ісаїя Глава 35» епітети. | Вайбер
Електронна пошта |
07.05 | Тема: Світова велич українського поета | с.249 – опрацювати за підручником, скласти тези до значення творчості поета. | Вайбер
Електронна пошта |
|
08.05 | Тема: П. Куліш. Роман «Чорна рада». Походження його назви. Динамічний інтригуючий сюжет. | с.250-253 – ознайомитися з життєписом письменника; с.254-275 – прочитати твір, опрацювати матеріал про історію написання роману. | Вайбер
Електронна пошта |
Дата | Клас | Тема | Мета | Завдання | |
6 квітня 2020 | 5А | Звертання,поширені й непоширені звертання. | Засвоїти поняття звертання,розрізняти поширені й непоширені звертання. | На Google Classroom | |
5А | Є. Гуцало. Лось. Образи хлопчиків. | Знати текст,характеризувати героїв твору | На Google Classroom | ||
6А | Жанрова різноманітність гумористичних творів | Роль гумору в житті українців | На Google Classroom | ||
7квітня | 5А | Розділові знаки при звертанні | Засвоїти розділові знаки при звертанні | На Google Classroom | |
10А | Написання прикметників | Засвоїти написання прикметників | На Google Classroom | ||
10А | Художні особливості драми-феєрії Лісова пісня | Вміти знаходити художні засоби твору | На Google Classroom | ||
8квітня | 11А | Другорядні члени речення. Просте ускладнене речення | Закріпити знання про другорядні члени речення та синоніміку простого ускладненого речення | На Google Classroom | |
11А | Односкладні речення. Складне речення | Закріпити знання про види односкладних речень,синоніміку складного речення | На Google Classroom | ||
6А | Часи дієслова. | Вмиті розрізняти часи дієслів | На Google Classroom | ||
10А | Займенник як частина мови | Повторити та закріпити відомості просто займенник як частину мови | На Google Classroom | ||
10А | Значення творчості Лесі Українки | Узагальнити вивчене про творчість Лесі Українки | На Google Classroom | ||
9 квітня | 5А | Ділові папери,оформлення листа | Навчитися оформлювати адресу на поштовій листівці | На Google Classroom | |
5А | Складання портрета літературного героя. | Вміти складати портрет літературного героя за планом | На Google Classroom | ||
11А | Л. Костенко. Маруся Чурай. Митець і суспільство-центральна проблема роману . | Вміти визначати проблематику твору | На Google Classroom | ||
6А | Минулий час, -ться, -шся в кінці дієслів | Поглибити знання про минулий час дієслово,засвоїти орфограми написання дієслів | На Google Classroom | ||
6А | Леонід Глібов-визначний український байкар,поет. | Ознайомити з життям і творчістю Л. Глібова | На Google Classroom | ||
10А | Правопис займенників. | Повторити та закріпити написання займенників | На Google Classroom | ||
10А | Життя і творчість Миколи Вороного. | Ознайомитися з життям і творчим шляхом поета-новатора | На Google Classroom | ||
10 квітня | 11А | Читання поезії Ліни Костенко | Розвивати вміння робити ідейно-художній аналіз поезій | На Google Classroom | |
10А | М. Вороний. Вірш Блакитна Панна. | Розвивати вміння робити ідейно-художній аналіз поезії,знаходити образотворчі засоби твору | На Google Classroom | ||
10А | Особливості конспектування РМ | Ознайомитися з особливостями конспектування науково-популярної статті | На Google Classroom | ||
13 квітня | 5А | Ознайомлення із вставними словами та словосполученнями слів. | Закріпити відомості про вставні слова та сполучення слів. Знаходити їй у тексті | На Google Classroom | |
5А | К/Р Тестування з теми: Рідна Україна,Світ природи | Перевірити рівень знань за теми | На Google Classroom | ||
6А | Теперішній час | Ознайомитися з особливостями теперішнього часу дієслова | На Google Classroom | ||
6А | Викривальна та повчальна спрямованість байок Л. Глібова.(Муха і Бджола, Жаба і Віл,Щука.) | Ознайомитися з особливостями байок,визначати тему та ідею,мораль | На Google Classroom | ||
14 квітня | 5А | Розділові знаки при вставних словах | Вміти правильно розставляти розділові знаки при вставних слова | На Google Classroom | |
10А | Числівник як частина мови .Розряди числівників за значенням, | Закріпити відомості про числівник як частину мови,розрізняти числівники за розрядами,синонимика числівників | На Google Classroom | ||
10А | Інтимна лірика М. Вороного. (Ти не любиш мене) | Відображення краси та багатство почутті. Розвивати вміння робити ідейно-художній аналіз поезії | На Google Classroom | ||
6А | Майбутній час | Ознайомитися з особливостями майбутнього часу дієслів | На Google Classroom | ||
15 квітня | 11А | Узагальнення й систематизація. Складносурядне речення | Повторити синоніміку складносурядного речення | На Google Classroom | |
11А | Складнопідрядне речення. Безсполучникове речення. К\Р тестування | Перевірити знання вивченні з теми | На Google Classroom | ||
5А | РМ. Лист (з використанням звертань та вставних слів) | Розвивати вміння оформлювати лист,дотримуючись лексичних,орфографічних та пунктуаційних норм | На Google Classroom | ||
6А | Дієслова I та II дієвідміни | Вміти визначати дієвідміни у дієсловах | На Google Classroom | ||
10А | Відмінювання числівників .Написання числівників | Закріпити вміння відмінювати числівники та правильне написання | На Google Classroom | ||
10А | М. Вороний Вірш Інфанта | Розвивати вміння робити ідейно-художній аналіз поезії | На Google Classroom | ||
16 квітня | 5А | Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. | Ознайомитися та закріпити знання про складне речення та видами зв’язку в ньому | На Google Classroom | |
5А | М. Рильський,основні відомості про поета. Вірш Дощ. | Ознайомитися з життєвим та творчим шляхом поета,робити аналіз поезії | На Google Classroom | ||
6А | Тренувальні вправи | Удосконалювати вміння використовувати набуті знання на практиці | На Google Classroom | ||
11А | Життя і творчість Василя Стуса. Вірш Крізь сотні сумнівів я йду до тебе | Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом поета, аналізувати поезію | На Google Classroom | ||
10А | К\Р тестування. Морфологія | Перевірити знання,вміння та навички використовувати вивчений матеріал на практиці | На Google Classroom | ||
10А | Новаторство М. Вороного в українській поезії. Поема Євшан-зілля | Ознайомити з особливістю творчості М. Вороного, вміння робити ідейно-художній аналіз твору | На Google Classroom | ||
6А | Степан Руданський. Співомовки | Ознайомити з особливістю творчості С. Руданського,вміти аналізувати та читати співомовки | На Google Classroom | ||
17 квітня | 11А | В. Стус. Вірш Господи,гніву пречистого | Вміти робити ідейно-художній аналіз твору | На Google Classroom | |
10А | Дієслово як частина мови. Форми дієслова. | Повторити та закріпити вивчене про дієслово,правильно використовувати дієслівні форми у мовленні | На Google Classroom | ||
10А | РМ творча робота за віршами М. Вороного | Використовувати набуті знання у власному висловленні | На Google Classroom | ||
21 квітня | 5А | Кома між частинами складного речення | Навчитися правильно розставляти розділові знаки у складному реченні | На Google Classroom | |
6А | Способи дієслова. Дійсний і умовний спосіб | Ознайомитися та закріпити знання про дійсний та умовний спосіб дієслова | На Google Classroom | ||
10А | Особливості симантики, граматичні ознаки дієслів. Поділ дієслів на дієвідміни | Повторити і закріпити дієвідміни дієслів, ознайомити за особливостями семантики та граматичними ознаками дієслів | На Google Classroom | ||
10А | Життя і творчість О. Олеся | Ознайомитися з життєвим і творчим шляхом поета | На Google Classroom | ||
22 квітня | 10А | О. Олесь. Збірка поезій з журбою радість обнялась | Розвивати вміння робити ідейно-художній аналіз віршів, визначати образотворчі засоби віршів | На Google Classroom | |
11А | Доречність та недоречність мовлення | Розвивати вміння правильно використовувати лексичні та стилістичні засоби у мовленні | На Google Classroom | ||
11А | Основи публічного мовлення | Ознайомити з основними способами виступу та використовувати набуті знання на практиці | На Google Classroom | ||
6А | Наказовий спосіб дієслова. Ь у дієсловах наказового способу | Вміти правильно утворювати наказовий спосіб дієслова, розвивати орфографічну грамотність | На Google Classroom | ||
23 квітня | 5А | К\Р тестування. Відомості з синтаксису й пунктуації | Перевірити знання,вміння та навички використовувати вивчений матеріал на практиці | На Google Classroom | |
5А | М. Рильський. Вірш Осінь-маляр із палітрою пишною… | Розвивати вміння робити ідейно-художній аналіз вірша | На Google Classroom | ||
6А | Співомовки. Запорожці у короля та інші | Вміння доводити власну думку з приводу прочитаного | На Google Classroom | ||
10А | Алегоричний образ народного співця як лебедя – символу незнищенності української нації у поезії Лебідь | Аналізувати поезію та висловлювати власну думку щодо прочитаного | На Google Classroom | ||
11А | Читання поезій В. Стуса | Розвивати вміння робити ідейно-художній аналіз віршів | На Google Classroom | ||
24 квітня | 11А | К\Р тестування творчість шістдесятників | Перевірити знання,вміння та навички використовувати вивчений матеріал на практиці | На Google Classroom | |
10А | Види дієслів. Часи дієслів. Способи дієслів. Синонімія форм часу дієслів | Вміти визначати види, способи дієслів, часи дієслів , синоніміку. | На Google Classroom | ||
10А | Чари ночі-шедевр інтимної лірики О. Олеся | Ознайомити з особливостями інтимної лірики О. Олеся, ідейно-художній аналіз поезій | На Google Classroom | ||
Учитель української мови та літератури: Донцова Т.В.- еmail Dontsova.tat7777@gmail.com
Предмет | Клас | Дата | Тема | Мета | д\з | Зворотній звязок |
Укр.. л-ра | 7-А | 06.04 | Олена Теліга «Радість», «Сучасникам», «Пломінний день» | Ознайомитись із поезіями поетеси та з її життям, героїчною загибеллю | Стор.250-253 відповісти на питання після поезій | Viber
e-mail Dontsova.tat7777@gmail.com |
Укр..мова | 7-А | 06.04 | Написання сполучників разом і окремо | Навчитися писати правильно сполучники разом і окремо | Опрацювати
§ 33, впр.387-388 |
|
Укр..мова | 8-А | 06.04 | Поняття про відокремлені члени речення. Відокремлені другорядні члени речення | Навчитися бачити в реченні і виділяти комами на письмі відокремлені другорядні члени речення | Опрацювати
§31 впр.312, 313(усно) |
|
Укр..мова | 7-Б | 06.04 | Написання сполучників разом і окремо | Навчитися писати правильно сполучники разом і окремо | Опрацювати
§ 33, впр.387-388 |
|
Укр..мова | 5-Б | 06.04 | Узагальнене слово в реченні з однорідними членами. Розділові знаки при них | Навчитися бачити в реченні узагальнене слово при однорідних членах та правильно ставити розділові знаки при них | Опрацювати
§11 впр.89, 94 |
|
Укр.. мова | 7-А | 06.04 | Узагальнення вивченого про сполучник | Закріпити все вивчене про сполучник; розрізняти його від інших | Опрацювати матеріал на стор.135, впр.394 | |
Укр.. літ. | 8-А | 07.04 | В.Дрозд «Білий кінь Шептало» | Побачити і розкрити проблему людини в суспільстві, її знеособлення, особистості і натовпу у творі | Стор.177-186 відповісти на питання після тексту | |
Укр..мова | 5-Б | 07.04 | Звертання поширені та непоширені | Навчитися в реченні бачити звертання; правильно розрізняти поширені та непоширені звертання | Опрацювати матеріал на стор.45 впр.100, 102 (усно) | |
Укр..літ | 7-Б | 07.04 | Олена Теліга «Радість», «Сучасникам», «Пломінний день» | Ознайомитись із поезіями поетеси та з її життям, героїчною загибеллю | Стор.250-253 відповісти на питання після поезій | |
Укр..мова | 8-А | 07.04 | Відокремлені другорядні члени речення | Закріпити теоретичні знання про відокремлені другорядні члени речення через практичне виконання вправ | Повторити
§31, впр.314(а) |
|
Укр..мова | 6-А | 07.04. | Перехідні та неперехідні дієслова | Через виконання вправ навчитися розрізняти перехідні та неперехідні дієслова, утворювати їх | Опрацювати
§48, впр.434 |
|
Укр..літ | 5-Б | 07.04 | Є.Гуцало «Лось» | Розкрити в тексті образи хлопчиків дати їм характеристику | Стор.200-207 відповісти на питання після тексту | |
Укр..мова | 7-Б | 08.04 | Узагальнення вивченого про сполучник | Закріпити все вивчене про сполучник; розрізняти його від інших | Опрацювати матеріал на стор.135, впр.394 | |
Укр..мова | 7-А | 08.04 | Частка як службова частина мови | Навчитися відшукувати частку в реченні, розрізняти її від інших частин мови | Опрацювати
§34 впр.397 (усно), впр.399 –письм. |
|
Укр..літ | 7-А | 08.04 | Олена Теліга «Радість», «Сучасникам», «Пломінний день» | Прослідкувати ідею оптимізму і життєлюбства у поезіях через художнє слово | Стор.250-253, робота з текстами поезій (ідея оптимізму через художні засоби) | |
Укр..мова | 6-А | 08.04 | Перехідні та неперехідні дієслова | Через виконання вправ здобути практичні навички щодо перехідних та неперехідних дієслів | Опрацювати
§49 впр.442 |
|
Укр..мова | 5-Б | 08.04 | Розділові знаки при звертанні | Вміти правильно виділяти звертання в реченнях | Стор.45 (повторити правила) впр.102 | |
Укр..мова | 5-Б | 09.04 | Розділові знаки при звертанні (тренувальні вправи) | Закріпити навички розстановки розділових знаків при звертанні | Стор.45 (повторити) впр.101 | |
Укр..літ | 5-Б | 09.04 | Є.Гуцало «Лось» | Розглянути протистояння добра і зла в оповіданні | Стр.200-207- відповісти на питання | |
Укр..мова | 6-А | 09.04 | Часи дієслова | Закріпити знання про часи дієслів, здобуті раніше шляхом виконання вправ | Опрацювати
§ 56 впр.520 |
|
Укр..мова | 7-Б | 09.04 | Розряди часток за значенням | Навчитися розрізняти види часток за значенням через тренувальні вправи | Опрацювати матеріал на стор.138-139 впр.399 | |
Укр..літ | 8-А | 10.04 | В.Дрозд «Білий кінь Шептало» | Прослідкувати в творі життєвий вибір сучасної людини, її можливість зберегти свою індивідуальність | Стор.177-186, прослідкувати в творі основні проблеми | |
Укр..літ | 7-б | 10.04 | Олена Теліга «Радість», «Сучасникам», «Пломінний день» | Прослідкувати ідею оптимізму і життєлюбства у поезіях через художнє слово | Стор.250-253, робота з текстами поезій (ідея оптимізму через художні засоби) | |
Укр..літ | 7-а | 13.04 | О.Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» | Ознайомитись із текстом, попрацювати над історичною довідкою про Івана Фірцака (відшукати додаткові відомості ) | Стор.254-277
Відповісти на питання після тексту |
|
Укр..мова | 7-а | 13.04 | Розряди часток за значенням | Навчитися розрізняти види часток за значенням через тренувальні вправи | Опрацювати матеріал на стор.138-139
Впр.399 |
|
Укр..мова | 8-а | 13.04 | Відокремлені означення | Навчитися знаходити означення, які слід відокремлювати в реченнях, правильно ставити розділові знаки | Опрацювати
§32 впр.320, 329 |
|
Укр..мова | 5-б | 13.04 | Розділові знаки при звертанні | Закріпити навички правильної розстановки розділових знаків при звертаннях через виконання вправ | Стор.45 (повторити вивчене, скласти 3 речення із звертаннями) | |
Укр..мова | 6-а | 13.04 | Часи дієслів | Закріпити набуті знання та навички щодо часів дієслів через тренувальні вправи | Опрацювати
§53 впр.482, 483 |
|
Укр..мова | 7-б | 13.04 | Розряди часток за значенням | Здобути практичні навички за темою через виконання практичних вправ | Опрацювати матеріал на стор.138-139 впр.399 | |
Укр..літ | 8-а | 14.04 | Ю. Винничук «місце для дракона» | Ознайомитися з біографічними відомостями про письменника та із змістом повісті-казки | Стор. 187-207 написати основні проблеми твору | |
Укр..мова | 5-б | 14.04 | Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів | Ознайомитись з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично) | Стор.46-47 (ознайомитися із теоретичним матеріалом) впр.104 | |
Укр..літ | 7-Б | 14.04 | О.Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» | Ознайомитись із текстом, попрацювати над історичною довідкою про Івана Фірцака (відшукати додаткові відомості ) | Стор.254 – 277 (прочитати текст, відповісти на питання) | |
Укр..мова | 8-а | 14.04 | Розділові знаки при відокремлених означеннях | Навчитися правильно відокремлювати означення на письмі | Опрацювати
§32 впр.321 |
|
Укр..мова | 6-а | 14.04 | Минулий час дієслів –ться,
-шся в кінці дієслів |
Навчитися правильно знаходити дієслова минулого часу в реченнях та вивчити орфограму у правописі цих дієслів | Опрацювати
§55 впр.503 |
|
Укр..літ | 5-б | 14.04 | Розвиток мовлення. Складання портрета літературного героя | Навчитися складати літературний портрет (за образами хлопчиків та дядька Шпичака)в оповіданні «Лось» Є.Гуцала | Стор.200-207
(письмово схарактеризувати хлопців і дядька Шпичака) |
|
Укр..мова | 7-а | 15.04 | Розвиток мовлення. Твір-опис зовнішності людини за картиною | Навчитися описувати зовнішність людини за картиною | Стор.182- 183 (написати опис людини) | |
Укр..літ | 7-а | 15.04 | О.Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили | Розкрити образ головного героя твору, його пригоди | Стор.254 письмово за твором охарактеризувати головного героя | |
Укр..мова | 6-а | 15.04 | Теперішній час дієслова | Ознайомитись із змінюванням дієслів теперішнього часу. Засвоїти орфограму «Знак м’якшення у дієсловах на – ться-» | Опрацювати
§54 впр.493, 497 |
|
Укр..літ | 5-б | 16.04 | М.Рильський. відомості про поета. «Дощ» | Ознайомитись із біографічними відомостями поета, його поезією, відшукати художні засоби у творі | Стор.210-211 (виписати з вірша художні засоби) | |
Укр..мова | 5-б | 16.04 | Вставні слова Розділові знаки при них | Навчитись правильно визначати значення вставних слів та правильно виділяти їх на письмі комами | Повторити стор.46-47 впр.109 | |
Укр..мова | 6-а | 16.04 | Майбутній час дієслова | Ознайомитись із формами майбутнього часу дієслова; навчитися їх утворювати і розрізняти | Опрацювати
§56 впр.510, 518 |
|
Укр..мова | 7-б | 16.04 | Розвиток мовленн. Твір-опис зовнішності людини за картиною | Навчитися описувати зовнішність людини за картиною | Стор.182- 183 (написати опис людини) | |
Укр..літ | 8-а | 17.04 | Ю. Винничук «Місце для дракона» | Прослідити у творі думку, осмислити парадокс: дракон Грицько- поет і християнин | Виконати тест за твором – (дивись у Viber- в групі) | |
Укр..літ | 7-б | 17.04 | О.Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили | Розкрити образ головного героя твору, його пригоди | Стор.254 -277 письмово за твором охарактеризувати головного героя | |
Укр..літ | 8-а | 21.04 | Ю.Винничук «Місце для дракона» | Розкрити алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя у творі | Стор.187-207 дати характеристику образам твору (письмово) | |
Укр..мова | 5-б | 21.04 | Виділення вставних слів на письмі комами | Через тренувальні вправи закріпити знання, навички з теми | Повторити стор.46-47 впр.107 | |
Укр..літ. | 7-б | 21.04 | О.Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» роота над текстом | Відшукати морально-етичну проблематику твору: добро і зло, чесність і підступність | Стор.278 питання 6,8,10 (письмово) | |
Укр..мова | 8-а | 21.04 | Відокремлені прикладки | Навчитися правильно відокремлювати прикладки на письмі | Опрацювати
§33 впр.336, 338 |
|
Укр..мова | 6-а | 21.04 | Дієслова І-ї і ІІ-ї дієвідмін | Навчитися розрізняти дієслова за дієвідмінами | Опрацювати
§57 впр.523, 525 |
|
Укр..літ | 5-б | 21.04 | М,Рильський «Осінь- маляр із палітрою пишною» | Ознайомитись із поезією та вивчити один вірш поета на вибір | Стор.210-211 вивчити вірш на вибір | |
Укр..мова | 7-б | 22.04 | Написання часток – бо, – но, – то, – от, – таки | Навчитися правильно писати частки– бо, – но, – то, – от, – таки зі словами | Опрацювати
§35 впр.415 |
|
Укр..мова | 7-а | 22.04 | Написання часток – бо, – но, – то, – от, – таки | Навчитися правильно писати частки– бо, – но, – то, – от, – таки зі словами | Опрацювати
§35 впр.415 |
|
Укр..літ | 7-а | 22.04 | О.Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили» робота над текстом | Відшукати морально-етичну проблематику твору: добро і зло, чесність і підступність | Стор.278 питання 6,8,10 (письмово) | |
Укр..мова | 6-а | 22.04 | Дієслова І-ї і ІІ-ї дієвідмін | За допомогою тренувальних вправ закріпити знання ,навички з теми | Опрацювати
§57 впр.528 |
|
Укр..мова | 5-б | 22.04 | Розвиток мовлення. Лист до рідної людини | Навчитись писати листа, використовуючи звертання та вставні слова | Відшукати в розділі «Розвиток мовлення» лист і написати у зошиті свій | |
Укр..літ | 5-б | 23.04 | Література рідного краю. Цікаві твори письменників-земляків | Ознайомтися із будь-яким письменником Харківщини, прочтати його твір, поділитися своїми враженнями | Прочитати будь-який твір, письмово поділитись враженнями від прочитаного | |
Укр..мова | 5-б | 23.04 | Складні речення із безсполучниковим та сполучниковим зв’язком | Навчитися бачити у складному реченні сполучникові та безсполучникові зв’язки, розрізняти їх | Опрацювати
§13, впр.118 |
|
Укр..мова | 6-а | 23.04 | Способи дієслова. Дійсний та умовний спосіб | Уміти визначати спосіб дієслів, навчитися утворювати дієслова умовного способу | Опрацювати
§58, впр.533 |
|
Укр..мова
|
7-б
|
23.04
|
Частка – не- з різними частинами мови
Ю. Винничук «Місце для дракона» |
Згадати правопис частки – не- з іменниками, займенниками, прикметниками; через тренувальні вправи закріпити орфограму | Опрацювати
§36 впр.424, 427 |
|
Укр..літ |
8-а | 24.04 | Ю. Винничук «Місце для дракона» | Побачити проблематику твору, виписати основні проблеми (роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви) | Стор.187-207
Письмово – основну думку та ідею твору |
|
Укр..літ | 7-б | 24.04 | Розвиток мовлення. Складання власної версії закінчення твору (фанфіка) | Розвивати творчі здібності, навчитися бачити основні проблеми твору | Скласти фанфік (складання власної версії закінчення твору) |
Українська мова
(8-Б кл.) |
06.04 | Тема: Відокремлені прикладки | с.153-вивчити правило; впр328(усно) – обгрунтувати тире або коми; впр.330-дібрати 5 запитань за текстом.
Домашнє завдання: с.155 впр.333-із кожної пари скласти одне речення |
Вайбер |
08.04 | Тема: Розділові знаки при відокремлених прикладках | с.156, впр.334-виписати речення з відокремленими прикладками; впр.335
Домашнє завдання: с.157 впр.337-івказати речення з відокремленими прикладками. |
Вайбер | |
13.04 | Тема: Відокремлені додатки | §34-опрацювати; с.158,впр.343 (усно)-довести, що додатки є відокремленими конструкціями; впр.345-скласти речення, підкреслити відокремлені додатки.
Домашнє завдання: с.159 впр.347-скласти речення, увівши відокремлені додатки. |
Вайбер | |
15.04 | Тема: Розділові знаки при відокремлених додатках | с.159, впр.348-скласти речення, увівши до них відокремлені додатки (усно); впр.349 (письм.)-скласти 3-4 запитання.
Домашнє завдання: с.159 впр.351-скласти діалог (6 реплік) |
Вайбер | |
20.04 | Тема: Відокремлені обставини | §35-опрацювати; с.161,впр.353-пояснити умови відокремлених або невідокремлених обставин. Домашнє завдання: с.163 впр.358-скласти по два речення у художн. й науков. стилях. | Вайбер | |
22.04 | Тема: Розділові знаки при відокремлених обставинах | с.163, впр.359-розставити розділові знаки, пояснити (письмов.) умови відокремлення.
Домашнє завдання: с.163 впр.360-відредагувати речення. |
Вайбер |
Українська література (8-Б кл.) | 06.04 | Тема: В.Дрозд «Білий кінь Шептало» | с.177-186- прочитати оповідання, визначити тему, ідею.
Домашнє завдання: с.185-опрацювати питання. |
Вайбер |
10.04 | Тема: В.Дрозд «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептало. | с.186-опрацювати питання.
Домашнє завдання: виписати 7-10 фраз , які навчають бути особистістю |
Вайбер | |
13.04 | Тема: Іван Сенченко. Повість «Діамантовий берег» | Прочитати твір за хрестоматією
Домашнє завдання: підготувати цитатний матеріал до характеристики образів |
Вайбер | |
17.04 | Тема: Юрій Винничук «Місце для дракона» – повість казка. | с.187-195-прочитати, с.195-відповісти на запитання (усно)
Домашнє завдання: перекажіть епізод на с.191 |
Вайбер | |
20.04 | Тема: Юрій Винничук «Місце для дракона». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. | с. 196-199 –прочитати, дібрати заголовок до кожної частини.
Домашнє завдання:розкрити алегоричне значення образів. |
Вайбер | |
24.04 | Тема: Юрій Винничук «Місце для дракона». Проблематика твору. | с.207-опрацювати питання.
Домашнє завдання: написати твір-роздум на тему: «Добро чи зло перемогло у повісті-казці?» |
Вайбер |
Українська мова
(9-А кл.) |
07.04 | Тема: Вживання апосторофа | с.241-повторити правило; с.177,впр.378 (усно); впр.379-виписати слова з апострофом
Домашнє завдання: с.178, впр.380-скласти по 8 слів на орфограму – апостроф |
Вайбер |
09.04 | Тема: Лексикологія. Фразеологія. | с.180 §29-опрацювати;
впр.385-виконати подані завдання; впр.387-дібрати прислів’я. Домашнє завдання: с.180, впр.386-скласти і записати 3 речення. |
Вайбер | |
14.04 | Тема: Однозначні й багатозначні слова. Пряме і переносне значення слів. | с.180, впр.388-зазначити багатозначні слова; с.181, впр.389 – скласти по 2 словосполуч.в прямому та переносному значенні.
Домашнє завдання: с.181 впр.390- виписати спільні слова для обох мов. |
Вайбер | |
16.04 | Тема: Групи слів за значенням, походженням. Фразеологізми. | Пригадати, що таке фразеологізми, їх роль у мовленні; с.183, впр.399 (усно); впр.400 (письм.) – дібрати слова-синоніми до фразеологізмів.
Домашнє завдання: с.183, впр.401-з’ясувати лексичне значення фразеологізмів. |
Вайбер | |
21.04 | Тема: Будова слова.Словотвір. | §30-опрацювати. с.185, впр.408-дібрати слова до відповідних схем.
Домашнє завдання: с.185 впр.410- визначити спосіб словотворення. |
Вайбер | |
23.04 | Тема: Значущі частини слова. Їх правопис. | с.243-повторити правопис префіксів; с.186,впр.414-перекласти (усно); с.186,впр.421-списати, знявши риску.
Домашнє завдання скласти словниковий диктант (8-10 слів), на правопис префіксів. |
Вайбер |
Українська література (9-А кл.) | 09.04 | Тема: Характеристика головної героїні поеми Т.Г. Шевченка «Катерина» | с. 234-опрацювати критичний матеріал.
Домашнє завдання: виписати цитати до образу Катерини. |
Вайбер |
10.04 | Тема: Т.Г. Шевченко. Реалістично побутовий тип, втілення теми жіночої долі «Наймичка» | Прочитати поему з хрестоматії, опрацювати критичний матеріал с.235
Домашнє завдання:с.238, завд. №10-порівняти мовні особливості за поданим планом. |
Вайбер | |
16.04 | Тема: Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство («У нашім раї на землі») | Прочитати поезію за «Кобзарем», виписати епітети, порівняння, метафори.
Домашнє завдання: виписати цитати до образу характеристики образу жінки-матері. |
Вайбер | |
17.04 | Тема: Лірика Т.Г. Шевченко періоду арешту, заслання й останні роки життя. «Доля» | Прочитати вірш «Доля» з хрестоматії, опрацювати критичний матеріал с.239.
Домашнє завдання: кількома реченнями переказати основні думки (письмово). |
Вайбер | |
23.04 | Тема:Лірика Т.Г. Шевченка «Росли у купочці, зросли…» | с.240-241- прочитати вірш.
Домашнє завдання: опрацювати теоретичний матеріал. |
Вайбер | |
24.04 | Тема: Т.Г. Шевченко «Марія» | Прочитати поему з хрестоматії, с.236-237-опрацювати критичний матеріал.
Домашнє завдання:с.238-відповісти на запитання. |
Вайбер |
5-А клас
Українська мова
Повторити § 9, опрацювати § 10. Вправи 81, 82, 83 (усно), 86
Українська література
Опрацювати матеріали статті «Дивний мрійник з очима дитини і розумом філософа» с. 194-197 підручника. Виразне читання віршів на с. 195-197. Відповіді на запитання (усно) с. 196-198
8 клас
Українська мова
§ 32,с. 147 – опрацювати, с. 148, вправи 313, 314, 315, 317
Українська література
с. 177-185 – прочитати оповідання «Білий кінь Шептало», виписати фрази, які навчають бути особистістю
9 клас
Українська мова
§ 26, с. 164-165, с. 166, впр. 350, с. 167, впр. 354 – скласти текст на обрану тему впр. 351 (усно), впр. 352 (письмово)
Українська література
с. 218-228 – прочитати поему-послання, «І мертвим, і живим, і ненародженим» – вивчити уривок від початку до слів «Ох, якби те сталось, щоб ви не вертались»
11 клас
Українська мова
Опрацювати матеріали підручника § 20, 21, ст. 88-92
Вправи 207 (усно), 210 (І, ІІ завдання) письмово
Українська література
- Життєпис Григора Тютюнника. Читати новелу «Три зозулі з поклоном». Виконати завдання на ст. 205
- Творчий шлях Ліни Костенко. Ідейно-художній аналіз поезій «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…»